nandoz Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Śmiem twierdzić, że tym autem nie da sie normalnie jeździć. Ja zmieniam biegi w normalnym ruchu przy 2200-2300 , a tu dopiero coś zaczyna się dziać. Górą pewnie jedzie ok , tylko 90 % jazdy ,to spokojne przemieszczanie się , przynajmniej u mnie . Pozdr.
Piotrek98igo Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Śmiem twierdzić, że tym autem nie da sie normalnie jeździć. Ja zmieniam biegi w normalnym ruchu przy 2200-2300 , a tu dopiero coś zaczyna się dziać. Górą pewnie jedzie ok , tylko 90 % jazdy ,to spokojne przemieszczanie się , przynajmniej u mnie . Pozdr. wez pod uwage ,ze to moc i moment pod pelnym obciazeniem ,a w ruchu miejskim jezdzac do 2200 nie wciskasz 100% tylko 50% albo mniej, wiec nie ma zadnej roznicy miedzy tym autem a innym.
dejf Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Jeszcze zależy jaka jest charakterystyka reakcji na daną ilość gazu.
MAGIC87 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Seryjny AFN po modzie ma lepszy dół tylko ze takiemu AFN Nm spada na łeb przy 2900? nie tylko dołem sie jedzie
dejf Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Seryjny AFN po modzie ma lepszy dół tylko ze takiemu AFN Nm spada na łeb przy 2900? Zadajesz pytanie, czy stwierdzasz fakt? Ja stwierdziłem fakt co do dołu w samochodzie przedstawionym w tym wątku. Dziwne, żeby taka turbosprężarka nie trzymała góry w postaci 350Nm przy 4000rpm. Każdy widzi, że ewidentnie coś nie gra z (pod)ciśnieniem na dole, a szukanie przyczyny to trochę jak wróżenie z fusów. Osobiście nie mógłbym jeździć autem mającym 270Nm przy 2200rpm, ale to nie moje auto i życzę autorowi bezawaryjnej jazdy
Cordii Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Seryjny AFN po modzie ma lepszy dół tylko ze takiemu AFN Nm spada na łeb przy 2900? Zadajesz pytanie, czy stwierdzasz fakt? Ja stwierdziłem fakt co do dołu w samochodzie przedstawionym w tym wątku. Dziwne, żeby taka turbosprężarka nie trzymała góry w postaci 350Nm przy 4000rpm. Każdy widzi, że ewidentnie coś nie gra z (pod)ciśnieniem na dole, a szukanie przyczyny to trochę jak wróżenie z fusów. Osobiście nie mógłbym jeździć autem mającym 270Nm przy 2200rpm, ale to nie moje auto i życzę autorowi bezawaryjnej jazdy Wszystko w aucie jest sprawne, turbo jest leniwe z dolu i trzeba je wymienic. Jak by auto bylo hamowane na biegu to momenty by wyszlo wiecej. Juz pisalem wykresem sie nie jezdzi a w aucie nie czuc malego NM. Jak auto nie jedzie to zapraszam na jakis przejazd z rolki albo kreske. MAGIC87 Jak bedzie lepsza pogoda to nagram jakis filmik. ---------- Post added at 20:18 ---------- Previous post was at 20:16 ---------- Seryjny AFN po modzie ma lepszy dół tylko ze takiemu AFN Nm spada na łeb przy 2900? Zadajesz pytanie, czy stwierdzasz fakt? Ja stwierdziłem fakt co do dołu w samochodzie przedstawionym w tym wątku. Dziwne, żeby taka turbosprężarka nie trzymała góry w postaci 350Nm przy 4000rpm. Każdy widzi, że ewidentnie coś nie gra z (pod)ciśnieniem na dole, a szukanie przyczyny to trochę jak wróżenie z fusów. Osobiście nie mógłbym jeździć autem mającym 270Nm przy 2200rpm, ale to nie moje auto i życzę autorowi bezawaryjnej jazdy Wszystko w aucie jest sprawne, turbo jest leniwe z dolu i trzeba je wymienic. Jak by auto bylo hamowane na 4 biegu to momentu wyszlo by wiecej. Juz pisalem wykresem sie nie jezdzi a w aucie nie czuc malego NM. Jak auto nie jedzie to zapraszam na jakis przejazd z rolki albo kreske. MAGIC87 Jak bedzie lepsza pogoda to nagram jakis filmik.
Cordii Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Moja akurat tak, jeszcze dla pewnosci sprawdzenie szczelnosci dolotu. Jak nie to bedzie trzeba kupic turbine :-)
MAGIC87 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 caha leniwa z dolu moze dla Ciebie dziwne... pewnie z Caha jest tak samo jak z BRD... zreszta sam widziałes ile budzi sie do zycia po 2500 obrotów. Moja na szczescie od 1800 idzie:jerk: BTW czekam na film powiedzmy 2 bieg od 30 albo 3 od 50:kox:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się