Skocz do zawartości

davidovv

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O davidovv

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    JAROCIN

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia davidovv

0

Reputacja

  1. Nie mam PDC więc ciągnę pod te które wychodzą do modułu komfortu i tam mam zmostkowac te kable chodzi o CAN
  2. W Mce są już podłączone kable które idą do modułu komfortu czy to mam zmostkowac z kablami idącymi do modułu haka i jeszcze ten nieszczęsny stop nad pedałem hamulca ma kostkę 4 pin a wychodzą (2 kable) z 2 i 3 pinu
  3. Audi a4 b6 2004 Mam problem zamiast kabla czarnego w 6pinowej kostce pin 5 mam szaro zielony gdzie go podpiąć pod pin 6 w kostkę 15 pinowa w stacyjce czy wystarczy pod + po zapłonie pin 6 też ma inny kolor. Z haka dodatkowa w wiązce idzie cienki czerwony kabel nie mam pojęcia gdzie go podłączyć. Kolejna sprawą jest kostka przy czujniku hamulca jest 4 pionowa ale kable są dwa w pinie 2 i 3 pin 1 i 4 są wolne. Czy to. Właśnie pod pin 4 wpieac kabel z kostki 14pinowej pin 8. Z kostki 3 pinowej wychodzi tylko jeden kabel gdzie go podpiąć.
  4. Powodem prawdopodobnie były zaśniedziale styki wewnątrz manetki po czyszczeniu vin przyjęło vag com
  5. Problem po dołożeniu tempomatu. Mam kabel kkl - program vcds lite i vag com 411 orac vcds 18.9 clon i nie potrafię przyuczyć vin w module kierownicy. W silniku przyjął logowanie dopiero po dezaktywacji i ponownej aktywacji tempomatu. Jak wejdę w blok 81 w module kierownicy to widzi mój vin ale w adaptacji nie idzie zakodować żadnym z powyższych kabli. odłączałem akumulator na całą noc i próbowałem adaptacji. Abs, esp weszły bez problemu. https://www.youtube.com/watch?v=n0IiFl0WjF0
  6. Serio nikt mi nie podpowie co mam zrobić
  7. W module komfortu mam błąd 532 napięcie zasilania uszkodzone (zapewne był zalany). Podczas kupna wiedziałem że oświetlenie wewnątrz kabiny nie działa. Kilka dni po zakupie zobaczyłem pływający akumulator. Natychmiast pozbyłem się zabrudzeń blokujących odpływ wody i dobrałem się do MK. W srodku było sucho, profilaktycznie isopropanol na styki i kontakt. Dziś sprawdziłem kodowanie modułu i okazało się że mam kodowanie 06976 +64 aktywacja dodatkowych funkcji modułu komfortu (możliwość otwierania/zamykania szyb oraz szyberdachu przy pomocy zamka w drzwiach i pilota) +256 aktywacja czujników zbicia tylnych bocznych szyb (tylko dla nadwozia Avant wyposażonego w fabryczny alarm) +512 potwierdzenie udanego zamknięcia wszystkich zamków przy pomocy pilota przez pojedyncze mrugnięcie kierunkowskazami +2048 dodatkowe potwierdzenie aktywacji alarmu przez pojedynczy sygnał dźwiękowy z syreny alarmu +4096 dodatkowe funkcje przeciwwłamaniowe W przypadku otwierania auta kluczykiem zostaną odblokowane tylko drzwi kierowcy, pozostałe drzwi i zamki zostaną odblokowane po włączeniu zapłonu. W przypadku gdy auto posiada fabryczny alarm po otwarciu drzwi kierowcy kluczykiem – zapłon musi zostać włączony w ciągu 15 sekund (w przeciwnym przypadku nastąpi wyzwolenie alarmu). Mój Avant nie posiada alarmu i ma kierownice po lewej stronie powinienem użyć kodowania 02768 +16 +64 +128 +512 +2048 w bloku 61 mam wartość 3 z moich obliczeń powinienem miec 0 w bloku 62 mam wartość 95 a według mnie powinna być 15 Bezpieczniki wewnątrz auta aprawdzone Napięcie akumulatora 12,4V po odpaleniu 14,2V. Po otwarciu drzwi bez zapłonu podświetla się włącznik świateł awaryjnych,
  8. Dawid z Jarocina posiadam Audi a4 b5 i Audi a4 b6
  9. gną mam pytanie chcę założyć czujnik parkowania elektromagnetyczny i zastanawiam się w którym miejscu go przykleić. A do ciebie pytanie czy tą metalową belkę przykręconą do zderzaka idzie odkręcić bo pod nią wsadził bym tą tasiemkę.
  10. Jeśli chodzi o mój przypadek to ID 48 nie zmieniałem działa wszystko od starego pilota, ponadto podczas dodawania pilota nacisnąłem przez przypadek przycisk zamykania drzwi i mi pilot zginął instrukcja jest o tylko raz trzeba wcisnąć otwarcie a potem przytrzymać otwarcie na 5 sekund i drzwi się same otworzą w Jarocinie jeden grot z dorobieniem kosztuje 50 zł pilot na allegro z wysyłką 72 zł Bardzo fajny opis
  11. pytanie z innej beczki w liczniku jest kostka 20 pinowa czerwona mi chodzi o 17 pin jest tak opisany Przekaźnik świec żarowych (w przypadku silników TDI w czasie rozgrzewania świec żarowych kontrola zbyt niskiego napięcia w zestawie wskaźników zostaje wstrzymana) wiecie może gdzie go podłączyć
  12. Mam pytanie założyłem wszystko zgodnie z instrukcją i mam problem. Vag nie pokazuje mi w logach 1 gdy wciskam przycisk SET, inne z manetki + i - są ok jedynki pojawiają się. Sprzęgło i hamulec też pokazuje w logach poprawnie może jakiś kabel źle podłączyłem do ECU. Już znalazłem problem odłączyłem akumulator na 5 min i jakieś dziwne parametru pokazało mi w VAG-u co się okazało manetka była w środku zanieczyszczona. Rozebrałem manetkę napsikałem IZOPROPANOL-u w sprayu resztę wydmuchałem POWIETRZEM w sprayu. Zaraz zrobiłem jazdę próbna. Wszystko działa, koszt całkowity 117zł.
  13. Mam pytanie założyłem wszystko zgodnie z instrukcją i mam problem. Vag nie pokazuje mi w logach 1 gdy wciskam przycisk SET, inne z manetki + i - są ok jedynki pojawiają się. Sprzęgło i hamulec też pokazuje w logach poprawnie może jakiś kabel źle podłączyłem do ECU. Już znalazłem problem odłączyłem akumulator na 5 min i jakieś dziwne parametru pokazało mi w VAG-u co się okazało manetka była w środku zanieczyszczona. Rozebrałem manetkę napsikałem IZOPROPANOL-u w sprayu resztę wydmuchałem POWIETRZEM w sprayu. Zaraz zrobiłem jazdę próbna. Wszystko działa, koszt całkowity 117zł.
  14. Ja mam podobny problem gdy auto rusza słychać pukanie z prawej strony. Najgorzej jest jak ruszam pod górę i skręcam w lewo. Coraz częściej puka przy ruszaniu rzadziej przy hamowaniu przy prędkości 120 lekko drży kierownica jak jadę szybciej lub wolniej jest ok zawieszenie wymienione poduszki silnika też tarcze i klocki nowe (przód i tył) nowe końcówki drążków. Audi a4 b5 silnik afn rok 1999 dodam że przed wymianą końcówek drążków pukało po wymianie podczas jazdy na zbieżność wszystko ustało (już się cieszyłem że znalazłem to pukanie) po ustawieniu zbieżności znów puka podaj numery tej dolnej tulei pomoże ktoś bo mnie szlak trafi nie idzie jeździć zaczyna pukać cały czas byłem znów na szarpakach i nic nie pukało
  15. Mam problem z podgrzewaczem wody. Sprawdzone świece, bezpiecznik i przekaźniki która znajdują się w obudowie ECU (po podaniu plusa do przekaźnika świece grzeją). Chyba coś źle zrobiłem bo ponoć masa załącza cały układ na zdjęciu nie widać bezpieczników są wyciągnięte do wyczyszczenia Wykonałem kilka testów Vagiem. Zdjęcia w załączniku. Gdzieś na forum kazali wykonać mi testy na zimnym silniku i na ciepłym. Może mam uszkodzony któryś z czujników temperatury jeśli ktoś wie jaki i gdzie się znajduje to proszę o pomoc. ---------- Post dopisany 03-03-2014 at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany 02-03-2014 at 22:10 ---------- Pomoże ktoś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...