Bunio 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Rozrzad mialem ostatnio robiony , przed jego wymiana jak i po problem pozostal, tak wiec sprobuje zajac sie ta przepustnica. Czekam na info od Ciebie Zbyszek_7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek_7 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Jeśli rozrząd jest dobrze to może trzeba zajrzeć pod pokrywę i sprawdzić ustawienie łańcuszka rozrządu na wałkach. Dam znać pozniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Brudna przepustnica lub lekka nieszczelność w dolocie lub inyych wężykach typu odma, podciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian_qbass 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 byłem dzisiaj u mechnika z podobnym problemem... na własne oczy mechanik mi pokazał że to jest jak on to określił " zaworek biegu jałowego" dla mnie to prawdopodobnie silniczek krokowy, po odłaczeniu wtyczki biegi chodziły równo i utrzymywały równo na 800 obrotów... ale z tym podobno można jeżdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro_22 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Mam to samo co kolega na filmikach tyle że na gazie u mnie mechanicy rozkładają ręce to nie wiedzą czemu na PB to nie występuje a nie gazie tak już od 4 lat tak mam, olałem to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadeseth 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Mam to samo co koledzy ;( ale na razie zostawiam to bo bede zmienial caly dolot za jakis czas i kolektor wiec wtedy ogarne temat. To jest takie szarpniecie nie? jak sie jedzie np na 5 biegu i sie puszcza gaz to wtedy takie szarpniecie? No to ja tak mam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morsdicti 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Czasami podczas jazdy i trzymania pedału gazu jest też takie jakby "przerywanie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunio 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Mam to samo co koledzy ;( ale na razie zostawiam to bo bede zmienial caly dolot za jakis czas i kolektor wiec wtedy ogarne temat. To jest takie szarpniecie nie? jak sie jedzie np na 5 biegu i sie puszcza gaz to wtedy takie szarpniecie? No to ja tak mam... Dokładnie tak;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian_qbass 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Mam to samo co kolega na filmikach tyle że na gazie u mnie mechanicy rozkładają ręce to nie wiedzą czemu na PB to nie występuje a nie gazie tak już od 4 lat tak mam, olałem to kolego to mapy od gazu trzeba zmienić.... do gazowników podjedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaro_22 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Mam to samo co kolega na filmikach tyle że na gazie u mnie mechanicy rozkładają ręce to nie wiedzą czemu na PB to nie występuje a nie gazie tak już od 4 lat tak mam, olałem to kolego to mapy od gazu trzeba zmienić.... do gazowników podjedź Dzięki za info za jakiś czas podjadę i to ogarnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 W adp jest czujnik wału korbowego a nie wałka rozrządu.A znalesc go mozna pod filtrem oleju..Oczywiscie szarpanie i falowanie moze tez byc spowodowane czyjnikiem tps w przepustnicy,wyciera sie grafitowa sciezka.Przepustnica strasznie potrafi rozregulowac ecu.Przez ten czujnik tps wariuja napiecia na przepustnicy i komp moze zubażać mieszanke,auto moze nie miec mocy.W autach z przed 2000 roku juz napewno tps jest wytarty(wiem bo sam rozbieralem swoja przepustnice a caly ten czujnik jest pod czarna pokrywa.Sprawdzic jeszcze nieszczelnosci w dolocie,bo od tego tez lubi falowac.Odpiąc rure zaraz za przeplywomierzem,włozyc weza do srodka,uszczelnic oczywiscie wszystko i dmuchac.Tam gdzie syczy np na samym koncu rury przy samej przepustnicy(uszczelka)tam jest nieszczelnosc.Mowie przykladowo............Tam gdzie syczy kiedy dmuchacie,tam tez auto ciagnie lewe powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunio 0 Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 W adp jest czujnik wału korbowego a nie wałka rozrządu.A znalesc go mozna pod filtrem oleju..Oczywiscie szarpanie i falowanie moze tez byc spowodowane czyjnikiem tps w przepustnicy,wyciera sie grafitowa sciezka.Przepustnica strasznie potrafi rozregulowac ecu.Przez ten czujnik tps wariuja napiecia na przepustnicy i komp moze zubażać mieszanke,auto moze nie miec mocy.W autach z przed 2000 roku juz napewno tps jest wytarty(wiem bo sam rozbieralem swoja przepustnice a caly ten czujnik jest pod czarna pokrywa.Sprawdzic jeszcze nieszczelnosci w dolocie,bo od tego tez lubi falowac.Odpiąc rure zaraz za przeplywomierzem,włozyc weza do srodka,uszczelnic oczywiscie wszystko i dmuchac.Tam gdzie syczy np na samym koncu rury przy samej przepustnicy(uszczelka)tam jest nieszczelnosc.Mowie przykladowo............Tam gdzie syczy kiedy dmuchacie,tam tez auto ciagnie lewe powietrze. A czy ten czujnik da sie wymienic czy jakos zreperowac, gdyby okazalo sie ze sciezki sa rzeczywiscie wytarte???Czy cala przepustnica do wymiany i na nowa , bo uzywana w takiej sytuacji dlugo tez nie pochodzi???Jak wogole sprawdzic ten czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek_7 0 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 U mnie po zdjęciu pokrywy okazało się że znaki na wałkach rozrządu przy łańcuchu się nie zgadzają, natomiast znaki na kołach rozrządu są dobrze. Po ustawieniu dobrym góry przestawia się przód i odwrotnie. Mechanik dzisiaj będzie rozbierał zderzak itd i będzie próbował to zrobić żeby i tu i tam było dobrze. Mówił że może któreś koło jest uszkodzone np... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Całą przepustnice z tego co wiem.Regeneracja jest mozliwa lakierem grafitowym ale watpie aby to dlugo pochodziło..Hiszpanskich zamiennikow za 400zl tez nie polecam bo ecu bedzie głupiec.Co do uzywek sie nie wypowiadam,ale z jakiegos rozbitka mozez trafic na dobra przepustnice bo ktos byc moze zmienial na nowa a rozbil auto..Ale jak kupisz wiecej niz 10 letnia uzywke to napewno sciezki beda starte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunio 0 Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 a jak mozna miernikiem sprawdzic ten czujnik- ktos sie orientuje??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek_7 0 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 I mam diagnozę. U mnie okazał się problem z klinem na kole rozrządu. Do wymiany koło i trzeba prawidłowo ustawić cały rozrząd. Mam nadzieję że teraz autko będzie śmigało elegancko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BRONEK_A4 0 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Witam mam dokładnie taki sam problem zrobiłem autem jak go kupiłem ok 7 tyś km i było wszystko ok po zrobieniu długiej trasy 550 km zaczęło szarpac i tracic moc i na światłach gasnąc więc poszedłem po najniższej lini oporu i wymieniłem kable do świec po przejechaniu paru kilometrów obroty skakały do 500 do 1000 nie dało się jechac . Zacząłem sprawdzac wszystkie czujniki i co się okazało jak dotknąłem kostki do przepływki auto zgasneło . Po odłączeniu kostki auto normalnie zaczęło chodzic . Teraz brak mocy umówiłem się na vaga zobaczymy co pokaże . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek_7 0 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 U Ciebie pewnie właśnie przepływka albo sonda. Podłączysz pod Vaga to będziesz wiedział gdzie szukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się