pimpciak Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 Tak to mniej wiecej brzmi. Silnik nawet nie najgorzej gdy ma dobry poziom oleju I teraz zastanawiam sie czy to moze byc oznaka smierci naturalnej ochroniarza przyrody czy predzej lacznik elastyczny. http://ie.youtube.com/watch?v=0DeRJ_eUdNc Jakies sugestie?
lelus_DT Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 mialem podobnie, a przyczyna tego byla wada mocowania i tlumnik strasznie drgal i obijal sie jakas czesc gdzies mniej wiecej pod fotelami przednimi, ale u mnie to dopiero bylo slychac nie tak na zewnatrz jak w srodku samochodu, generalnie jesli na niskich obrotach slychac bardziej a jesli lekko dodasz gazu i halas zanika to wina lezy po str. mocowan a jesli nie to tak jak mowi TTom3k najlepiej podjechac do blacharza to ci powie co i jak ew. cos przy spawa i bedzie cisza i spokoj
pimpciak Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Opublikowano 6 Maja 2008 Wlasnie jade za godzine do goscia ktory podobno nalezy do najlepszych w miescie jezeli chodzi o uklady wydechowe. Jezeli chodzi o mocowanie to masz racje bo koncowy uchwyt sie rozsypal pare dni temu (nawet nie uchwyt tylko spaw ) i sa lekkie wibracje na nizszych obrotach. Modle sie tylko coby to nie byl katalizator Ok, bylem w tym zakladzie, po podniesieniu auta okazalo sie ze plecionka wyglada jak stara szczotka do zebow... ale koles powiedzial ze musza wymienic ja razem z katalizotorem:/ eee... widocznie nie jest az taki dobry jak slyszalem. Teraz zastanawiam sie co robic bo mam mu auto przywiezc po poludniu. O tyle dobrze ze robia dzisiaj ten sam model co moja adzia i maja kilka wiecej zamowionych czesci wiec obiecali to taniej zrobic no ale nadal.... wymiana katalizatora :/ Jakies sugestie? Szukac innego zakladu ?
TTom3k Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 Szukanie pieniedzy ...wymiana kata zbedna chyba ze masz go posypanego .
pimpciak Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Opublikowano 6 Maja 2008 Wlasnie nie wiem dokladnie bo nie otwieralismy tego tylko poprostu na podnosnik wrzucili. Plecionka jest definitywnie do wymiany bo jak byl na jakichs 3k obrotow to wialo z niej jak na dworcu centralnym w krakowie. Problem polega na tym ze w tym dziwnym kraju jest ciezko znalezc wogole jakiegos mechanika ktory umie spawac. Ale z kolei kat jest bardzo blisko plecionku u mnie... wiec sam nie wiem, moze faktycznie ciezko by to bylo zrobic. Bede u nich wieczorem to bede wiedzial co i jak dokladnie. Jak mi krzyknie 500joro za to to bede szukal jakiegos innego speca. ==================================================================== Haha... stwierdzili ze trzeba wymienic caly element. No nic... szukam innego mechanika...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się