Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Strasznie trzęsie


davidovv

Rekomendowane odpowiedzi

mam takie pytanie jak silnik unosi sie do góry podczas ruszania do przodu przy zaciągniętym ręcznym przy dodawaniu gazu na luzie lakko drży całe auto. Caly czas tłumik drży na luzie po dodaniu gazu i obrotach około 1000 wszystko jest ok podczas jazdy gdy zmieniam bieg na wyższy i szybko puszcze sprzągło autem zatrzęsie (nie potrafie tego opisać dokładnie) ostatnio jak stałem na swiatłach to strasznie się trzęło w środku znaczy lewarek zmainy biegów i kierownica. Jak wcisne sprzęgło do połowy to czuć jak coś pulsuje. MAm nadzieje że to nie dwumasa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może dwumas a może któraś poduska pod silnikiem...Dobre warsztaty mają przyrząd do sprawdzania dwumasu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerzad do sprawdzenia dwumasowego koła zamachowego bez zdejmowania skrzyni... ciekawe... na zdemontowanym kole-owszem... lecz wtpie ze kolega odda auto do warsztatu w celu demontu skrzyni,sprzegła i 2umasu w celu sprawdzenia.

http://www.youtube.com/watch?v=MMW8UrEnsmo

davidovv - podobny problem miałem u siebie - lekiem okazało sie wymiana łacznika elastycznego układu wydechowego... - nie było widac uszkodzenia w sensie rozerwania i nieszczelnosci zeby były slady czarne slady , porostu było wyrobione/rozciagniete gdy auto bylo nagrzane wystepowały drgania lewarka. wogole wszystko drgało nawet przy ruszaniu autem w korku delikatne puszczanie sprzegła itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki koledzy wymienie łącznik kupie jutro i napewno opisze co dała wymiana. Mam zdjęte osłony silnika zrobie zdjęcie poduszki bo wydaje mi się że dziś widziałem jak miała jakieś czarne plamy koło śruby dzięki za pomoc

---------- Post dopisany 02-05-2012 at 22:57 ---------- Poprzedni post napisany 01-05-2012 at 23:05 ----------

koledzy okazało się że to sterownik pompy czy jak to się wie napisze w piątek po naprawie u pompiarza co i za ile zrobił części kupiłem w iC ale oddam w piątek pozdrawiam

---------- Post dopisany at 22:57 ---------- Poprzedni post napisany at 22:57 ----------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki koledzy wymienie łącznik kupie jutro i napewno opisze co dała wymiana. Mam zdjęte osłony silnika zrobie zdjęcie poduszki bo wydaje mi się że dziś widziałem jak miała jakieś czarne plamy koło śruby dzięki za pomoc

---------- Post dopisany 02-05-2012 at 22:57 ---------- Poprzedni post napisany 01-05-2012 at 23:05 ----------

koledzy okazało się że to sterownik pompy czy jak to się wie napisze w piątek po naprawie u pompiarza co i za ile zrobił części kupiłem w iC ale oddam w piątek pozdrawiam

---------- Post dopisany at 22:57 ---------- Poprzedni post napisany at 22:57 ----------

Jak doszedłeś do tego że to sterownik pompy?

Jaki masz przebieg?

Czy na VAGu widoczne były jakieś błędy?

---------- Post dopisany at 19:13 ---------- Poprzedni post napisany at 19:13 ----------

dzięki koledzy wymienie łącznik kupie jutro i napewno opisze co dała wymiana. Mam zdjęte osłony silnika zrobie zdjęcie poduszki bo wydaje mi się że dziś widziałem jak miała jakieś czarne plamy koło śruby dzięki za pomoc

---------- Post dopisany 02-05-2012 at 22:57 ---------- Poprzedni post napisany 01-05-2012 at 23:05 ----------

koledzy okazało się że to sterownik pompy czy jak to się wie napisze w piątek po naprawie u pompiarza co i za ile zrobił części kupiłem w iC ale oddam w piątek pozdrawiam

---------- Post dopisany at 22:57 ---------- Poprzedni post napisany at 22:57 ----------

Jak doszedłeś do tego że to sterownik pompy?

Jaki masz przebieg?

Czy na VAGu widoczne były jakieś błędy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel miał to samo jak pojechałem do pompiarza powiedział coś o jakiejś siatce czy siateczce we wtrysku i cos o sterowniku pompy ale wiedział o co chodzi i mówił o objawach jak wiecie jak sprawdzic to w polskim wagu to sprawdze to przed wyjazdem i napisze nie we wszystkie funkcje u mnie w wagu idzie wejsc mam win 7 64bit i tylko ten program mi chodzi przebieg na liczniku 170tyś obroty mam kreske pod 1000 a u tescia w sharanie wskazówka prawie dotyka 1000 tylko on ma silnik 1Z a ja AFN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niecałe 900obr powinieneś mieć, ciężko zrozumieć twój opis, zrób logi te co możesz zobaczymy co w trawie piszcz, błędy też z czytaj, u mnie szarpanie przy ruszaniu ustało po wymianie trzech wieszaków wydechu, stare były całe ale rozciągnięte i luźne, wieszaki 45zł+kanał do wymiany i sporo siły w rękach:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wróciłem od pompiarza sprawdził wszystko pod kompem i powiedział że jest ok obroty na biegu jałowym 861 na min wtryski ok turbina ok ciśnienie w silniku ok jakie mam zrobic logi mam polski vag 4.9 ale nie umiem się nim posługiwać. Jak sprawdzić czy plecionka jest sprawna odrazu mówie że nie jest okopcona ani pęknięta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przerzad do sprawdzenia dwumasowego koła zamachowego bez zdejmowania skrzyni... ciekawe... na zdemontowanym kole-owszem... lecz wtpie ze kolega odda auto do warsztatu w celu demontu skrzyni,sprzegła i 2umasu w celu sprawdzenia.

http://www.youtube.com/watch?v=MMW8UrEnsmo

davidovv - podobny problem miałem u siebie - lekiem okazało sie wymiana łacznika elastycznego układu wydechowego... - nie było widac uszkodzenia w sensie rozerwania i nieszczelnosci zeby były slady czarne slady , porostu było wyrobione/rozciagniete gdy auto bylo nagrzane wystepowały drgania lewarka. wogole wszystko drgało nawet przy ruszaniu autem w korku delikatne puszczanie sprzegła itd...

Właśnie Kolego że bez wyjmowania dwumasu...Bosch produkuje taki sprzęt do sprawdzania....Po wyjęciu dwumasu to sam może sobie sprawdzić....Pozdrawiam.

---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ----------

przerzad do sprawdzenia dwumasowego koła zamachowego bez zdejmowania skrzyni... ciekawe... na zdemontowanym kole-owszem... lecz wtpie ze kolega odda auto do warsztatu w celu demontu skrzyni,sprzegła i 2umasu w celu sprawdzenia.

http://www.youtube.com/watch?v=MMW8UrEnsmo

davidovv - podobny problem miałem u siebie - lekiem okazało sie wymiana łacznika elastycznego układu wydechowego... - nie było widac uszkodzenia w sensie rozerwania i nieszczelnosci zeby były slady czarne slady , porostu było wyrobione/rozciagniete gdy auto bylo nagrzane wystepowały drgania lewarka. wogole wszystko drgało nawet przy ruszaniu autem w korku delikatne puszczanie sprzegła itd...

Właśnie Kolego że bez wyjmowania dwumasu...Bosch produkuje taki sprzęt do sprawdzania....Po wyjęciu dwumasu to sam może sobie sprawdzić....Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tłumik drgań założony pukanie i drżenie zniknęły. Rada dla innych kupcie dwie uszczelki jedna przy turbinie drugą na łącznik za katalizatorem. Po zdjęciu tej plecionki i katalizatora nie widać uszkodzeń i troche to jest w audi niedopracowane tłumik wisi na 3 śrubach przy turbinie dalej dopiero przy tłumiku środkowym. Dla tych co są chcą to robić sami to troche trzeba sie nagimnastykować żyby odkręcić te 3 śruby za katalizatorem. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

zdjcie0095yr.jpg

Tak wygląda poduszka pod katalizatorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jest ok jak bedziesz sam robił to kup uszczelke koło turbiny i na łączeniu za katalizatorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam sorki że się podczepiam ale mam podobne objawy z tym że na wolnych obrotach delikatnie czuć drgania a jak przygazuje to buja tak trochę autem. myślicie że mogą to być poduszki pod silnikiem? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znów puka i to ze zdwojoną siłą więc wymieniłem poduszki silnika i jest jeszcze gorzej nastawnik w pompie jest ok. sprawdzone u pompierza na kompie a co jeszcze zauważyłem to jak zmieniam bieg na wyższy to lekko zakołysze autem potem dopiero przyspiesza. Mam jeszcze jedno pytanie na rurze z intercoolera jest tez jakas guma w metalu tak jakby poduszka u mnie ma luz około 1 cm widziałem ze ta obudowa metalowa ma mozliwosc regulacji (jest przykręcona na 3 sruby na klucz 13) mam tak ustawione ze z kazdej strony jest luz ze guma nie dotyka tej obudowy troche to zawile opisałem ale jak jest u was a A4 silnik mam afn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jutro tak zrobie i mam nadzieje że bedzie ok pozdrawiam i dziękuje odpisze jak naprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam identyczne objawy i chyba pozostaje tylko sprzęgło + dwumas ( ja założe koło zamachowe ) . Wymienione poduszki silnika i skrzyni na Corteco , złącze elastyczne i nic. Jak jadę np. na 2 biegu i wcisnę gaz to czuję jakby się skrzynia przesuwała i jak zwalniam to tak samo. Też tak macie ??

Pozostaje chyba tylko sprzęgło bo już nic nie ma co by łączyło silnik ze skrzynią ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam tak samo ale sprzęgło mi nie hałasuje. A mam jeszcze jedno pytanie jak lekko wcisne pedał sprzęgła przy odpalonym silniku to w pedale coś lekko pulsuje czy to normalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam tak samo ale sprzęgło mi nie hałasuje. A mam jeszcze jedno pytanie jak lekko wcisne pedał sprzęgła przy odpalonym silniku to w pedale coś lekko pulsuje czy to normalne

tak to normalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...