gregory_zary Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Witam, przymierzam się do zmiany auta na trochę młodsze, sprzedający pozwolił zrobić logi statyczne http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82492.html http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82493.html http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82494.html http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82495.html http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82496.html http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82497.html http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82498.html http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82499.html Wizualnie zadbane, kolor wiśniowy sedan rok 2000 przebieg 200.000km cena 14 000zł .Audi w kraju od kilku lat znam je z "widzenia" Auto jesienią 2011 roku miało wymienione paski i olej. Zawieszenie sprawdzałem na stacji diagnostycznej wszystko ok. Z wstępnych oględzin wygląda na bezwypadkowe, jedyną widoczną usterką są niedziałające wskaźniki wychyłowe oraz liczniki przebiegu na desce, kontrolki normalnie świecą i gasną po zapaleniu auta. Sprzedający coś wspomina że na zimnym motorze trzeba czasami go trochę dłużej kręcić. Posiada w pamięci zapisanych kilka błędów: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 BR Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1064 Coding: 00002 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D14 Coding: 00040 Shop #: WSC 00460 Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0Y1175002 1 Fault Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-00 - Supply Voltage Too Low Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 C Component: ZV-Pumpe D12 Coding: 00001 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - Po wykasowaniu powraca błąd z adresu 17 Proszę o ocenę "logów" czy auto jest warte uwagi. Pozdrawiam -Gregory
goldi Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Termostat do wymiany chyba że robiłeś logi na zimnym silniku błąd 668 oznacza zbyt słabe napięcie na akumulatorze i wcześniej pojawił się błąd przeładowaniu turbiny robiłeś jazdę testowa na trzecim biegu powyżej 3 tyś nie przymula albo nie wpada w tryb awaryjny
gregory_zary Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Termostat zauważyłem odrazu, auto było porządnie zagrzane, notlauf-u podczas jazdy próbnej nie zaliczyłem, z wywiadu z właścicielem dowiedziałem się że czasami łapie tryb awaryjny, turbo jest do czyszczenia to nie problem, auto użytkowanie jest w miesicie na krótkich dojazdach do pracy, emerycka jazda robi swoje. Martwi mnie jednak TDI-timing który jest po za skalą, teraz nie wiem pompa przestawiona czy pasek rozrządu nie tak założony. Aku jest sprawny nowy założony jesienią gdyż auto słabo paliło w niskich temperaturach. Problem z deską powstał podobno po zwarciu w instalacji w okolicach alternatora. Także obstawiam deska też do wymiany. Pozdr Gregory
przemik Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Niepokojace jest to co widac w 000. Silnik to AJM wiec o zadnej przestawionej pompie nie ma mowy. Zapytaj sprzedajcego kiedy robił rozrzad bo nie wyglada to najlepiej. Jak z odpalaniem tego auta ?
gregory_zary Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Witam, sprzedający twierdzi że jesienią rozrząd był wymieniany, niby jest wszystko na gwarancji, problemy z odpalaniem miał tylko przy niższych temperaturach, mówił że może świece. Na ciepłym pali normalnie, trochę dymka czarnego puszcza. Trochę pierdół jest do porobienia, chęci mam tylko pytanie czy pchać się w ten motor czy odpuścić ze względu na koszty ewentualnej naprawy i szukać zadbanego AFN-a Pozdrawiam Gregory
przemik Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Wykonaj logi dynamiczne... i jeszcze raz statyczne... tylko nagrzej motor porzadnie.
gregory_zary Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Z logami dynamicznymi będzie problem, właściciel auta podejrzliwie na mnie patrzy jak mu lapka podpinam , generalnie czas do namysłu mam do jutra jak nie wezmę to podobno już następny kupiec jest. Także nie wiem brać go czy odpuścić. P.S Nie chce narażać się na duże koszta. Czy na wykresie TDI-Timing punkt powinien być po środku tak jak mam w AFN-e ? Pozdrawiam Gregory
przemik Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 W tym aucie nie sprawdzamy zaplonu przez TDI timing... w ogole kąt wtrysku jest nieregulowalny... zapisany jest w mapie i koniec...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się