Martineez Opublikowano 1 Maja 2008 Opublikowano 1 Maja 2008 witam mam pytanie odnośnie klimatyzacji. Po włączeniu klimatyzacji silnik dostaje bardzo dużego obciążenia(odczuwalne jakby rwanie przy załączeniu klimy), oczywiście chłodzi dobrze ale klimatyzacja nie chodzi płynnie czy to już oznacza konieczność wymiany całej sprężarki.Prośba o poradę. * proszę o stosowanie właściwego prefixu [Musashi]
darekaudi4 Opublikowano 2 Maja 2008 Opublikowano 2 Maja 2008 Cezsc mialem podobna sytuacje tez byl strasznie duzy opor przy wlaczeniu klimy pojechalem zrobilem servis klimy i opor jest ledwo odczowalny :th:
Musashi Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 powinno sie raz do roku robic przeglad ukladu klimatyzacji. spadek cisnienia srodka chlodniczego powoduje pogorszenie smarowania kompresora klimatyzacji. olej smarujacy kompresor, rozpuszczony jest w czynniku chlodzacym. ubytek srodka chlodniczego = ubytek oleju, a jakie sa konsekwencje braku wlasciwego smarowana dla kompresora nie musze chyba pisac z praktyki, jest granica cisnienia przy ktorej klima jeszcze jako tako funkcjonuje, jednak smarowanie jest juz nie wystarczajace
LordVader Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 Witam Koleżeństwo, Poradźcie Pany co robić, byłem na serwisie klimy, sprawdzali ciśnienie manometrem i nie ma ubytków ale sprężarka przy maksymalnym nawiewie piszczy przeraźliwie w początkowym stadium póżniej przestaje, w serwisie powiedzieli, że sie sprężarka wykańcza ;( i co robić Pany ??? Dodam tylko, po przeczytaniu kilku tematów z forum, że piszczy mi od czasu do czasu, przestaje i działa spoko, nawet jak piszczy i wcisnę ECON to zaraz przestaje ... może to napinacz???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się