Skocz do zawartości

korenti

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O korenti

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia korenti

0

Reputacja

  1. Polecam lekturę, też dotyczy to tego silnika, nic więcej nie pomoże http://magazynauto.interia.pl/porady/news-olejowy-problem-silnikow-1-8-i-2-0-tsi,nId,1864800
  2. Układ zapowietrzony dokładnie nagrzewnica jest powietrze. Po nocy wyjdzie czy jest dobrze, na małym obiegu wody.
  3. Jak zmienisz pompowtryski lub w zime ne zapalisz w tdi, to żrący olej silnilnik alt 2.0 będze perełką . Chociasz może trafisz dobre tdi, alt 2.0 który nie bierze oleju też można trafić. jak 6 w lotto . tdi ma swoich fanów , tak jak bęzyna, cena bęzyny i ON jest zbliżona .
  4. Zapraszam na strone Oleje Motul Białystok – ANTCAR Michał Świderski Internetowy sklep z olejami - ANTCAR Michał Świderski Przedewszystkim temperaturą pracy ,spopielaniem i zawartością siarki wszystko to wpływa że olej nie traci swojch właściwości.Chociasz i tak go zżera to jest taniszy i lepszy od mobila .dobór oleju czy 5w30 cz 5w40 każdy sam powinien zadecydować ,są kwestie przebiegu lub złużycia silnika .Umnie 5W30 najbardzej podpasował przy zapalaniu z rana silnik startuje ciszej chodzi o wrrrr, i trwa to krócej.A co do zaleceń książki daj sobie spokój ludze zalewali ten silnik chyba już każdym olejem. Jak ktoś nie zrobi coś z pierścieniami to będze chlał każdy olej .Dlatego ja próbuje minimalizować straty finasowe i wrrrrr, nawet mniej go łyka.Przynajmniej u mnie .Mniej mnie wk..... Pozdrawiam
  5. Idze zima więc 5w30 ,lepiej nie mieszaj oleju ,filtr oleju można zmieniać bez zmiany oleju.A tak na marginesie lato czy zima dla mnie osobiście 5w30 do tego silnika najlepiej podchodzi. Pozdrawiam.
  6. Zwróć uwage na korek oleju czy masz tam jasny szlam nalot jeśli tak nie czkaj silnilk do reszty rosp...Z tego co piszesz to tylko przypuszczenie głowice szlak trafił prawdopodobne nie odpowietrzyłeś nowo zalanego płynu ,głowica po pierwszym uruchomieniu była sucha ,nagłe otwarcie termostatu i wciągneło zimny płyn na rozgrzany silnik .Jeśli masz olej w płynie to na pewno masz płyn w oleju.Taka usterka sama się nie naprawi ,co do opiłków warsztaty planujące głowice zawsze przedmuc**ją pod ciśnieniem z grubsza po planowaniu,mechanik też . Pęcherzyki powietrza to głowica ,jest za póżno żaden termostat ci ne pomoże i wymiana uszczelki .Podkreślam że jest to moje przypuszczenie i obym się mylił.Pozdrawiam Daróje sobie opis kopcenia do tego zestawu. Korek oleju i zbiorniczek wyrównawczy prawde ci powie. Jak kolega pisze poniżej to prawda bo jestem byłym mechanikiem mam jnną prace dlatego pisze póżno ja treż nie zjadłem wszystkich rozumów człowiek cały czas się uczy Dam dlawas jesze link jak morzna zaoszczędzić na przepływomierzu masy powietrza Wkłady proszę bardzo alegro dobrze czytaj tak zwane lizaki bosh ja zapłaciłem orginał 130 zł Trzeba rozebrać przepływke bo na lizaku zawsze jest inny numer np.do ALT 2.0 (F 00C 2G2 049) Przyklad. Niżej link 0 280 217 117 0 280 218 100 0 281 002 531 0 280 218 032 0 280 218 065 0 280 218 058 i wkłady (lizaki) F 00C 2G2 055 F 00C 2G2 049 A to jest link..... Przepływomierz BOSCH 0 280 218 063 Nowy (2706671618) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. wspominałem że jestem byłym mech.. ja ludzi w hu.. nie robiłem .I taki mechanik ktury bierze za wymiane diagnoze przepływki 800 zł bo oczywiście kupóje w sklepie przepływomierz za 650 do 700 zł lub proponuje podrube, a co muwić jak właśnie kupi na alegro i weżmie 800 zł bo niby tyle zapłacił w sklepie policzcie jle ma na czysto I OCEŃCIE SAMI JLE JEST WART I JAK SIĘ ZNA NA MECHANICE.Oczywiście nie chcę urazić uczciwych mech.. ale to się żadko zdaża.ja kupiłem i śmigam do tej pory jestem zadowolony że się nie dałem naciągnąć.Pozdrawiam Dlatego ktoś powinien coś zrobić z tak zwanymi wymieniaczmi ,Piszcie ,czytajcie,prubójcie zrobić coś sami,Casami zwykły człowiek potrafi zrobić więcej bo przeczytał co nieco tu i tam
  7. Umnie na motulu wrrr trwa przynajmniej krócej i dżwięk mniej metaliczny, ogulnie nie jest tak żle, jest nas wielu każdy z tym jakoś jeżdzi .Dla mnie jest to mniej uciążliwe niż skakanie nad miarką oleju ale po roku do wszystkiego można się przyzwyczajć.Chociasz jak ostatnią zime wsiadałem z rana pamiętam mrozy -32c na podlasiu, połowa aut stała bo nie odpaliła a mój olejopijca za pierwszym zapala to byłem z niego wreszcie dumny i w takiej chwili dolewki oleju mjałem w d..Ogulnie żecz biorąc szukajmy plusów. Pozdrawiam.
  8. Całkowicie się zgadzam z (darkle) dlamne jest to pełny obraz brania oleju w ALT .1-Pierścienie ,zmniejszony nacisk na ścianki gładzi cylindra,2-też podejrzewam zwiększoną temperature pracy silnika,co zatym jdze niekorzystnie to wpłwa na elastyczność pierścieni a olej traci swoje właściwości. Nie krytykuje przeróbki odmy ale to nic nieda ,zalewanie gęstszego oleju odnosi odwrotny skutek,zauważyłem też że po wymianie oleju do pierwszej dolewki przejeżdzam znacznie więcej kilometrów, Obejrzałem twoje fotki i pierścień olejowy to jakiś żart jest wąski a zgarniający na rowku ma tyle nagaru że niespelniał swojej roli ,przy takiej jlości nagaru na tłoku i pierścieniu jakieś zalewanie naftą nie pomoże nie wspomne o jnnych specyfikach żeby to odpuściło ,rysy na cylindrze gwarantowane. Dzięki za fotki trzeba przerobić pierścienie .To jest moje zdanie kture utwierdziło mnie żeby coś ztym zrobić trzeba coś przerobić. Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 21:51 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ---------- Tak się dzeje jak jest za gęsty olej.Przerabiałem to.
  9. Wkłady proszę bardzo alegro dobrze czytaj tak zwane lizaki bosh ja zapłaciłem orginał 130 zł Trzeba rozebrać przepływke bo na lizaku zawsze jest inny numer np.do ALT 2.0 (F 00C 2G2 049) Przyklad. Niżej link 0 280 217 117 0 280 218 100 0 281 002 531 0 280 218 032 0 280 218 065 0 280 218 058 i wkłady (lizaki) F 00C 2G2 055 F 00C 2G2 049 A to jest link Przepływomierz BOSCH 0 280 218 063 Nowy (2706671618) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. wspominałem że jestem byłym mech.. ja ludzi w hu.. nie robiłem .I taki mechanik ktury bierze za wymiane diagnoze przepływki 800 zł bo oczywiście kupóje w sklepie przepływomierz za 650 do 700 zł lub proponuje podrube, a co muwić jak właśnie kupi na alegro i weżmie 800 zł bo niby tyle zapłacił w sklepie policzcie jle ma na czysto I OCEŃCIE SAMI JLE JEST WART I JAK SIĘ ZNA NA MECHANICE.Oczywiście nie chcę urazić uczciwych mech.. ale to się żadko zdaża.ja kupiłem i śmigam do tej pory jestem zadowolony że się nie dałem naciągnąć.Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 02:14 ---------- Poprzedni post napisany at 01:12 ---------- MOTUL 8100 X-clean+ SAE 5w30 specyfikacja VW 504 00/507 00 W mojm przypadku naprawde terkot z rana jest krutszy i troche cichszy, mniej bierze jestem z białegostoku i kupiłem go w tym sklepie osobiście, niżej link. Oleje Motul Białystok – ANTCAR Michał Świderski Internetowy sklep z olejami - ANTCAR Michał Świderski A do tego silnika co do brania oliwy to technologja kosmitów mu nie pomoże koncern AUDI nigdy się nie przyzna co spiepszyli, ekologia zabiła ten silnik ,niby odmy ja nie obstawiam odmy jeśli wali olej odmą to tylko przez pierścienie karzdy kto się troche zna, to w każdym samochodzie jak pierścienie nie trzymają to olej wyrzuci właśnie przez przewód odpowietrzający komore korbową silnika ,lecz w alt musi to być wada pierścieni nie koniecznie zapieczone czy pęknięte ,akurat nie rozbierałem tego silnika ,dopuki śmiga to będę lał olej ,jak się zrypie to chama rozbiore przetocze rowki pierścieni i dobiore od innej marki . Pozdrawiam
  10. Po castrolu naoglądałem się jle szlamu się zbiera w silnikach po dłuszym użytkowaniu .15 lat temu nie powiem castrol był wiodącą marką i jakością.Ostatnio jak kumpel kupił 6 letniego Merola facet wcześniej jeżdził na castrolu ze 3 lata,to za łeb się złapałem na korku olejowym bagno a nie jeden samochód widziałem. Nie lejcie chociasz do ALT Castrola ten olejopjica potrzebuje czegoś bardzjej wyszukanego.Odpowiedni olej nawet skutecznie skraca i wycisza terkot przy zapalaniu po nocy i mniej go łyka ja po szeregu testów jestem dopiero szczęśliwy , mam w d..e że dolewam oliwy ,ale silnik mruczy jak kotka.Nie jedną BMW posadziłem na prostej.Niewiem jak wasze sprzęty umnie 200 paki w momęt ,a wycisnełem z niego 235kh,nie jedne nowe auto siada przy alt .Start z miejsca alt może niema szału.Nadrabia to nizawodnością,jak mam jechać w trase to się nie boję że mi się roskaraczy jedyny minus olej ,w poruwnaniu z jnnymi samochodami naprzykład ALFA niebierze niby oleju a utrzymanie jest 2 razy drosze RENAULT matko z ojcem totalny kataklizm finansowy BMW odwieczny problem turbo, FORD I FIAT oleju nie bierze zato nadrabia paliwem wir w zbiorniku.Serwisy polskie dopiero nie mają pojęcia co mu jest jak terkocze przy zapalaniu szczytem głupoty słyszałem nawet że szklanki na zaworach nie wspomne o psełdo mechanikach wymiana od uszczelniaczy do remontu silnika i niespodzanka olej brał a bierze jeszcze więcej .Raz mi przez jakiś czas rozładowywał akumulator po nocy zero błędów na vagu mechanika a elektronika to dwie dzedziny objeżdziłem 7 elektryków i aso ,niema błędów niema usterki ,poszperałem na blogach i niespodzanka zwykli ludze wiedzą więcej nisz aso i banda elektryków przyczyna zamek w dżwiach,130zl i po kłopocie morał z tego taki, piszcie swoje spostrzeżenia sami starajcie się coś zrobić bo wymienić część większość ludzi potrafi a przytym wymieniaczom nie trzeba płacić bo jak coś wymienią to co jnnego połamią .jesze jedno ostatno wywalało mi błędy abs sterownik silnika esp sonda lambda katalizator ...i co diagnoza kasowacza błędów (elektryk) morze sterownik silnika może to może tamto, krew mnie zalała , doszłem sam przeplywomież, i to nie dajcie się zrobić na 700 zł .Na alegro można znaleść orginalny bosha sam wkład nowy od 130 do 300 zł kupiłem i po problemie. Pozdro altkowiczów.
  11. Nazywają to warjator bardzjej fachowo nastawnik faz rozrządu,przewaliłem dość sporo w tym temacie blogi niemieckie nawet na ruskich co nieco czytałem.Wniosek nasunoł się sam ,olej 10w jest za gęsty, o tą sekundę zbyt pużno dociera do głowicy szczegulnie przy niskich temperaturach na dłuszą metę jdzie napinacz łańcucha,nastawnik,na końcu,szklanki zaworów,Jak ja kupiłem swoie auto to było OK, po wymianie oleju mobil 10w 40 przejechałem pare tyś po nocy zaczeło tesz terkotać 1.2 sek,te zmiany są nieodwracalne napewno nastawnik, mniej prawdopodobne że napinacz z tego co wyczytałem niektuży zmienili napinacz na pare tyś jest spokój,i ryplej to samo,po zmianie napinacza i nastawnika problem nie powraca,jest opcja że tylko sam nastawnik faz roz.A na mechaników niema co liczyć temat to odrazu ,za małe ciśnienie oleju, pompa ,szklanki na zaworach, każdy silnik ma jnny przebieg,i trzeba podejść do tematu jndywidualnie biorąc pod uwagę koszt części, bo jest nie mały. Obserwuje ten temat od pierwszego logowania na forum muszę przyznać niektórzy mają ciekawe pomysły,na obniżenie brania oleju do alt,mojm skromnym zdaniem 95% oleju znika przez pierścienie a nie odme,odmą terz znika lecz nie takie jlości 1l>1000.jstnieją alt silniki kture nie biorą to jest dowodem nato że układ odpowietrzenia w jakiś sposób spełnia swoją rollę.Ja jestem zwolenikiem napraw jak coś da się zrobić lecz wtym przypadku trzeba coś przerobić,myślałem nad przetoczeniem rowków pierścieni i dobraniem z innej marki samochodu,może kiedyś.Na dzień dzisiejszy jeżdże,taniej wyjdze kupić drugi silnik nisz w ten wpierdzielić fortune i nic nie osiągnąć,prucz brania oleju silnik jest rewalacyjny spalanie Ok jak na taką pojemność, przyspieszenie w miare ,głośność pracy ok niezawodność też ok,nie warto kombinować z odmą ja cudowałem nawet zrobiłem odpowietrzenie na zewnącz,kilka gram oleju oszczędności i smrud w kabinie i jak brał to brał więc spowrotem złożyłem jak było, pare gram mnie nie zbawia.Zalałem olej--( MOTUL 8100 X-CLEAN+) osiągnełem to samo jak na wężu pod samochodem, nawet olej mniej kosztuje od mobila 5w30...Durzo ludzi zmieniało uszczelniacze zaworów ,remąty silników,tylko jakie remąty nie piszą wciskali tuleje pod stare tłoki,czy na na nowe szlif,zapewne to tajemnica mechanika,i z tego co wiem jak ALT brał tak brał,kasa w błoto,kumpel pracuje w ASO audi tam nie mają złotego sierodka tylko rade jeżdzić bo jusz nie jedno wymieniali i klijęt wraca rozczarowany.Ja osobiście żebym miał pewność że mniej by brał to pare tysiaków bym wywalił w naprawe,lecz rozsądek mówi, nie bądz frajerem tyle ludzi się przejechało na kasę,więc nie bendę starał się być mądrzejszy od jnnych.Mnie też kusi wydać pare złoty, a może się uda , to co większości się nie udało ja bym zaczą od sierodka silnika.Wtym poście piszę tylko oswoich spostrzeżeniach z użytkowania swojej AUDI ,nie obrażając nikogo. Pozdrawiam .Sorki za błędy.
  12. Nic nie przerabiaj to nic nieda mam to samo z olejem w alt 2.0 .Jestem mechanikiem mam kumpli w aso niedaj się wciągnąć w wymiany np.uszczelniaczy,przeróbki odmy,trujnika,a napewno remont silnika ,jeśli bierze 0.7l na 1000 tyle biorą te silniki jeden więcej drugi mniej są wyjątki ale to jest jak trafienie w totka.Szkoda czasu, nerwów, i kasy.Lać olej i do przodu wjęcej wsadzisz w kombinacje niż na olej.Nie jeden głowił się i nic nie wymyślił.Mobil Castrol nie zdają egzaminu, a napewno nielać w10,>30.40.można uszkodzić nastawnik wałka (terkot przy zapalaniu ,po nocy) Ja doszłem do ,uszkodzonego nastawnika,wymiany odmy ,wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów,trujnika,przewodów podciśnienia.Brak wycieków oleju,świece równo wypalone ,silnik żyleta a olej znika, moja rada lać lać i lać,albo sprzedać.Motul jest bardzej odporny na temperatury ja go zalewam nawet trochę mniej bierze.SZACUNECZEK walczącym z alt.
  13. Raczej zbieżność Żle wyważone koło przednie przenosi drgania na kierownicę przy większej prędkości, otym nie piszesz .Górne przednie wahacze jak są zużyte lewy lub prawy to zmienia się kąt koła i też może ściągać. Zamiana kół miejscami nic nieda jak są jednakowe.Dobrze jest najpierw sprawdzić układ kierowniczy cz nie ma luzów,dopiero ustawić zbieżność.Jak ma gdześ luzy, ustawienie zbieżności może nic niedać.
  14. Problem tkwi w przerwanych przewodach pomiędzy drzwiami kierowcy a nadwoziem czytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=369938
  15. Nie pisze książki a zpowodu kilku błędów mam być ośmieszany co to forum polonistyczne chyba chodzi orozwiązanie problemu anie lekcje pisania nie myślałem że to komuś będze przeszkadzać. Jak mam mieć takie odp.z tego forum co racja może nie jestem godny pisać co kolwiek, sory jeśli moje błędy uraziły wład.post.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...