huragan Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Witam Temat dotyczy B5 1.8 ADR, 1995 (bez LPG). Koledzy i koleżanki mam problem z mocą między 3000 a 4000 obrotów, auto świeżo po wymianie oleju, filtrów, pompy paliwa, po analizie blędów która wykazała bład sondy lambda ( niestety nie znam kodu błędu). Po skasowaniu błędu i przejechaniu kilku km błąd wraca. Sonda wymieniona była w 2008 r., pod osiągnięciu 3000 słychać jakieś dziwne dźwięki pod autem i odczuwalne dławienie się. Czy padnięta sonda może być powodem utraty mocy? Spalanie zawsze było duże ale nie mam narazie mozliwości sprawdzenia spalania w mieście. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
pompek1983 Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Ja mam podobny problem tyle że u mnie ta "dziura" braku mocy jest odczuwalna w ok 1500-2800obr/min, przymierzam się do usunięcia katalizatora bo jest prawdopodobnie zapchany
Sakul Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 WitamTemat dotyczy B5 1.8 ADR, 1995 (bez LPG). Koledzy i koleżanki mam problem z mocą między 3000 a 4000 obrotów, auto świeżo po wymianie oleju, filtrów, pompy paliwa, po analizie blędów która wykazała bład sondy lambda ( niestety nie znam kodu błędu). Po skasowaniu błędu i przejechaniu kilku km błąd wraca. Sonda wymieniona była w 2008 r., pod osiągnięciu 3000 słychać jakieś dziwne dźwięki pod autem i odczuwalne dławienie się. Czy padnięta sonda może być powodem utraty mocy? Spalanie zawsze było duże ale nie mam narazie mozliwości sprawdzenia spalania w mieście. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. Sonda też ma wpływ na moc silnika bo ona reguluje skład mieszanki. Wystarczy aby nie działało podgrzewanie sondy i już klapa. Niby sondy mają żywotność około 160. tyś km, ale zależy to odjakości sondy. Chińska wytrzyma o wiele mniej. Sprawdź też ciśnienie paliwa, ja wymieniłem niedawno pompe paliwa, która wytrzymała 15 ty. km
martin_rs4 Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 tez bym na kata obstawiał. mi sie posypał 1 z 2 i w sumie sie nie dławił ale dźwięk był nie do zniesienia po wycięciu...tylko lepiej!!!
virus191 Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Miałem takie objawy jak się silnik nagrzał, na zimnym po rozruchu było słychać gruchotanie na środku auta, po wycięciu kata i wstawieniu rury jak ręką odjął.
huragan Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Opublikowano 8 Maja 2012 Dzięki za sugestie, nie mam pomysłu jak do tego doszło ale problem sam się rozwiązał. Ładnie wchodzi w obroty, żadnych przykrych dźwięków nie wydaje. Od czasu do czasu po odpaleniu na zimnym i ruszaniu mam problem z dławieniem, dziurą itp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się