jordan233 Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 Witam! Mam taki problem,sprzęgło ciężko chodzi,chwyta bardziej na górze,to znaczy nie wiem czy w tym modelu tak sprzęgło ma chodzić jak nacisne pedał ,czy w tym modelu tak jest?
jocker01 Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 czesc, wyglada jakby Ci sie sprzeglo konczylo. Pozdrawiam Jocker01
jordan233 Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Opublikowano 6 Maja 2008 o kurde.... ,jaka cena nowego?? czy używki szukać,pomóżcie
eMeM Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 jak ciezko chodzi, to sprawdz najpierw pompke sprzegla, bo sie okaze ze wymienisz sprzeglo za ponad 1tys. a i tak bedzie to samo
jordan233 Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Opublikowano 6 Maja 2008 gdzie mogę sprawdzic pompe sprzęgła?? Mechanik mi to sprawdzi?? czy muszę jechać do jakiegoś serwisu?
jocker01 Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 czesc, mechanik napewno bedzie w stanie stwierdzic ile Ci zostawlo okladzin na tarczy, dodatkowo masz do sprawdzenia, ilosc plynu, i dwa silowniki sprazegla, moze ktorys przecieka i dlatego sprzeglo ciezko chodzi i bieze u gory. Pozdrawiam Jocker01
mroova81 Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 Mam podobnie, po konsultacji z dwoma mechanikami diagnoza jedna: Jak się nie ślizga to jeżdzić i d*py nie truć! Tak poza tym sprzęgło w AAH (a nie w AHH jak w temacie:)) Jest samoregulujące się na wysprzęgliku hydraulicznym a nie na lince, to też, jeżeli bierze pod samą górą jest OK!! Jak by się kończyło, brało by pod podłogą już (odwrotnie jak na lince). Jest to opinia jednego z mechaników, z wielu źródeł słyszałem, że godnego zaufania. Sam pedał u mnie też w miarę ciężko chodzi, ale po 2tyg już się przyzwyczaiłem. Może mam takie wrażenie, gdyż przesiadłem się z B3 70konnej, a tam sprzęgło było zapewne kompletnie inne. Co do samego sprzęgła, to na w inter carsie do AAH wołają 800,- a na allegro znalazłem za 660,- już. Oby dwa firmy sachs, czyli bdb. :th:
jocker01 Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 Ciekaw to co mroova81 napisal. Od zawsze bylem przekonanay ze nowe sprzeglo bieze na dole na konczace sie u gory. Linka to tylko w renault. Jezeli sprzeglo bieze u gory to jest oznaka jego konca. Oczywiscie o ile wszustko inne wspomagajace dziala poprawinie. Silownik glowny i pomocniczy moga byc nie sprawne, moga przeciekac wowczas sprzeglo bedzie sie dziwnie zachowywac. Podjedz do kogos aby Ci zdiagnozowal to sprzeglo. Sprzeglo jak bedzie bralo u samej gory to nie bedzie mialo zadnej "drogi rozpedu" i zasprzegla od razu. Troche duzo w towjej sprawie niewiadomych, ja bym podjechal do kogos aby to zbadal, Pozdrawiam Jocker01
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się