Zbyszek_7 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Witam, Mam instalację świeżo założoną instalację STAG 4. Zaraz po przełączeniu na gaz gdy silnik nie jest jeszcze mocno rozgrzany auto szarpie mi przy zmianie biegów. Gdy temperatura płynu chłodniczego dojdzie do 90 stopni szarpanie znika. Czy jest to kewstia źle ustawionej instalacji? Wiecie co może być tego przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin_rs4 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 może wtryski nie są dobrze skalibrowane. ja tak miałem po regeneracji wtrysków. podokręcałem cewki na maxa i szarpało jak porąbane! dopiera jak kupilem przyrząd do kalibracji i wyregulowałem to smiga jak zły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzemo Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Potrzebna korekta od temperatury gazu, zapewne wtryski leją gdy nie rozgrzany, np magic jet bardzo potrzebują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyszek_7 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Ja mam Valteki 1 ohmowe chyba. Nie długo pojadę na pierwszą regulację po 1000 km to powiem gazownikowi o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 100% zła regulacja wtrysków. Na zimnym leją. Maja za duże czasy wtrysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się