Skocz do zawartości

pimpciak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pimpciak

Osiągnięcia pimpciak

0

Reputacja

  1. A jakie piwo polecisz do tego? hehe... A co z silnikiem 1.6 AHL ? podobna sytuacja? Bo tez mialem ochote sie za to zabrac. ================================================================= Sam sobie odpowiedzialem. Zabralem sie za wymiane filterka i okazalo sie tak samo jak kolega opisywal. Nie spodziewalem sie ze az tyle paliwa 'siknie' ale ogolnie wymiana bez wiekszych problemow.
  2. Musze przyznac... sam mialem problemy z odparowywaniem szyb. Po wymianie filtra wszystkie problemy przeszly do historii a efekty widac golym okiem. Na dodatek wyszyscilem szyby na blysk i posmarowalem woskiem ktory nie zostawia smug. Teraz szyby odparowywuja w kilkanascie sekund nawet z zimnym nawiewem. Niewiele pracy a wplywa to bardzo pozytywnie na komfort jazdy (widocznosc)
  3. Dziwnie brzmi ale tak sie dzieje. A mianowicie w laczeniu miedzy polosia tam gdzie jest te 6 bolcow. Lubia sie poluzowac az do tego stopnia ze ostatnio sie odkrecily i poprostu zostalem bez napedu. Dokrecalem je recznie, czy to moze byc wina tego? Poprostu nie wiem czemu od strony kierowcy nic sie nie dzieje a z kolei po lewej stronie jest tendencja do obluzowywania sie tych wczesniej wspomnianych bolcow. Jakies sugestie?
  4. Pytanie głownie do ludzi ktorzy pracuja w salonach samochodowych. Szukam nazwy programu ktory umozliwia ludziom w salonach zidentyfikowania polozenia i numeru czesci samochodowych. Bylem dzisiaj w salonie WV i Audi i szukalismy paru czesci w systemie. Bardzo fajna rzecz bo po obrazkach mozna wszystko znalezc. Ale d**a ze mnie i nie zapamietalem nazwy... ale mam nadzieje ze ktos zna nazwe tego softu
  5. Ok... bylem dzisiaj na podnosniku zeby zmienic plecionke co oczywiscie sie nie udalo mechanikowi no ale nie w tym sek. Zauwazylem ze nie ma zatyczki od skrzyni biegow... Wiec pewnie nie ma i oleju. Jaka jest mozliwosc ze zgubilem to gdzies podczas jazdy? Prawda jest taka ze skrzynia nie chodzi jakos cudownie ale da sie jezdzic normalnie i to mnie jedynie zastanawia. Co mam robic? Zakretki nigdzie oprocz aso pewnie nie dostane... chyba ze pozycze od kogos.... haha;p A tak na powaznie... to czy 3l oleju 75w90 wystarcza? Powinienem cos robic przed zalaniem skrzyni?
  6. Nie jestem wielkim fanem Avantow wiec tylko powiem ze jakby byl zwykly sedan to bardzo by mi sie podobal;p
  7. Wlasnie nie wiem dokladnie bo nie otwieralismy tego tylko poprostu na podnosnik wrzucili. Plecionka jest definitywnie do wymiany bo jak byl na jakichs 3k obrotow to wialo z niej jak na dworcu centralnym w krakowie. Problem polega na tym ze w tym dziwnym kraju jest ciezko znalezc wogole jakiegos mechanika ktory umie spawac. Ale z kolei kat jest bardzo blisko plecionku u mnie... wiec sam nie wiem, moze faktycznie ciezko by to bylo zrobic. Bede u nich wieczorem to bede wiedzial co i jak dokladnie. Jak mi krzyknie 500joro za to to bede szukal jakiegos innego speca. ==================================================================== Haha... stwierdzili ze trzeba wymienic caly element. No nic... szukam innego mechanika...
  8. Wlasnie jade za godzine do goscia ktory podobno nalezy do najlepszych w miescie jezeli chodzi o uklady wydechowe. Jezeli chodzi o mocowanie to masz racje bo koncowy uchwyt sie rozsypal pare dni temu (nawet nie uchwyt tylko spaw ) i sa lekkie wibracje na nizszych obrotach. Modle sie tylko coby to nie byl katalizator Ok, bylem w tym zakladzie, po podniesieniu auta okazalo sie ze plecionka wyglada jak stara szczotka do zebow... ale koles powiedzial ze musza wymienic ja razem z katalizotorem:/ eee... widocznie nie jest az taki dobry jak slyszalem. Teraz zastanawiam sie co robic bo mam mu auto przywiezc po poludniu. O tyle dobrze ze robia dzisiaj ten sam model co moja adzia i maja kilka wiecej zamowionych czesci wiec obiecali to taniej zrobic no ale nadal.... wymiana katalizatora :/ Jakies sugestie? Szukac innego zakladu ?
  9. Czizys;p... te lusterka;p ok... tak szczerze... zainwestowalby w jakis inny zderzak na tyl plus podwojny wydech. Czarne pierscienie z przodu na czarnym aucie... troche dziwnie. Z felgami do audi jest taka sprawa, ze te najprostsze (najmniej udziwniane) sa najladniejsze... wg mnie. Chromy na szybach ok ale do a6. Ogolnie to zwydziwiane to auto ale o gustach sie nie dyskutuje I pamietaj ze igranie z czarnym kolorem moze miec rozne skutki po ten kolor optycznie znieksztalca rozne rzeczy
  10. Tak to mniej wiecej brzmi. Silnik nawet nie najgorzej gdy ma dobry poziom oleju I teraz zastanawiam sie czy to moze byc oznaka smierci naturalnej ochroniarza przyrody czy predzej lacznik elastyczny. http://ie.youtube.com/watch?v=0DeRJ_eUdNc Jakies sugestie?
  11. Jezeli sie ten krotki opis komuś na cokolwiek przyda to dobrze, jeżeli nie to trodno Odrazu mowie ze nie wiem czy ten silnik to napewno AHL bo nie mam oznaczenia silnika nigdzie! Wiec tak: Zaczynamy oczywiscie od zdjecia pokrywy silnika. Aby sobie ulatwic ja rowniez usunąlem czesc ukladu dolotowego (miedzy przeplywomierzem a przepustnica) ale to widac na zdjeciach: 1. Za stosowne uznalem odkrecenie zbiornika wyrownawczego na plyn chlodniczy oraz odpiecie zaznaczonego na rysunku przewodu. Odkrecenie niebieskiej zakretki redukuje cisnienie w ukladzie co powinno uchronic Was przed wiekszymi wyciekami. Kolejnie zatkalem rurke jak i zbiornik aby mozna bylo swobodnie pracowac. 2. Kolejnym krokiem bedzie uwolnienie ciegna przez sciagniecie tej malej blokady. Potem trzeba sprytnie odpiac je od przepustnicy, lecz gdy jest juz luzne nie powinno byc z tym zadnego problemu. 3. Odkrecenie tego uchwytu moze sie wydawac zbedne dla niektorych ale mi dosyc ulatwilo pozniejsze 'operacje' 4. Jak juz wczesniej wspomnialem, zdjalem czesc ukladu dolotowego zeby latwiej bylo sie dostac do przepustnicy a przy okazji go wyczyscic. Aby to zrobic poprostu poluzowalem zaciskie na zaznaczonych miejscach i siup 5. Trzy rurki do odpiecia w tym punkcie: dwie widoczne na zdjeciu jedna pod spodem (niewidoczna na zdjeciu) oraz ostatecznie wtyczka (gniazdko). Po tych operacjach mamy prosty dostep do srubek. 4 sztuki na 4 rogach obudowy. Nie wiem kto zaprojektowal ten model silnika ale musze powiedziec ze strasnie ciezko sie do nich dostac ze wzgledu na to ze malo wolnej przestrzeni jest. Jak ktos ma wieksze dlonie to zrozumie ten bol O czyszczeniu przepustnicy juz bylo na forum takze nie bede powielal zlotych mysli
  12. A nie bylo by najlatwiej dac nura pod samochod i poprostu zmierzyc srednice? Wiem ze latwiej jest wrzucic tutaj post no ale...
  13. Co myslicie o takiej metodzie... wiem ze szyszczenia cisnieniowego woda nikt nie poleca dla starszych aut. aaa... i jeszcze jedno.... Buszujac po YT natknalem sie na film o czyszczeniu silnika wodą, oto link: http://ie.youtube.com/watch?v=tt7IY0keOD0 ktos moze probowal?
  14. Kupilem ja przez przypadek praktycznie... ale dobrze ze sie tak skonczylo... Bo juz napewno nie kupie nic oprocz audi albo vw w moim zyciu Wrzuce pare fotek... uzasadniona krytyka mile widziana... ps. tylne lampy to nie moje dzielo
  15. Mimo ze przegladam to forum juz od jakiegos czasu to jakos tak wyszlo ze dopiero teraz postanowilem coś napisać. I z tym wiaze sie moj problem: Mogłby mi ktos powiedziec czemu to jest jedyny dzial w jakim moge dodac post?! z góry dzieki :> !!!!!!!!!!!!!!!! Sorry za zasmiecanie... problem sie sam rozwiazal jak napisalem tego posta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...