kik Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Mam mianowicie takie pytanko:wie moze ktos czy pompa wspomagania firmy zf od opla vektry B 2,5 bezyna 98rok,bedzie pasowac do audi 1,9tdi 96rok?Dodam ze wizualnie sa takie same tylko nie wiem jak z wydajnoscia?Pozdrawiam i czekam na porade....
supi9 Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 Najprościej takie rzeczy sprawdzić sobie na stronie internetowej sklepu intercars'u. Wchodzisz do katalogu części swojego modelu, znajdujesz część i sprawdzasz gdzie jest również stosowana. Wracając do twojego pytania - jeżeli nie znajdziesz, że jest to to samo, to nie ma sensu kombinować, bo można sobie problem zrobić.
pastaldo Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 tak naprawdę wazne jest tylko to by mocowanie pasowało i Ciśnienie było odpowiednie.
supi9 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 czyli rzeźba z mocowaniem, dobór paska a do tego super by było aby po tej kombinacji alpejskiej było jeszcze dobrze, aby koła pasowe były idealnie ustawione względem siebie. Wiem wiem........... jestem małostkowy, ale pomyślałem tylko o trwałości łożysk. ;] Rozumiem, że koło pasowe ze starej pompy będzie przełożone, bo jak z tej drugiej jest o innej średnicy, to po zmianie przełożenia życzę powodzenia.
pastaldo Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 czyli rzeźba z mocowaniem, dobór paska a do tego super by było aby po tej kombinacji alpejskiej było jeszcze dobrze, aby koła pasowe były idealnie ustawione względem siebie. Wiem wiem........... jestem małostkowy, ale pomyślałem tylko o trwałości łożysk. ;]Rozumiem, że koło pasowe ze starej pompy będzie przełożone, bo jak z tej drugiej jest o innej średnicy, to po zmianie przełożenia życzę powodzenia. heheh no praktycznie masz racje. Ale jesli kolega napisał że obudowa ma te samą obudowę to już połowa sukcesu. Napisałes że trzeba założyć oryginalne koło pasowe. Tego bym nie był tak pewny. To zalezy jakie daje ta pompa i może być tak że na ori przełożeniu może dawać za małe albo za duże ciśnienie i wtedy trzeba koło pasowe dobierać do odpowiedniego ciśnienia.
supi9 Opublikowano 11 Maja 2012 Opublikowano 11 Maja 2012 taka kombinacja jest usprawiedliwiona jeno przy konkretnym klasyku za nieco większą kasę, a tu skoro nową pompę można nabyć za ok 300 a używaną za mniej - to dajcie spokój, bo pot przy robocie będzie droższy, a i tak nie będzie pewności, czy w trakcie jazdy od drgań mocowanie nie pęknie, a bolid na drzewie nie wyląduje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się