whashchoo Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Witam mam problem z 2,5 pompa była naprawiana (wymienione części mechaniczne) oraz został wymieniony sterownik na nowy. Pompa była kalibrowana na stole w serwisie Boscha (napisali że pompa w 100% sprawna, testy w VAGu wychodzą pozytywnie) Brak jakichkolwiek błędów do momentu kiedy przekroczy się 2,500 obr. błąd kąta wtrysku no i brak mocy (nie przyspiesza). Co poza pompą może powodować brak mocy pow 2,500 obr.
Malinek110 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 To nie musi byc winna pompa niedawno na forum było że dziurawy był przewód doprawadzający paliwo do pompy i tez na wyższych obrotach auto nie jechało:p
przemek4net Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 jaki sterownik byl i jaki zostal zamontowany - chpdzi o sterownik pompy? jest inny czy tylko ktos wymienil w nim tranzystor - czy moze mowa o inny pt ten sam ale nowy z elektrozaworami + kalibracja, czy to auto z tipem czy z manualem brak logow - np 004BS wiem (nie z doswiadczenia), ze pompy vp44 sa troche inne przy tipach niz przy manualach i cos tam trzeba przeprogramowywac (nie tylko "kodowanie") by np po swapie na manula 2.5 v6tdi chodzil dobrze...wiec jezeli sterowanik jest zalozony dobry + kalibracja ale od innej skrzyni niz masz to moge sobie wyobrazic sytuacje w ktorej sprawna pompa a auto nie jedzie moze jest cos z podcisnieniami zle a moze totalnie zle kat wtrysku czy cholera wie co... wiec troche malo informacji przedstawiles
whashchoo Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 przemek4net dzięki za odpowiedz. Tak więc sterownik pompy vp44 jest całkowicie nowy, auto ma manualną skrzynie biegów, (jest to ta sama skrzynia która była od nowości, w tamtym roku wymieniałem silnik o tych samych parametrach ale to chyba nie ma znaczenia bo te same problemy były wcześniej. Podciśnieni podobno jest dobre (koleś z warsztatu podobno je sprawdzał). Dzięki kolego Malinek110 może masz racje to też sprawdzę. ---------- Post dopisany at 19:30 ---------- Poprzedni post napisany at 19:30 ---------- przemek4net dzięki za odpowiedz. Tak więc sterownik pompy vp44 jest całkowicie nowy, auto ma manualną skrzynie biegów, (jest to ta sama skrzynia która była od nowości, w tamtym roku wymieniałem silnik o tych samych parametrach ale to chyba nie ma znaczenia bo te same problemy były wcześniej. Podciśnieni podobno jest dobre (koleś z warsztatu podobno je sprawdzał). Dzięki kolego Malinek110 może masz racje to też sprawdzę. Jeszcze jedno, widzę dużą poprawę w funkcjonowaniu samochodu tz. nie kopci (a wcześniej kopcił) zbiera się bardzo dobrze przed 2,500obr. spalanie spadło, odpala rano na dotyk ( a wcześniej musiałem długo kręcić).
przemek4net Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 bez logow tylko wrozka (zakladam, ze sterownik w pompuie vp44 jest ten sam (typ) co byl
whashchoo Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Opublikowano 2 Maja 2012 Tak kolego taki sam tylko że nowy. Więc co się dzieje już nie mam siły z tym walczyć.
kaju Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 U mnie jechała do dwóch tysięcy normalnie a potem tak jak u ciebie umierala. Winny był pekniety korpus. Vag na początku podpowiadal raczej na zatarcie się regulatora początku wtrysku właśnie powyżej dwóch tysięcy zerwał wartości. Może warto sprawdzić cały korpus pompy.
whashchoo Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Opublikowano 2 Maja 2012 Dzięki kolego za podpowiedz. Ale jakby był pęknięty korpus to bym to chyba zobaczył. Może pęka on w nietypowym miejscu ? W którym miejscu pękł u Ciebie.
kaju Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 Pęknięcie było niewidoczne właśnie, osobiście tego pęknięcia nie widziałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się