mejlo88 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Witam napisze moja opowiesc o audi a4 b5 1.9 110km. Wiec wszystko zaczelo sie od tego ze samochod w zakresach obrotowych 1500-1700 sprawial ze trzeslo buda, oraz ze na zimnym silniku po przekroczeniu 3 tys dostawal swira i chodzil tak jakby na 1 gar mniej po czym gasl, nie dalo sie go od razu odpalic. Bagatelizowalem to, ale w koncu sie doczekalem i pekl mi tlok w silniku, silnik zremontowalem glowice tez, super mechanior jakis stwierdzil ze przyczyna byly lejace wtryski, oraz ze mogly byc przyczyna tez szarpan i gasniecia auto na zimnym. Po zlozeniu wszystkiego liczylem ze bedzie ok niestety szarpania nadal sa... silnik raz zasuwa super raz ma mula i nie jest to kwestia notlafow czy turbiny. auto postoi kilka dni w bez ruchu i jest ok nie szarpie zbiera sie, jesli jezdze codziennie jest problem kat dawka itp wszystko poustawiane, Macie jakies sugestie??
Kuba A4 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 może pompa paliwa albo układ paliwowy gdzieś łąpie lewe powietrze, ale niech się lepsi fachowcy ode mnie wypowiedzą
mejlo88 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 a zawor n108 mozecos miec wspolnego??
Gość donuska90 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 U mnie w sumie było podobnie.. Raz jeździł normalnie,innym razem szarpał przy 2 tys. obrotów. Czasem też kijowo pali np. przyjadę, zgaszę,po 2 godzinach chcę odpalić i dość długo kręci.Jeśli chodzi o przerywanie, to okazało się że padł wtrysk sterujący. Co do odpalania - jeszcze kombinujemy.
mejlo88 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 a jak go sprawdziliscie??? ten wtrysk mam namysli bo ja wymienialem we wszystkich rozpylacze i nic nie powiedzieli ze cos z nim nie tak
Gość donuska90 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 a jak go sprawdziliscie??? ten wtrysk mam namysli bo ja wymienialem we wszystkich rozpylacze i nic nie powiedzieli ze cos z nim nie tak Najpierw VAGiem, Pan stwierdził,że jest coś z układem paliwowym. Później "gazował" na postoju i trzymał auto na 2 tys. obrotów, a drugi stukał czymś w ten wtrysk sterujący no i samochód też tak dziwnie przerywał. Ten wtrysk został odłączony i poza tym,że teraz przyspiesza jak stary Polonez nic się nie dzieje, nie przerywa ani nic.
mejlo88 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 aha to u mnie po odlaczeniu dalej przerywa... sprawdzalem vagiem dzis n108 jakie powinny dziac sie zeczy przy jego tescie?? a i mialem blad 65535 cos z pamiecia komputera ecu, i blad 00575 moze one sa wina chasania audi w dowolny sposob?? ale co z trzesieniem budy przy przyspieszaniu i dlawieniu sie na zimnym jak ostro dodam gazu i przekrocze 3 tys obr, mam wrazenie ze cos jest z ukl paliwowym.
Gość donuska90 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Oj w tym to już Ci nie pomogę.. Ktoś mądrzejszy musi się wypowiedzieć
peyo32 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 kolego czy auto ma softa teraz każdy jeździ nie wiadomo na czym tunerów porobiło się że masakra. Kod silnika?
mejlo88 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 softa nie mial zmienianego... kod silnika AFN dodam ze wtryski ktore wsadzalem sa 0.216 od 2.5tdi
trepek Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Nastawnik czyszczony? Bieg jałowy, grupa 000 i patrz czy dawka nie skacze.
mejlo88 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 no skacze tak do roznicy 5 wartosci... a ona musi stac w miejscu?? Słyszałem ze mozna jakos go odpiac przy skrzyni i wtedy wiadomoczy to on ale nie wiem gdzie ta kostka jest szczerze mowiac jakas odpinałem ale licznik caly czas chodzil moze to byla od wstecznego... moze ktos dokladnie opisac gdzie jest od nastawnika czy tam impulsatora lub wrzucic zdjecie??
yahoovip Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Z lewej strony (od kierowcy). Jak odpiąłeś tą kostkę od wstecznego, to ta od impulsatora będzie ciutkę wyżej albo niżej. Nie pamiętam dokładnie. Łatwo dojrzysz.
goldi Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 skoro masz wtryski 216 i nie masz programu to pewnie auto ci dymi i dostaje za dużo wachy jeżeli dalej będą ci lały wtryski to zawalisz turbinę a co do szarpania jeśli dawka skacze pewnie nastawnik jest do czyszczenia po za tym już pojawia ci sie błąd przełądowania turbiny
trepek Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 no skacze tak do roznicy 5 wartosci... a ona musi stac w miejscu?? Tak. Dopuszczalne są wachania o jedna wartość, z przymróżeniem oka o 2 ale i tak wiadomo, że nastawnik do czyszczenia.
mejlo88 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 [/color]czyli jak mam rozumiec jesli zamienilem wtryski na wieksze i ustawilem wieksze cisnienia to koniecznie musze program zmieniac?? one nie leja sa wieksze. Bo powiem szczerze domyslalem sie ze zacznie kopcic ale nie sadzilem ze turbina sie od tego moze zwalic? mozesz mi to wytlumaczyc??a jakie sa koszta wgrania odpowiedniego programu (chodzi o jakiej przedzialy cenowe)
goldi Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 koszt programu przy grupowym czipowaniu to od 700 do 1000 zł z hamownią w dziale chip masz listy grupowe poszukaj z twojego rejonu Skoro ci wtryski dają więcej paliwa silnik nie jest w stanie to przepalić i auto dymi czyli zasyfia się kolektor i łopatki w turbinie a ajk masz jeszcze katalizator to jeszcze gorzej bo z reguły już przy dużych przebiegach auta jest on zapchany i spaliny nie mają jak wychodzić co za tym idzie zostają w turbo
mejlo88 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 ok.wielkie dzieki, czyli moj priorytet to nowy program i powiedzmy czyszczenie nastawnika. zamykam temat
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się