Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Opadające kratki nawiewu środkowe


zielony04

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Niedawno zauważyłem taki problem iż opadają mi kratki nawiewu czołowego ( te trzy w środku deski rozdzielczej. A dokładnie na położeniu skrajnym do góry jest ok . w pozycji środkowej można powiedzie że się trzymają z trudem. W kazdej innej pozycji spadają na dół , wieją na nogi.

Z bocznymi nie mam takich problemów.

W związku z tym mam pytanie.

Czy ktoś miał podobny probel i jak go rozwiązał ( bo te kratki w oryginale trochę drogie) ?????

Jak wyjąć owe kratki ( ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki

Jak spróbuje to dam znać co było nie tak i co było przyczyną.

Jakiś miesiąc temu odgrzybiałem klime i może coś "popsułem " lub środek firmy "Plak czy coś takiego za drogi nie był) zadziałał jak WD 40

:kox: :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plak jest całkiem dobry. Przyczyna leży raczej w 11 latach użytkowania. U mnie też zbytniego oporu nie stawiają, ale trzymają fason w jednym miejscu, nie opadają same (a też używałem Plaka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umnie opadają same , a dokładniej jak samochód stoi to dadzą się ustawić ,ale jak ruszę i wjadę na kostkę

:kwasny: :kwasny: :kwasny: :kwasny: :kwasny:[br]Dopisany: 30 Kwiecień 2008, 11:07 _________________________________________________Witam

A oto wyniki mojej naprawy i wnioski

• Jak widać na zdjęciu Niemiec już pchał łapki ( bo obkleił wszystko taśmą)

• Ta kratka która opadała miała źle założoną blaszkę (prawidłowe złożenie jest na odwrót , w tej pozycji blaszka nic nie dawała a powinna jeździć ona po ślizgu)

• Moje przypuszczenie że coś namieszał plak chyba było słuszne bo wszystko było tłuste a niczym wcześniej ani później nie pryskałem

Naprawa polegała na odtłuszczeniu ( umyciu wszystkiego w płynie przygięciu blaszek oraz założeniu tej jednej blaszki prawidłowo) Wszystko działa ok. jednak dla porównania sprawdziłem jak chodzą te kratki u znajomego w nowej A4 i powiem czas robi swoje. ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

98aa7fd0f1c03c9cm.jpg a004e4d745403cb4m.jpg f1af1cab560f7005m.jpg

Dla osób próbujących wyciągną kilka rad.

• druty wykonałem z elektrod chyba 2,5 mm , ważne jest aby tak jak na rysunku w książce zagięcie miało 6mm. U mnie jeden był krótszy i wyjąłem ( wyrwałem za pierwszym razem prawą kratkę zamiast wyjąc cały adapter )

• same kratki wciąga się w sposób taki ze po drugiej stronie kratki ( przeciwnej od blaszki czyli patrzą od lewej strony jest zapadka jak się wymnie całość to można ją zobaczyć od tyłu. (te kratki mogą się mocno trzymać ) Za pierwszym razem wyszły w miarę łatwo ( jednak gdy je założyłem ponownie i podgiąłem zatrzaski to ponowne ich wyjęcie już takie proste nie było ). Gdybym nie wiedział że się je wyjmuje i gdzie jest zatrzask to chyba bym się poddał)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...