david. 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Przy uderzeniu w bok auta otworzyly sie dwie boczne poduchy i zablokowal sie pas. Poduchy wymiana na nowe ale co z pasem? Do sie go uruchomic czy tez wymiana na nowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vdm 3 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 prawdopodobnie musisz wymienić na nowy, bo wystrzeliły w nim ładunki odpowiedzialne za napinanie pasów w trakcie uderzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
david. 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 ok. dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 a jak demontowac pasy np przy wymianie fotela lub wymianie slupka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriand 0 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 pasy musisz oczywiscie wymienic, chyba ze zrezygnujesz z napinaczy, to wystarczy rozebrac i nawinac od nowa sprezyne. beda dzialac normalnie, blokowac sie, ale w razie wypadku sie nie napna. oczywiscie wtedy bedzie sie swiecic kontrolka pasow lub airbagu- mozesz to rowniez wyeliminowac rezystorkiem, ale chyba najlepiej jednak kupic nowy pas ze sprawnym napinaczem. pasy wyciaga sie bardzo prosto, zdejmujac plastik ze slupka, zaczynajac od progu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amaradaar 5 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Można oszczędzać na wiele sposobów ale ten raczej nie jest dobry kup nowy pas, a demontuje się bardzo prosto zdejmiesz plastiki ze słupka i tam masz cały pas z bębnem na 1-dnej śrubę, a później drugi koniec pasa na drugą śrubę i wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazuki 0 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Odświeżam żeby nie robić nowego wątku, mam problem z przednim pasem pasażera, generalnie kupiłem a4b6 w dojczlandach i pas jest zwinięty ale niestety nie da się go rozwinąć bo jest napięty, czeka mnie wymiana całego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Albo kup zregenerowany. Nowy kolo 600 zl kosztuje, zrenegerowany , czyli ze nowy ladunek dany, 250 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 gdzie mozna zrobic taka regeneracje bo ja jeszcze nie slyszalem o czyms takim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalyMis 1 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Albo kup zregenerowany. Nowy kolo 600 zl kosztuje, zrenegerowany , czyli ze nowy ladunek dany, 250 zl A uzywki, sprawne, dwie sztuki kosztuja ok 200-250. Po co przeplacac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 gdzie mozna zrobic taka regeneracje bo ja jeszcze nie slyszalem o czyms takim slyszalem o gosciu z Krzeszowic pierwsze lepsze wpisanie w goglach SERWIS NAPRAWA PASÓW BEZPIECZEŃSTWA REGENERACJA GL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się