Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Twardy hamulec


immmortal

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie :angry:.Nagle hamulec zrobił się twardy,że nie da się nawet autem stanąć w miejscu...Twardy tak jakby w ogóle serwo nie działało,płyn hamulcowy jest.Autem się w ogóle nie da hamować.Miałem jechać teraz do Krakowa ale przecież nie trudno orła w kogoś wywinąć bez hamulców! Po przekroczeniu 70 km/h włącza się na komputerze "km/h w białym kole z czerwona obwódką".Jakieś pomysły?Nie da się w ogóle tym autem zahamować!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spraawdz przewod podcisnienia do serwa hamulcow znajduje sie za pompa hamulcowa cos jak "talerz"

byc moze jest uszkodzenie tego urzadzonka, ew. spuchniete uszczelnienia pompy hamulcowej,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa od podcisnienia albo przewod z zaworkiem do sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) zaraz idę do garażu sprawdzić :confused4:[br]Dopisany: 04 Maj 2008, 09:11 _________________________________________________Byłem pooglądałem i nie ma nic,a hamulec dalej twardy jak skała..znów czeka mnie chyba wizyta w ASO i widok tej "obrażonej wiedźmy" w punkcie przyjęcia auta :baseball:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) zaraz idę do garażu sprawdzić :confused4:[br]Dopisany: 04 Maj 2008, 09:11 _________________________________________________Byłem pooglądałem i nie ma nic,a hamulec dalej twardy jak skała..znów czeka mnie chyba wizyta w ASO i widok tej "obrażonej wiedźmy" w punkcie przyjęcia auta :baseball:

to raczej ciężko zdiagnozować samym oglądaniem

musisz to rozebrac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tygrys

Po przekroczeniu 70 km/h włącza się na komputerze "km/h w białym kole z czerwona obwódką".

Ja mam takie ograniczenie jak wlacze sobie w komputerze ograniczenie predkosci...

ale mozna to w nim tez wylaczyc. Pobaw sie moze komputerem pokladowym, moze uda ci sie to wylaczyc, a moze ma to takze cos wspolnego z hamulcam? Pogadalbym tez z kims kto ma VAG-a...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem,że jest opcja "speed warning" czy jakoś tak to się tam zwie...jednak jest ona wyłączona i na 99% to jest związane z awarią hamulcy niestety...[br]Dopisany: 04 Maj 2008, 16:06 _________________________________________________Pompa podciśnieniowa kaput :thumbdown: :decayed:W poniedziałek odbieram auto z nową pompą z pudełeczka-czego się tu spodziewać to tylko Audi :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czego się tu spodziewać to tylko Audi :polew:

niestety, nie ma jak to bezawaryjna dacia logan. polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

immmortal, czy u Ciebie pedał był twardy caly czas czy tylko czasami. Bo ja mam podobne objawy w B6, ale u mnie jest jakos dziwnie, caly czas jezdze i jest ok a od czasu do czasu jak potrzebuje mocniej przyhamowac to mam pedal twardy jak skala, 2-3 razy szybko depne i schodzi i za chwile jest normalnie. Juz bylem u roznych specow z tym i nikt nie potrafi mi pomoc. Ktos wie co to moz byc?

Dzieki i pozdrawiam

Maniek603

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wy jezdzicie z takim sprawnym ukladem ? do pierwszego rozbicia sie, oczywiscie czego niezycze ! , ale warto hcyba wydac pare groszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i wy jezdzicie z takim sprawnym ukladem ? do pierwszego rozbicia sie, oczywiscie czego niezycze ! , ale warto hcyba wydac pare groszy

czaki22, pewnie ze warto wydac pare groszy, ale trzeba wiedziec co jest przyczyna, a to jest naprawde dziwny objaw ktory bardzo ciezko zlokalizowac. Co gorsza, nie da sie przewidziec kiedy to sie dzieje:( Jezeli ktos mial podobny problem i sie z nim uporal prosze o podpowiedzi i rady.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem ten sam problem i usunąłem przyczynę. tutaj o tym napisałem http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_naprawa_przyczyny_zlego_dzialania_servo_wspomaganie_hamulcow-t47779.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam iwadrian,

dzieki wielkie za pomoc, normalnie mi z nieba spadles z ta podpowiedzia. Dzisiaj zrobilem tak jak napisales i hamulce brzytewki :) Szkoda tylko, ze tak pozno ten post znalazlem bo juz zdazylem wymienic servo i pompe ABS'u:( Ale i tak wielkie dzieki za pomoc.

Pozdrawiam

maniek603

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej nie otwieram nowego tematu ale mam pytanko czy u Was przy wejsciu do pompy hamulcowej wężyk rusza się na boki a raczej to na co się nakłada wężyk przy pompie może jest ktoś mi powiedzieć czy podczas ściagania wężyka mogło się tam coś naderwać bo u mnie objawy są takie że podczas szybszej jazdy hamulce są a przy małej prędkości pedal twardy mialem remont silnika bo mi poszedł rozrząd i po tym remoncie takie objawy ... z góry dzieki za odp pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z opisu wnioskuję,że chodzi o krociec wchodzący do serva. Jest on osadzony w gumowym pierścieniu także lekki luz na boki może być odczuwalny. Poproś kogoś niech na uruchomionym silniku wciśnie pedał hamulca a ty posłuchaj czy przy servo,pompie vacum i przewodzie podciśnieniowym nie słychać jakiegoś syczenia co byłoby oznaką nieszczelności układu. Ewentualnie pompa vacum nie daje rady na niskich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć.miałem podobny problem z hamulcami po wymianie rozżądu w b6 tdi.problem był taki że mochanik nie rozbierał przodu auta do wymiany tylko podniusl silnik do góry żeby dostać się do śrub rozżądu-idą na łatwizne.przy tym podnoszeniu napina się wąż do pompy waku i łamie kruciec pompy na którym jest osadzony.w efekcie czego dostaje się lewe powietrze i robią się jajca.wymieniłem pompe waku na całą i było ok.teraz gonię b7 20tdi bpw i jest cudownie. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć.miałem podobny problem z hamulcami po wymianie rozżądu w b6 tdi.problem był taki że mochanik nie rozbierał przodu auta do wymiany tylko podniusl silnik do góry żeby dostać się do śrub rozżądu-idą na łatwizne.przy tym podnoszeniu napina się wąż do pompy waku i łamie kruciec pompy na którym jest osadzony.w efekcie czego dostaje się lewe powietrze i robią się jajca.wymieniłem pompe waku na całą i było ok.teraz gonię b7 20tdi bpw i jest cudownie. :hi:

Ja już bym takiemu mechanikowi podniósł silnik :angry:

widzę jakieś nowe metody stosują :kox: Na szczęście sam naprawiam swoje auto i nie byłem u żadnego mechanika od kilkunastu lat :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...