Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy pow.2500obr. po wymianie sterownika 2,5 99 Proszę o pomoc


whashchoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z 2,5 pompa była naprawiana (wymienione części mechaniczne) oraz został wymieniony sterownik na nowy. Pompa była kalibrowana na stole w serwisie Boscha (napisali że pompa w 100% sprawna, testy w VAGu wychodzą pozytywnie) Brak jakichkolwiek błędów do momentu kiedy przekroczy się 2,500 obr. błąd kąta wtrysku no i brak mocy (nie przyspiesza). Co poza pompą może powodować brak mocy pow 2,500 obr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki sterownik byl i jaki zostal zamontowany - chpdzi o sterownik pompy? jest inny czy tylko ktos wymienil w nim tranzystor - czy moze mowa o inny pt ten sam ale nowy z elektrozaworami + kalibracja, czy to auto z tipem czy z manualem

brak logow - np 004BS

wiem (nie z doswiadczenia), ze pompy vp44 sa troche inne przy tipach niz przy manualach i cos tam trzeba przeprogramowywac (nie tylko "kodowanie") by np po swapie na manula 2.5 v6tdi chodzil dobrze...wiec jezeli sterowanik jest zalozony dobry + kalibracja ale od innej skrzyni niz masz to moge sobie wyobrazic sytuacje w ktorej sprawna pompa a auto nie jedzie

moze jest cos z podcisnieniami zle a moze totalnie zle kat wtrysku czy cholera wie co... wiec troche malo informacji przedstawiles

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemek4net dzięki za odpowiedz. Tak więc sterownik pompy vp44 jest całkowicie nowy, auto ma manualną skrzynie biegów, (jest to ta sama skrzynia która była od nowości, w tamtym roku wymieniałem silnik o tych samych parametrach ale to chyba nie ma znaczenia bo te same problemy były wcześniej. Podciśnieni podobno jest dobre (koleś z warsztatu podobno je sprawdzał).

Dzięki kolego Malinek110 może masz racje to też sprawdzę.

---------- Post dopisany at 19:30 ---------- Poprzedni post napisany at 19:30 ----------

przemek4net dzięki za odpowiedz. Tak więc sterownik pompy vp44 jest całkowicie nowy, auto ma manualną skrzynie biegów, (jest to ta sama skrzynia która była od nowości, w tamtym roku wymieniałem silnik o tych samych parametrach ale to chyba nie ma znaczenia bo te same problemy były wcześniej. Podciśnieni podobno jest dobre (koleś z warsztatu podobno je sprawdzał).

Dzięki kolego Malinek110 może masz racje to też sprawdzę.

Jeszcze jedno, widzę dużą poprawę w funkcjonowaniu samochodu tz. nie kopci (a wcześniej kopcił) zbiera się bardzo dobrze przed 2,500obr. spalanie spadło, odpala rano na dotyk ( a wcześniej musiałem długo kręcić).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez logow tylko wrozka (zakladam, ze sterownik w pompuie vp44 jest ten sam (typ) co byl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jechała do dwóch tysięcy normalnie a potem tak jak u ciebie umierala. Winny był pekniety korpus. Vag na początku podpowiadal raczej na zatarcie się regulatora początku wtrysku właśnie powyżej dwóch tysięcy zerwał wartości. Może warto sprawdzić cały korpus pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pęknięcie było niewidoczne właśnie, osobiście tego pęknięcia nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...