Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Śmiem twierdzić, że tym autem nie da sie normalnie jeździć. Ja zmieniam biegi w normalnym ruchu przy 2200-2300 , a tu dopiero coś zaczyna się dziać. Górą pewnie jedzie ok , tylko 90 % jazdy ,to spokojne przemieszczanie się , przynajmniej u mnie . Pozdr.

Opublikowano

Seryjny AFN po modzie ma lepszy dół :)

Opublikowano
Śmiem twierdzić, że tym autem nie da sie normalnie jeździć. Ja zmieniam biegi w normalnym ruchu przy 2200-2300 , a tu dopiero coś zaczyna się dziać. Górą pewnie jedzie ok , tylko 90 % jazdy ,to spokojne przemieszczanie się , przynajmniej u mnie . Pozdr.

wez pod uwage ,ze to moc i moment pod pelnym obciazeniem ,a w ruchu miejskim jezdzac do 2200 nie wciskasz 100% tylko 50% albo mniej, wiec nie ma zadnej roznicy miedzy tym autem a innym.

Opublikowano

Jeszcze zależy jaka jest charakterystyka reakcji na daną ilość gazu.

Opublikowano
Seryjny AFN po modzie ma lepszy dół :)

tylko ze takiemu AFN Nm spada na łeb przy 2900?

nie tylko dołem sie jedzie

Opublikowano
Seryjny AFN po modzie ma lepszy dół :)

tylko ze takiemu AFN Nm spada na łeb przy 2900?

Zadajesz pytanie, czy stwierdzasz fakt?

Ja stwierdziłem fakt co do dołu w samochodzie przedstawionym w tym wątku. Dziwne, żeby taka turbosprężarka nie trzymała góry w postaci 350Nm przy 4000rpm. Każdy widzi, że ewidentnie coś nie gra z (pod)ciśnieniem na dole, a szukanie przyczyny to trochę jak wróżenie z fusów. Osobiście nie mógłbym jeździć autem mającym 270Nm przy 2200rpm, ale to nie moje auto i życzę autorowi bezawaryjnej jazdy :)

Opublikowano
Seryjny AFN po modzie ma lepszy dół :)

tylko ze takiemu AFN Nm spada na łeb przy 2900?

Zadajesz pytanie, czy stwierdzasz fakt?

Ja stwierdziłem fakt co do dołu w samochodzie przedstawionym w tym wątku. Dziwne, żeby taka turbosprężarka nie trzymała góry w postaci 350Nm przy 4000rpm. Każdy widzi, że ewidentnie coś nie gra z (pod)ciśnieniem na dole, a szukanie przyczyny to trochę jak wróżenie z fusów. Osobiście nie mógłbym jeździć autem mającym 270Nm przy 2200rpm, ale to nie moje auto i życzę autorowi bezawaryjnej jazdy :)

Wszystko w aucie jest sprawne, turbo jest leniwe z dolu i trzeba je wymienic. Jak by auto bylo hamowane na biegu to momenty by wyszlo wiecej. Juz pisalem wykresem sie nie jezdzi a w aucie nie czuc malego NM. Jak auto nie jedzie to zapraszam na jakis przejazd z rolki albo kreske.

MAGIC87 Jak bedzie lepsza pogoda to nagram jakis filmik.

---------- Post added at 20:18 ---------- Previous post was at 20:16 ----------

Seryjny AFN po modzie ma lepszy dół :)

tylko ze takiemu AFN Nm spada na łeb przy 2900?

Zadajesz pytanie, czy stwierdzasz fakt?

Ja stwierdziłem fakt co do dołu w samochodzie przedstawionym w tym wątku. Dziwne, żeby taka turbosprężarka nie trzymała góry w postaci 350Nm przy 4000rpm. Każdy widzi, że ewidentnie coś nie gra z (pod)ciśnieniem na dole, a szukanie przyczyny to trochę jak wróżenie z fusów. Osobiście nie mógłbym jeździć autem mającym 270Nm przy 2200rpm, ale to nie moje auto i życzę autorowi bezawaryjnej jazdy :)

Wszystko w aucie jest sprawne, turbo jest leniwe z dolu i trzeba je wymienic. Jak by auto bylo hamowane na 4 biegu to momentu wyszlo by wiecej. Juz pisalem wykresem sie nie jezdzi a w aucie nie czuc malego NM. Jak auto nie jedzie to zapraszam na jakis przejazd z rolki albo kreske.

MAGIC87 Jak bedzie lepsza pogoda to nagram jakis filmik.

Opublikowano
caha leniwa z dolu :shock3:

moze dla Ciebie dziwne... pewnie z Caha jest tak samo jak z BRD... zreszta sam widziałes ile budzi sie do zycia po 2500 obrotów. Moja na szczescie od 1800 idzie:jerk:

BTW czekam na film powiedzmy 2 bieg od 30 albo 3 od 50:kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...