Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywający płyn chłodniczy, brak wycieków, brak spalin w zbiorniczku


bongo84

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ubywa mi plyn chlodniczy. Nigdzie nie namierzylem wyciekow, a w zbiorniczku czuc tak jak by olej i jak by sadza byla. Pojechalem na serwis na diagnoze, chlopaki jeszcze raz przegladneli caly uklad. Oczywiscie nie wykryli nic, weze sa ok, spod krocca tez nie, chlodnica ok. zrobili test na obecnosc spalin i wyszlo ze nie ma. Bylem przekonany ze to uszczelka pod glowica ale teraz to juz zglupialem. A nie chcial bym sie w koszty wpuscic nie potrzebnie. Macie jakies pomysly?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam pomysł. Miałem podobnie, okazało sie że korek poszedł sie walić :D dokładniej odpowietrznik w korku( zakrętce zbiornika) Minimalnie ubywało płynu, po wymianie korka jest ok. Jeżeli masz w zbiorniku śladu oleju itp to obstawiał bym jednak uszczelkę pod głowicą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co moze byc przyczyna?

---------- Post dopisany 24-04-2012 at 07:45 ---------- Poprzedni post napisany 23-04-2012 at 19:33 ----------

zmienilem korek na probe - byc moze tamten nie upuszczal nadmiaru cisnienia. Zobaczymy jakie beda efekty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli nie wykryto emisji spalin w układzie chłodzenia to raczej wymiana korka pomoże. Powiedz jeszcze czy masz insalacje lpg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no oby. Juz jezdze na nowym korku z podpiera buteleczka pod zaworkiem. Jak wroce do domu to sprawdze. Wczoraj na starym korku, jak dalem mu po garach to 0,5 litry mi wywalilo. Zobaczymy jak dzis bedzie ...

---------- Post dopisany at 15:39 ---------- Poprzedni post napisany at 13:05 ----------

korek wymieniony na nowy - to samo sie dzieje :/ wywalilo mi z pol litry plynu przez zaworek w zbiorniczku. Co moze byc przyczyna bo juz zglupialem...

---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 15:39 ----------

termostat do wymiany. Jutro wymienie mam nadzieje ze to bedzie juz to :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no oby. Juz jezdze na nowym korku z podpiera buteleczka pod zaworkiem. Jak wroce do domu to sprawdze. Wczoraj na starym korku, jak dalem mu po garach to 0,5 litry mi wywalilo. Zobaczymy jak dzis bedzie ...

---------- Post dopisany at 15:39 ---------- Poprzedni post napisany at 13:05 ----------

korek wymieniony na nowy - to samo sie dzieje :/ wywalilo mi z pol litry plynu przez zaworek w zbiorniczku. Co moze byc przyczyna bo juz zglupialem...

---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 15:39 ----------

termostat do wymiany. Jutro wymienie mam nadzieje ze to bedzie juz to :-)

Pomogła wymiana termostatu??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce byc zlosliwy u mnie bylo to samo i tez dlugo walczylem z roznymi opcjami czemu ubywa odplywem zbiorniczka dolem

jak jezdzilem spokojnie bez "palowania" to nic nie ubywalo jak zaczynala sie ostrzejsza jazda lub jazda pow 140 niestety lalo dolem

reasumujac wymieniona uszczelka pod glowica i odpukac jest spokoj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam...

mam taki sam problem...

wywala mi płyn jak tylko dynamicznie pojadę.

Termostat pół roku temu wymieniłem. Później przewód mi pękł powrotny od nagrzewnicy. Nagrzewnice też wymieniłem.

Wymieniłem zbiorniczek wyrównawczy z korkiem (oryginał).

Sprawdzałem czy spaliny mi się nie dostają do układu chłodzenia - nie dostają się.

Przewody nie ciekną nie pocą się..

Zanim się rozgrzeje to przewód co idzie nad alternatorem jest twardy, a jak wywali mi płyn to jest miększy.

nie wiem co mam z tym zrobić. Nie długo będzie tak że na płyn nie wyrobie.

jak mam ściągać głowicę. To chce to wiedzieć na 100%, że to jest to.

Za każdą radę lub co jeszcze z tym mogę zrobić z góry dziękuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh nikt Ci nie da 100% gwarancji po prostu musisz sie z tym pogodzic ze zamiast ciagle dolewac/kupowac plyn trzeba sprawdzic kolejna opcje

czyli uszczelke a wszystko na to wskazuje :/ tak jak pisalem wyzej sam nie moglem sie z tym pogodzic :) finansowo :) no ale jak mus to mus

zrobisz raz a porzadnie i spokoj :) oby oczywiscie nie bylo gorzej typu peknieta glowica lub blok :) ale badzmy dobrej mysli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam...

Miałem przyrządem sprawdzaną szczelność układu chłodzenia czy spaliny nie biją w układ chłodzenia. Było ok.

Jak by płyn chłodniczy dostawał do oleju to było by widać wzrośnie olej. Ale nie widać.

Jak do komory spalania to by dymił intensywnie.

Jak głowica była by pęknięta to prawdopodobnie po d*pie dostało by ogrzewanie.

Może wymienię termostat jeszcze raz a jak to nie pomoże to ściągnę głowice.

Nie wiem. A wakacje tuż tuż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem te same objawy . wywalało płyn , wąż twardy ,oleju nie przybywało . przyczyna -uszczelka pod głowicą. Płyn wywalało przez pół roku stopniowo coraz więcej . Na pocieszenie dodam że uszczelka nie jest droga (80zł) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom dokladnie jak kolega wyzej tez robilem test na spaliny i bylo ok :( uszczelka wymieniona i po sprawie

Tak uszczelka sama to nie duzy kosz ale wypadaloby zrobic test na szczelnosc plus planowanie bez tego chyba nie ma to sensu ... Lepiej miec pewnosc

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...