Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Wymiana sprężyn i amortyzatorów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podepnę się pd temat. Czy wymieniając tylne sprężyny i amory wymagane jest ustawianie zbieżności?

Opublikowano

podepnę się pd temat. Czy wymieniając tylne sprężyny i amory wymagane jest ustawianie zbieżności?

nie potrzebne

i w ogóle nie potrzeba żadnej korekty geometrii jak nie ruszacie końcówek drążka.

Wymieniłem całą zawiechę, przód i tył i geometria się nie przestawiła.

Tylko jest jedna sprawa dotycząca sprężyn przednich. Bez ściągacza pneumatycznego, albo dwóch kompletów ściągaczy nie brałbym się ponownie za przednie sprężyny (strasznie mocne są i potrafią wykrzywiać ściągacze). Tylne to bułka z masłem i średnio silny chłop to nawet bez ściągacza je wymieni.

Ale ściągacz nie zaszkodzi...

Opublikowano

jak ustawiałem zbieżność to z ciekawości zapytałem gościa czy po obniżeniu auta trzeba ustawiać zbieżność, odpowiedział, że nie ale dobrze jest sprawdzić

Opublikowano

odpowiedział, że nie ale dobrze jest sprawdzić

też mne tak informowano, sprawdziłem i było ok :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...