Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mega problem pomocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam napisze moja opowiesc o audi a4 b5 1.9 110km.

Wiec wszystko zaczelo sie od tego ze samochod w zakresach obrotowych 1500-1700 sprawial ze trzeslo buda, oraz ze na zimnym silniku po przekroczeniu 3 tys dostawal swira i chodzil tak jakby na 1 gar mniej po czym gasl, nie dalo sie go od razu odpalic. Bagatelizowalem to, ale w koncu sie doczekalem i pekl mi tlok w silniku, silnik zremontowalem glowice tez, super mechanior jakis stwierdzil ze przyczyna byly lejace wtryski, oraz ze mogly byc przyczyna tez szarpan i gasniecia auto na zimnym. Po zlozeniu wszystkiego liczylem ze bedzie ok niestety szarpania nadal sa... silnik raz zasuwa super raz ma mula i nie jest to kwestia notlafow czy turbiny. auto postoi kilka dni w bez ruchu i jest ok nie szarpie zbiera sie, jesli jezdze codziennie jest problem kat dawka itp wszystko poustawiane,

Macie jakies sugestie??

Opublikowano

może pompa paliwa albo układ paliwowy gdzieś łąpie lewe powietrze, ale niech się lepsi fachowcy ode mnie wypowiedzą

Opublikowano

U mnie w sumie było podobnie.. Raz jeździł normalnie,innym razem szarpał przy 2 tys. obrotów.

Czasem też kijowo pali np. przyjadę, zgaszę,po 2 godzinach chcę odpalić i dość długo kręci.Jeśli chodzi o przerywanie, to okazało się że padł wtrysk sterujący. Co do odpalania - jeszcze kombinujemy.

Opublikowano

a jak go sprawdziliscie??? ten wtrysk mam namysli bo ja wymienialem we wszystkich rozpylacze i nic nie powiedzieli ze cos z nim nie tak

Opublikowano
a jak go sprawdziliscie??? ten wtrysk mam namysli bo ja wymienialem we wszystkich rozpylacze i nic nie powiedzieli ze cos z nim nie tak

Najpierw VAGiem, Pan stwierdził,że jest coś z układem paliwowym. Później "gazował" na postoju i trzymał auto na 2 tys. obrotów, a drugi stukał czymś w ten wtrysk sterujący no i samochód też tak dziwnie przerywał. Ten wtrysk został odłączony i poza tym,że teraz przyspiesza jak stary Polonez nic się nie dzieje, nie przerywa ani nic. ;)

Opublikowano

aha to u mnie po odlaczeniu dalej przerywa... sprawdzalem vagiem dzis n108 jakie powinny dziac sie zeczy przy jego tescie?? a i mialem blad 65535 cos z pamiecia komputera ecu, i blad 00575 moze one sa wina chasania audi w dowolny sposob?? ale co z trzesieniem budy przy przyspieszaniu i dlawieniu sie na zimnym jak ostro dodam gazu i przekrocze 3 tys obr, mam wrazenie ze cos jest z ukl paliwowym.

Opublikowano

Oj w tym to już Ci nie pomogę.. Ktoś mądrzejszy musi się wypowiedzieć :wink:

Opublikowano

Nastawnik czyszczony?

Bieg jałowy, grupa 000 i patrz czy dawka nie skacze.

Opublikowano

no skacze tak do roznicy 5 wartosci... a ona musi stac w miejscu??

Słyszałem ze mozna jakos go odpiac przy skrzyni i wtedy wiadomoczy to on ale nie wiem gdzie ta kostka jest szczerze mowiac jakas odpinałem ale licznik caly czas chodzil moze to byla od wstecznego... moze ktos dokladnie opisac gdzie jest od nastawnika czy tam impulsatora lub wrzucic zdjecie??

Opublikowano

Z lewej strony (od kierowcy). Jak odpiąłeś tą kostkę od wstecznego, to ta od impulsatora będzie ciutkę wyżej albo niżej. Nie pamiętam dokładnie. Łatwo dojrzysz.

Opublikowano

skoro masz wtryski 216 i nie masz programu to pewnie auto ci dymi i dostaje za dużo wachy jeżeli dalej będą ci lały wtryski to zawalisz turbinę a co do szarpania jeśli dawka skacze pewnie nastawnik jest do czyszczenia po za tym już pojawia ci sie błąd przełądowania turbiny

Opublikowano
no skacze tak do roznicy 5 wartosci... a ona musi stac w miejscu??

Tak. Dopuszczalne są wachania o jedna wartość, z przymróżeniem oka o 2 ale i tak wiadomo, że nastawnik do czyszczenia.

Opublikowano

[/color]czyli jak mam rozumiec jesli zamienilem wtryski na wieksze i ustawilem wieksze cisnienia to koniecznie musze program zmieniac?? one nie leja sa wieksze.

Bo powiem szczerze domyslalem sie ze zacznie kopcic ale nie sadzilem ze turbina sie od tego moze zwalic? mozesz mi to wytlumaczyc??a jakie sa koszta wgrania odpowiedniego programu (chodzi o jakiej przedzialy cenowe)

Opublikowano

koszt programu przy grupowym czipowaniu to od 700 do 1000 zł z hamownią w dziale chip masz listy grupowe poszukaj z twojego rejonu

Skoro ci wtryski dają więcej paliwa silnik nie jest w stanie to przepalić i auto dymi czyli zasyfia się kolektor i łopatki w turbinie a ajk masz jeszcze katalizator to jeszcze gorzej bo z reguły już przy dużych przebiegach auta jest on zapchany i spaliny nie mają jak wychodzić co za tym idzie zostają w turbo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...