peyo32 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Witam szanownych forumowiczów. Otóż tak a4 afn turbo przeładowuje do 1,5 bar. Po ściągnięciu siłownika podciśnieniowego wajcha przy turbinie chodzi płynnie od zderzaka do zderzaka ponoć turbina czyszczona tydzień temu. Po zdjęciu wężyka podciśnieniowego z siłownika turbina przy pełnym obciążeniu daje 1,3 bara a nie powinna dawać wcale przecież. Więc co jest nie tak czy jest możliwe że ktoś źle złożył turbinę, może map sensor zdechł w co wątpię. Ma ktoś jakieś pomysły. Dzięki i pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malinek110 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Po pierwsze moze ktos z nudów bawił się sztangą i rozregulował Po drugie całkiem mozliwe jest ze ktoś źle złozył turbo moze kierownice zle złozył i tez ciśnienie bedzie szaleć, w sumie wtedy sztanga bedzie chodzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peyo32 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Po pierwsze moze ktos z nudów bawił się sztangą i rozregulowałPo drugie całkiem mozliwe jest ze ktoś źle złozył turbo moze kierownice zle złozył i tez ciśnienie bedzie szaleć, w sumie wtedy sztanga bedzie chodzic Właśnie sie zastanawiam czy jest możliwe źle złożyć kierownice. Sztaga jest wyciągnięta na max plus zdjęty wężyk czyli teoretycznie turbina jest otwarta na maxa a franca dalej przeładowuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malinek110 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Da się źle złozyc turbo ale to moze się przydazyc osobie która robi to po raz pierwszy i to w strasznym pospiechu.Ja sprawdzam dokładnie turbo przed załozeniem do auta.Ostatecznym sprawdzeniem jest to ze patrze w króciec którym wlatuja spaliny do tyrba i jak sie dobrze przypatrzysz to widac tam kierownice turbo i jak ruszam sztanga to widze ze sie ruszaja w srodku wtedy mam pewność ze jest wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker110 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 99% zle zlozone turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peyo32 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Temat do zamknięcia pierścień był odwrócony do góry nogami i nie otwierało łopatek do końca. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malinek110 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Szkoda że dołożyłeś sobie tyle roboty,ale ale pewnie auto teraz śimiga to chociaż tyle;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterA4 5 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 ja kiedys mialem tak samo na hamowni doszlo mu 5 koni:decayed: ale przeladowywal:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewsc 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 to samo u siebie zrobiłem i nie mogłem dojść o co cho miałem jeszcze mocniejsze przeładowanie;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się