Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Trzęsie budą i lewarkiem zmiany biebów .Koledzy Jaka Przyczyna?


Tomex1981

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Koledzy w czasie jazdy w przedziale obrotów 2000-2500tyś. trzęsie mi budą i lewarkiem zmiany biegów. Pytanie czy wiecie co może być tego przyczyną. Proszę o wasze sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele rzeczy kolego,najpierw podepnij Vaga sprawdź błędy, zrób logi. Może to być któraś poduszka silnika/skrzyni, dwumas, uszkodzony PD itp itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega napisał od wielu rzeczy to może zależeć. Najpierw VAG jeśli nic nie powie sprawdź plecionkę która jest tuż za turbiną, sprawdź czy tłumik drga bardzo. Jeśli wszystko ok sprawdź poduchy silnika czy nie są wylane. Musisz coś znaleźć jak wszystko ok to napisz i powiem Ci co jeszcze musisz zrobić.

Pozdro

---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 17:31 ----------

Tak jak kolega napisał wod wielu rzeczy to może zależeć. Najpierw VAG jeśli nic nie powie sprawdź plecionkę która jest tuż za turbiną, sprawdź czy tłumik drga bardzo. Jeśli wszystko ok sprawdź poduchy silnika czy nie są wylane. Musisz coś znaleźć jak wszystko ok to napisz i powiem Ci co jeszcze musisz zrobić.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolege ja mialem taki przypadek ze na 4, 5 i 6 biegu od okolo 2500 do 3000 obrotow i predkosci od 90 do 130 strasznie trzeslo galka zmiany biegow jakby miala wyskoczyc a co za tym idzie przechodzilo na caly przod nie wiedzialem co jest czy to jakis lacznik do skrzyni biegow czy dwumas siada ale stalo sie tak ze strzelila mi opona prawa przednia a mam 225/40/18 92Y i nie dostalem jeszcze nowych wiec zalozylem 4 kola zimowe i powiem Ci ze problem jak reka odjąl. Zero bicia nic kompletnie, odczepil sie odwaznik na kole to swoja droga, zbierznosc sie przestawila i tarlo obie opony od wewnetrznej strony. Kilku kolegow tez pisalo ze to plecionka na tlumiku.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,ma podobny problem w zakresie 2000-2500 tys obrotów czy to na postoju czy podczas jazdy przenoszą się wibracje na nadwozie,na vagu żadnych błędów ale pod lewą poduszką silnika wiszą krople brązowego oleju,za tydzień jadę do aso na przegląd i pewnie trzeba wymienić te poduszki,jedna szt to 430 zł razy dwa plus koszt przeglądu to jest okrągła suma.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...