Sakul 0 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Koledzy pomóżcie, mam problem z kontrolką check błąd o kodzie (17536-mieszanka zbyt uboga) w A4 B6 z silnikiem 1.8 T AMB. Wymieniony przepływomierz, pompka paliwa (zbiornik wypłukany) i obydwie lambdy. Świece i cewki (beru, według katalogu) nie mają nawet 15 tyś km (mało jeżdżę). Filtr paliwa też niedawno wymieniany, katalizator raczej nie jest zapchany. Ma może ktoś jakiś pomysł co jeszcze go boli. Ogólnie fura nie sprawia problemów, tylko ten nieszczęsny check psuje mi humor. Może zna ktoś jakiegoś cudotwórcę z okolic gdańska. Jeśli tak to rzucajcie namiary na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudineze 21 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 LPG jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 jesli masz LPG to instalacia do regulaci jesli nie masz LPG to spradz odmu i układ podcisnieniowy pod katem nieszczelnosci bo jest to powód błedu o ubogiej mieszanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakul 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Nie, nie mam lpg. Niby mechanior sprawdził układ podciśnienia, spróbuję jescze tę odmę i kata. Przydałby się jeszcze namiar do jakiegoś znawcy tematu z okolic gdańska, bo to trochę chyba drogi interes do serwisu odstawić auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 A wtryskiwacze ktoś sprawdzał Nie dolewałeś jakiegoś specyfiku do czyszczenia układu paliwowego????? ---------- Post dopisany at 08:24 ---------- Poprzedni post napisany at 08:21 ---------- albo nadal przepływka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rad8k 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 miałem ten sam błąd, w moim przypadku padniety zawór DV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakul 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 miałem ten sam błąd, w moim przypadku padniety zawór DV DV? Mógłbyś jaśniej. Dzisiaj dorwałem w końcu zestaw do pomiaru ciśnienia paliwa, wyszło mi 2.8 bara na listwie wtryskowej, a wskazówka ciśnieniomierza drgała jak szalona w zakresie 0.2-0,4. Teraz pytanie, jakie ciśnienie paliwa powinno być na listwie? 4 bary? Jeśli cztery to mam chyba winnego? ---------- Post dopisany at 19:53 ---------- Poprzedni post napisany at 19:53 ---------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 4 bary:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakul 0 Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Tylko jeszcze jedno pytanie. Te 4 bary to na wolnych obrotach, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 pompa ma stałe cisnienie 4 bary musisz na VAG-u sprawdzic jak oscylują sondy lambda, co sie dzieje z przepływką, wtryskami duzo pali sieczki czy jest w normie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakul 0 Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Hm, teraz trochę grzebie w necie i podają że ciśnienie paliwa to tak do 3.5 bara. Sondy obydwie wymienione tak samo i przepływka. Pali trochę za mało nawet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 za mało dostaje paliwa filtr podmieniałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sakul 0 Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Koledzy ja się tylko chce dowiedzieć dokładnie jakie powinno być ciśnienie paliwa w układzie. Filtr i pompke sobie wymienie jeślo będzie trzeba tylko potrzebna mi konkretna odpowiedź, jaka wartość powinna bć na listwie na wolnych obrotach, i jaka jest maksymalna wartość, 3bary, 4 bary a może 3.5 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 miałes juz podane info - 0.4MPa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się