tosiek762 Opublikowano 30 Marca 2012 Opublikowano 30 Marca 2012 Podejdzie zawieszenie z b7 3.0 tdi quatrro do b6 1.9 tdi
yaboo Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 pasować będzie, ale... silnik 3.0 jest o wiele cięższy niz 1.9, klasy wagowe nie będą takie same.
olek_BB Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 czyli jak to jest ośka i quattro mają te same sprężyny (oczywiście pytam o tył)? gdzieś na forum czytałem, że czymś się różnią. Nie mam na myśli klas wagowych.
yaboo Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 czyli jak to jest ośka i quattro mają te same sprężyny (oczywiście pytam o tył)?gdzieś na forum czytałem, że czymś się różnią. Nie mam na myśli klas wagowych. sprężyny tył w quattro są ciaśniej zwinięte (chodzi o średnicę) ze względu na półośkę, podejdą do ośki, a w drugą stronę nie bardzo bo za mało miejsca i może obcierać o półoś... przerobiłem to w swojej B6 quattro...
olek_BB Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 czyli jak to jest ośka i quattro mają te same sprężyny (oczywiście pytam o tył)?gdzieś na forum czytałem, że czymś się różnią. Nie mam na myśli klas wagowych. sprężyny tył w quattro są ciaśniej zwinięte (chodzi o średnicę) ze względu na półośkę, podejdą do ośki, a w drugą stronę nie bardzo bo za mało miejsca i może obcierać o półoś... przerobiłem to w swojej B6 quattro... dzięki yaboo:thumbup1: to mam jeszcze jedno pytanie jak rozpoznać po numerach czy to są do ośki czy do quattro? mam tabelkę zrobiona przez lukaszr tam niestety nr i kolorowe znaczniki określają klasy wagowe a nie ma rozróżnienia ośka/quattro
yaboo Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 czyli jak to jest ośka i quattro mają te same sprężyny (oczywiście pytam o tył)?gdzieś na forum czytałem, że czymś się różnią. Nie mam na myśli klas wagowych. sprężyny tył w quattro są ciaśniej zwinięte (chodzi o średnicę) ze względu na półośkę, podejdą do ośki, a w drugą stronę nie bardzo bo za mało miejsca i może obcierać o półoś... przerobiłem to w swojej B6 quattro... dzięki yaboo:thumbup1: to mam jeszcze jedno pytanie jak rozpoznać po numerach czy to są do ośki czy do quattro? mam tabelkę zrobiona przez lukaszr tam niestety nr i kolorowe znaczniki określają klasy wagowe a nie ma rozróżnienia ośka/quattro w ETCE sprawdzisz, bedzie tam rozdział ośka i quattro wystarczy porownać nr z tabeli z klasami wagowymi i znajdziesz sprężyny dla siebie
tosiek762 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2012 to jesli zaloze sprezyny z amortyzatorami od 3.0 TDI (wersja s-line chyba bo sa czerwone amortyzatory) do 1.9 TDI to przod pojdzie w gore a tyl w dol?? Sprezyny razem z amortyzatorami s-line przod+tyl kosztowaly mnie 400zl, to chyba dobra cena i po przebiegu 65000.
olek_BB Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 czyli jak to jest ośka i quattro mają te same sprężyny (oczywiście pytam o tył)?gdzieś na forum czytałem, że czymś się różnią. Nie mam na myśli klas wagowych. sprężyny tył w quattro są ciaśniej zwinięte (chodzi o średnicę) ze względu na półośkę, podejdą do ośki, a w drugą stronę nie bardzo bo za mało miejsca i może obcierać o półoś... przerobiłem to w swojej B6 quattro... dzięki yaboo:thumbup1: to mam jeszcze jedno pytanie jak rozpoznać po numerach czy to są do ośki czy do quattro? mam tabelkę zrobiona przez lukaszr tam niestety nr i kolorowe znaczniki określają klasy wagowe a nie ma rozróżnienia ośka/quattro w ETCE sprawdzisz, bedzie tam rozdział ośka i quattro wystarczy porownać nr z tabeli z klasami wagowymi i znajdziesz sprężyny dla siebie ok, to już wszystko jasne mam za to jeszcze jedno pytanie chcę wsadzić do siebie na tył twardsze sprężyny ze względu na zdarzające mi się spore doładowywanie. Zatem czy wsadzenie sprężyn o dwie klasy wagowe wyższej (oczywiście też 1BE/1BV) nie spowoduje, że bedzie twardo i nie będzie tak siadał jak teraz ale dupsko w aucie zbytnio mi pójdzie w górę?
satikrk Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 kolgo najpierw wez zobacz jaka klasa wagowa 1BE odpowiada Twojemu 1BA bo ja Ci powiem tak ze u mnie 1BA 12 to 1BE 11, zobacz klasy wagowe porownaj i wywnioskuj
olek_BB Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 kolgo najpierw wez zobacz jaka klasa wagowa 1BE odpowiada Twojemu 1BA bo ja Ci powiem tak ze u mnie 1BA 12 to 1BE 11, zobacz klasy wagowe porownaj i wywnioskuj może nie precyzyjnie napisałem czyli jeszcze raz ale dokładnie: mam 1BE 10 (tył) i chcę tam wsadzić też 1BE tyle że 12 i pytanie jest takie czy oprócz tego, że mniej mi będzie siadał przy doładowaniu (do czego dążę) ale czy tył auta na pustym nie będzie stał jakoś komicznie wysoko?
rafael26 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 i jak ci tam wyszlo kolego z 2 klasami wagowymi zalozyles moze i ile dalo ci roznicy
olek_BB Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opublikowano 14 Czerwca 2012 i jak ci tam wyszlo kolego z 2 klasami wagowymi zalozyles moze i ile dalo ci roznicy póki co zlałem temat . Jak się wiadomo dobieranie tych klas wagowych to niezła loteria. Obawiam się, że taki efekt jak ja chciałem jest nieosiągalny by auto stało jak na poprzednich sprężynach a było twardsze(mniej siadało przy obciążeniu) dzięki dobraniu wyższej klasy wagowej. Twardsze pewnie będzie ale i bardziej pójdzie w górę. Przypuszczam, że pewniejsze jest kupno kompletu nowych H&R, Eibach itp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się