-
Postów
78 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O biker110
Osiągnięcia biker110
0
Reputacja
-
bez sciagania paska niech ktos zgasi silnik a ty obserwuj czy wirnik alternatora wykona jeszcze kilka obrotow jesli nie to sprzegielko do wymaiany
-
a moze przeplywka zrob logi
-
najlepiej to zrob statycznie BS 010 i mozesz jeszcze zrobic dynamicznie MS 011 ale od tysiaca obrotow,jezeli w BS 010 bedzie wskazywal takie wysokie cisnienie to czujnik uwalony,nawet jakbys zle poskladal turbine to na jalowych obrotach i tak tyle nie napompuje a u ciebie od poczatku logow po sam koniec caly czas 2983,5 raczej to bedzie czujnik
-
to chyba jednak bedzie G71
-
STASIU227 polecam wrocic do podstawowki z twoja pisownia moze cos sobie przypomnisz, szymi100 zalej ten filtr ropa i swiety spokoj
-
dokladnie tak
-
przeplywka totalnie do niczego ---------- Post dopisany at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany at 21:23 ---------- nie wiem jak w awx ale w afn da sie zle zlozyc turbine mysle ze to wlasnie o to chodzi daj loga bez wezyka na gruszce i bedzie wiadomo
-
sprawdz wezyki na wtryskach moze sie zapowietrza albo paliwo sie cofa
-
sprawdz sprzegielko na alternatorze
-
to w koleczku to zawor n18 sterujacy praca egr wezyk jest odlaczony bo zapewne zawor ten jest niesprawny i otwiera egr-a na maxa powodujac duzy doplyw spalin do powtornego przepalenia co zapewne troche dlawi silnik przez to nie jedzie i latwo gasnie pewnie przy ruszaniu,jak sprawdzic n18 poszukaj na forum ewentualnie szukaj jak sprawdzic n75 jest taki sam,poki co mozesz tak jezdzic
-
sprawdz plecionke
-
zazwyczaj jak cos samo przechodzi to powraca z podwojna sila
-
mysle,ze wymiana samego paska powinna pomoc od tego bym zaczal jesli nie pomoze trzeba szukac dalej jak wyzej koledzy pisali