czarnyGT Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 Witam, Jak w temacie mam u siebie alternator 70A ,natomiast wszyscy znajomi mają 120A. Twierdzą ,że mam włożony od benzyniaka ,czy to prawda ? Czy można na takim jeździć ,czy wymienić na 120A (z częściami nie mam problemu) ? Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
szogun0 Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 W kodach wyposażenia na wklejce bagażnika masz zapisane, z jakim alternatorem auto opuściło fabrykę. Sprawdź sobie i będziesz wiedział więcej. Ale jeśli masz pod ręką altek 120A to zakładaj, nic się nie będzie działo.
wojtek2626 Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 Ja u siebie mam alternator 120A i aku 80Ah
spetsnaz Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Witam, Jak w temacie mam u siebie alternator 70A ,natomiast wszyscy znajomi mają 120A. Twierdzą ,że mam włożony od benzyniaka ,czy to prawda ? Czy można na takim jeździć ,czy wymienić na 120A (z częściami nie mam problemu) ? Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. Może wystąpić niedoładowanie akumulatora lub problemy przy jego większym obciążeniu. Posiadasz prawdopodobnie alternator z jednego silników benzynowych o niższej pojemności. W silnikach benzynowych V6 montowano również alternatory 120A. U mnie w silniku 1Z fabrycznie zamontowano 65-120A
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się