Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temp płynu spada podczas jazdy


bediks

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, otorz nigdy mnie to nie dziwilo kiedy w trasie podczas jazdy temp płynu spadala z 90 na 80 i po zwolnieniu predkosci powracalo na 90

ale od kilku dni jezdzac po miescie z predkoscia 40-50 km /h patrze a temp spada na 80, zaczynam parkowac albo staje na swiatlach i rosnie blyskawicznie spowrotem na 90, jutro jade w trase i zobacze jak w trasie spadnie

jakos teraz to zauwazylem, w sobote koles mi serwisował klime, odgrzybianie czyszczenie czynnika i dobijanie takie tam

chyba mi niczego nie spieprzyl jak myslicie

czy poprostu od tak termostat mówi juz papa albo czujnik cieczy??

a i brak bledów na vagu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie termostat ale możesz sobie sprawdzić vagiem czy tem się zgadzają z tym co Ci czujnik pokazuje i licznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na trasie spadla nawet do 75, 80 przy spokojnej jeździe, 90 tylko na postoju

Dajcie jakiś link odnośnie wymiany termostatu żebym wiedział jak go wyjąć ewentualnie wymienić, ogólnie jutro zapnr vag odnośnie temperatur tylko powiedzcie na które grupy mam patrzeć i co porownywac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejdzie się bez ściągania zderzaka? Jakieś zdjęcie poglądowe by się przydało, zapewne trzeba plyn caly spuscic? Pytam bo nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem gdzie w Twoim silniku dokladnie bedzie . Ja bym go zaczal szukac tam gdzie pisalem. Napewno nie bedzie jakos schowany. Bez sciagania zdezaka sie obejdzie, co najwyzej kanal Ci bedzie potrzebny, i przygotuj wiaderko na plyn nie musisz spuszczac z calego ukladu tylko z tego weza co odkrecic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jeden waz na dole znalazlem, w dodatku dochodzi do niego drugi, czyzby tu byl termostat??

wp000034l.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież jest na forum temat wraz fotostory jak wymienić termostat... wystarczy poszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bediks tym grubym przewodem teraz podążaj do bloku silnika i tam powinien łączyc się z kruccem plastikowym który jest przykrecany dwoma śrubkami do bloku i pod tym będziesz miał termostat. powodenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki za wskazówki

ale zanim sie zabiore za robote, powiedzcie jeszcze w jakich grupach mam sprawdzac teperatury na vagu, bo to chce jeszcze sprawdzic, i byc w 100 % pewnym

---------- Post dopisany at 11:30 ---------- Poprzedni post napisany at 11:30 ----------

ok dzieki za wskazówki

ale zanim sie zabiore za robote, powiedzcie jeszcze w jakich grupach mam sprawdzac teperatury na vagu, bo to chce jeszcze sprawdzic, i byc w 100 % pewnym

---------- Post dopisany 06-05-2012 at 21:27 ---------- Poprzedni post napisany 03-05-2012 at 11:30 ----------

no i dzisiaj obadałem gdzie jest ten termostat u mnie

siedzi w bloku dokladnie pod przednia czescia kolektora dolotowego

i nie tak na to patrzylem i dostanie sie do krucca pod którym jest termostat bez wyciagania kolektora wydaje mi sie NIEREALNE

od dolu sie nie da bo kruciec z termostatem siedzi w bloku bardziej do góry pod skosem nie w dól i od spodu nic bym nie widzial, dzialal po omacku, moze bym swoja chuda reke wlozyl jakbym wyjal przepustnice albo wyciagnal wspornik kolektora obok pompy wspomagania to wtedy moze tez bym go siegnal

ale najbardziej wygodnie by bylo jakbym zdjal kolektor

i teraz pytanie, to co zaznaczylem strzalka na zdjeciu co siedzi na kolektorze to listwa z wtryskami??

wp0000523.jpg

jesli odkrece tam jest chyba 6 czy 8 imbusów co trzyma kolektor do bloku to bez niczego z ta listwa zejdzie bez popsucia niczego??

oczywiscie najpierw bede musial zdjac ta metalowa rure która laczy sie z górnym wezem od chlodnicy

---------- Post dopisany 08-05-2012 at 07:51 ---------- Poprzedni post napisany 06-05-2012 at 20:27 ----------

Pomoze ktos, sciagal juz ktos kolektor?

---------- Post dopisany at 07:51 ---------- Poprzedni post napisany at 07:51 ----------

Pomoze ktos, sciagal juz ktos kolektor?

---------- Post dopisany 09-05-2012 at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2012 at 07:51 ----------

Temp na kanale 49 - max 82 stopnie kiedy na blacie 90, jak zaczynam jechac na blacie 80, na klimie 78. Wiec chyba napewno termostat do wymiany. Na kanale 51 temp caly czas 90, to jest oleju czy silnika?

---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 20:57 ----------

Temp na kanale 49 - max 82 stopnie kiedy na blacie 90, jak zaczynam jechac na blacie 80, na klimie 78. Wiec chyba napewno termostat do wymiany. Na kanale 51 temp caly czas 90, to jest oleju czy silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz uwalony czujnik a nie termostat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowisz, w sumie to zawsze tansze latwiejsze do zrobienia, czy przypadkiem na zdjęciu które wrzuciłem to dolnego weza to nie czujnik temp cieczy bo widać kostkę i jakiś czujnik w tym wężu?

---------- Post dopisany 13-06-2012 at 16:27 ---------- Poprzedni post napisany 10-05-2012 at 02:21 ----------

masz uwalony czujnik a nie termostat

jednak termostat, po wymianie trzyma temperaturę normalnie

A zdecydowałem wymienić właśnie go a nie czujnik bo vag nie plul błędów a w blokach temp pokazywało tak samo jak na klimatroniku. Czyli 3 godziny pod blokiem nie poszły na marne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...