sikszak Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 podepnę się pd temat. Czy wymieniając tylne sprężyny i amory wymagane jest ustawianie zbieżności?
Doman13 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 podepnę się pd temat. Czy wymieniając tylne sprężyny i amory wymagane jest ustawianie zbieżności? nie potrzebne i w ogóle nie potrzeba żadnej korekty geometrii jak nie ruszacie końcówek drążka. Wymieniłem całą zawiechę, przód i tył i geometria się nie przestawiła. Tylko jest jedna sprawa dotycząca sprężyn przednich. Bez ściągacza pneumatycznego, albo dwóch kompletów ściągaczy nie brałbym się ponownie za przednie sprężyny (strasznie mocne są i potrafią wykrzywiać ściągacze). Tylne to bułka z masłem i średnio silny chłop to nawet bez ściągacza je wymieni. Ale ściągacz nie zaszkodzi...
gregorypeck Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 a ile kosztuje taki komplet (amortyzatory + sprezyny) do B6 ALT? bo sprawdzalem w intercars i za amory Sachs + sprezyny KYB wychodzi kolo 2300zł. Troche duzo.
verus Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 jak ustawiałem zbieżność to z ciekawości zapytałem gościa czy po obniżeniu auta trzeba ustawiać zbieżność, odpowiedział, że nie ale dobrze jest sprawdzić
bish - kopt Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 odpowiedział, że nie ale dobrze jest sprawdzić też mne tak informowano, sprawdziłem i było ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się