papit Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Witam, prośba o sprawdzenie logów. 2 tyg. temu miałem wymieniany rozrząd. Zwiększyło się spalanie, silnik pracuje twardziej, bardziej trzęsie budą niż przed wymianą i do tego jakieś brzęczenie się pojawiło. Dodatkowo była czyszczona turbina bo zaczął wpadać w tryb awaryjny i było szuranie przy odejmowaniu gazu. Skleiłem także membranę w EGR bo telepało silnikiem przy gaszeniu na ostatnich logach z października kąt synchronizacji miałem 1.1 (log statyczny), Statyczne 000-001-003: http://vaglog.rtnet.pl/cezik15_79602.html 004-007-013: http://vaglog.rtnet.pl/cezik15_79603.html 015-018-023: http://vaglog.rtnet.pl/cezik15_79604.html BS 000: http://vaglog.rtnet.pl/cezik15_79605.html 003: http://vaglog.rtnet.pl/cezik15_79606.html 011: http://vaglog.rtnet.pl/cezik15_79607.html dynamicznych na razie nie mam jak zrobić z góry dzięki za pomoc
przemik Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Nie jest zle.... czekamy na dynamiczne.
grejf Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 papit a jest katalizator? Ile ma przebiegu ori? Czy te szuranie przy odejmowaniu gazu bylo metaliczne, czy szuranie typu ''szuuszuu'' ? W trakcie jazdy i na postoju? a jeszcze jedno pytanie, jak czysciles turbo byly luzy wzdlozne na wirniku... pytania czysto hipotetyczne. pozdr.
papit Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2012 katalizator jest, przebieg 225 tyś ori. Szuranie chyba identyczne jak na tym filmie: Było na postoju i w trakcie jazdy, najbardziej było słychać przy zmianie biegu z 1-2 i 2-3 przy odpuszczaniu gazu. Turbinę czyścił mi znajomy, ale nie pamiętam żeby mówił coś o luzach, chyba nic takiego nie było
przemik Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 A teraz "szuranie" jest po czyszczeniu ?
papit Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Czyszczenie turbiny ewidentnie pomogło. Dziwne odgłosy "szurania" ustały
grejf Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 hmm, moim zdaniem na pozbycie sie kata nadszedl czas. Jesli nie chcesz ''nagarować" T znowu po XX tkm. Prawidlowy gradient ciepla od dolotu do wylotu spelnia tu tez kluczowa role, a tu dysfunkcja kata grzeje i zasyfia T bez dwóch zdan... Z kolei po wycieciu kata, T moze pogwizdywac i odglos ''szuuszuu'' powietrza w trakcie jazdy moze byc lekko slyszalne z efktu "lekkiego zaburzenia" jednolitego wypuszczania spalin... jak i cisnienia. w moim BKC z turbo od ARL'a tak jest bez kata, (co prawda turbo Arla, miewa opinie gadającego na rozne sposoby). To w AVF moze byc podobnie... to nie znaczy, że Turbo jest zepsiute... Ludzie na forach od zarania dzejow, dywaguja czy turbo powinno milczec, czy pogwizdywac? Jedno i drugie jest poprawnym zachowaniem bo na to skladaja sie rozne okolicznosci (seria/czy na wiekszym cisnieniu)/warunki/typu, wazne jest jaki dzwiek, ton, glosnosc...bo na w/w filmiku jest to ewidentne szuranie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się