kkuba83 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 Opublikowano 30 Kwietnia 2008 witam mam pytanie; jestem w holandi i padło mi łozysko (avant quattro) w tylnim kole a w polsce mam cale zawieszenie od sedana Q 2.6 . Chce dostarczyc sobie to tu do holandi piaste z tych moich czesci, i sciagnac moja piaste z popsutym lozyskiem i chce zalozyc ta piaste z sedana i nie wiem czy wogole da sie sciagnac piaste (z sedana) nie uszkadzajac lozyska i nie wiem czy ta piasta od sedana bedzie pasowala do avanta chce tak zrobic bo koszta naprawy tu sa nie male, poza tym auto mam na wiosce a do warsztatu mam z 8 km a z tym lozyskiem nie da sie juz jechac
staniek Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 Chce dostarczyc sobie to tu do holandi piaste z tych moich czesci, i sciagnac moja piaste z popsutym lozyskiem i chce zalozyc ta piaste z sedana i nie wiem czy wogole da sie sciagnac piaste (z sedana) nie uszkadzajac lozyska i nie wiem czy ta piasta od sedana bedzie pasowala do avanta O ile raczej dałoby radę ściągnąc piastę z łożyskiem, nie uszkadzając go, to zamontowanie kompletu piasta + łożysko = łożysko zniszczone Wyjściem z sytuacji może byc przekładka całej zwrotnicy z piastą (będzie pasowała). Pozdrawiam!
kkuba83 Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Opublikowano 4 Maja 2008 czyli cala tylna zwrotnica quattro z sedana bedzie pasowalo do avanta quattro ??
kkuba83 Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Opublikowano 4 Maja 2008 to super, a nie wiesz jak to wyglada z demontarzem starej zwrotnicy ??? napewno trzeba odkrecic zacick od hamulca i wachacze, czy jest tam cos jeszcze co trzeba odkrecic zeby wyjac zwrotnice ??? dzieki za pomoc
staniek Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 Coby ją wyjąc (zwrotnicę) trzeba: 1.odkręcic półoś, 2.odkręcic wahacz górny od zwrotnicy, 3.odkręcic łącznik stabilizatora, 4.odkręcic wahacz dolny, który jest mocowany do zwrotnicy śrubą mimośrodową (tutaj masz link do podobnego tematu http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=55730&highlight= gdzie pisałem jak można sobie z tym poradzic, aby zachowac niezmieniony kąt pochylenia koła przy ponownym montażu), 5.odkręcic drążek zbieżności (zasadniczo tylko ten punkt może sprawic trochę problemów, drążek jest mocowany w zwrotnicy na stożku i potrafi czasami się skutecznie opierac), 6.zdemontowac (w sensie odkręcic) zacisk hamulcowy łącznie z jarzmem, 7.wyciągnąc czujnik ABS'u ze zwrotnicy (może się skutecznie opierac).Proponuję jednak nawet nie próbowac go wyciągac, a poprostu go odłączyc.Złącze wtykowe tego czujnika znajdziesz pod tylną kanapą.Jeśli ktoś z Polski będzie Ci wiózł/wysyłał tą zwrotnicę, to dobrze by było gdyby ten czujnik też w niej był. To by było wsio Zanim zdecydujesz się na opcję z wymianą kompletnej zwrotnicy (a podejrzewam, biorąc pod uwagę gdzie jesteś, że warunków do tego możesz nie miec za dobrych niestety), sprawdź czy jesteś w stanie "zwalczyc" punkt 5-ty, jak dasz sobie radę z tym drążkiem to reszta nie będzie problemem! Pozdrawiam i powodzonka! :th:
kkuba83 Opublikowano 4 Maja 2008 Autor Opublikowano 4 Maja 2008 wielkie dzieki nie wiem czy dam sobie tu z tym rade, ale chyba skonczy sie to mechanikiem i 800 zl za wymiane lozyska jeszcze raz dzieekuje za bardzo konkretny opis i pomoc jestem umowiony na wymiane lozyska w warsztacie cena - jedyne 220 euro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się