Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów przed zakupem auta.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przymierzam się do zmiany auta na trochę młodsze, sprzedający pozwolił zrobić logi statyczne

http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82492.html

http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82493.html

http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82494.html

http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82495.html

http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82496.html

http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82497.html

http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82498.html

http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82499.html

Wizualnie zadbane, kolor wiśniowy sedan rok 2000 przebieg 200.000km cena 14 000zł .Audi w kraju od kilku lat znam je z "widzenia" ;)

Auto jesienią 2011 roku miało wymienione paski i olej. Zawieszenie sprawdzałem na stacji diagnostycznej wszystko ok.

Z wstępnych oględzin wygląda na bezwypadkowe, jedyną widoczną usterką są niedziałające wskaźniki wychyłowe oraz liczniki przebiegu na desce, kontrolki normalnie świecą i gasną po zapaleniu auta.

Sprzedający coś wspomina że na zimnym motorze trzeba czasami go trochę dłużej kręcić.

Posiada w pamięci zapisanych kilka błędów:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 BR

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1064

Coding: 00002

Shop #: WSC 06335

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 920 900

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D14

Coding: 00040

Shop #: WSC 00460

Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0Y1175002

1 Fault Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

53-00 - Supply Voltage Too Low

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 C

Component: ZV-Pumpe D12

Coding: 00001

Shop #: WSC 06335

1 Fault Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

Po wykasowaniu powraca błąd z adresu 17

Proszę o ocenę "logów" czy auto jest warte uwagi.

Pozdrawiam

-Gregory

Opublikowano

Termostat do wymiany chyba że robiłeś logi na zimnym silniku błąd 668 oznacza zbyt słabe napięcie na akumulatorze i wcześniej pojawił się błąd przeładowaniu turbiny robiłeś jazdę testowa na trzecim biegu powyżej 3 tyś nie przymula albo nie wpada w tryb awaryjny

Opublikowano

Termostat zauważyłem odrazu, auto było porządnie zagrzane, notlauf-u podczas jazdy próbnej nie zaliczyłem, z wywiadu z właścicielem dowiedziałem się że czasami łapie tryb awaryjny, turbo jest do czyszczenia to nie problem, auto użytkowanie jest w miesicie na krótkich dojazdach do pracy, emerycka jazda robi swoje. Martwi mnie jednak TDI-timing który jest po za skalą, teraz nie wiem pompa przestawiona czy pasek rozrządu nie tak założony. Aku jest sprawny nowy założony jesienią gdyż auto słabo paliło w niskich temperaturach. Problem z deską powstał podobno po zwarciu w instalacji w okolicach alternatora. Także obstawiam deska też do wymiany.

Pozdr

Gregory

Opublikowano

Niepokojace jest to co widac w 000.

Silnik to AJM wiec o zadnej przestawionej pompie nie ma mowy.

Zapytaj sprzedajcego kiedy robił rozrzad bo nie wyglada to najlepiej.

Jak z odpalaniem tego auta ?

Opublikowano

Witam, sprzedający twierdzi że jesienią rozrząd był wymieniany, niby jest wszystko na gwarancji, problemy z odpalaniem miał tylko przy niższych temperaturach, mówił że może świece. Na ciepłym pali normalnie, trochę dymka czarnego puszcza. Trochę pierdół jest do porobienia, chęci mam tylko pytanie czy pchać się w ten motor czy odpuścić ze względu na koszty ewentualnej naprawy i szukać zadbanego AFN-a

Pozdrawiam

Gregory

Opublikowano

Wykonaj logi dynamiczne... i jeszcze raz statyczne... tylko nagrzej motor porzadnie.

Opublikowano

Z logami dynamicznymi będzie problem, właściciel auta podejrzliwie na mnie patrzy jak mu lapka podpinam ;), generalnie czas do namysłu mam do jutra jak nie wezmę to podobno już następny kupiec jest.

Także nie wiem brać go czy odpuścić. P.S Nie chce narażać się na duże koszta. Czy na wykresie TDI-Timing punkt powinien być po środku tak jak mam w AFN-e ?

Pozdrawiam

Gregory

Opublikowano

W tym aucie nie sprawdzamy zaplonu przez TDI timing... w ogole kąt wtrysku jest nieregulowalny... zapisany jest w mapie i koniec...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...