juby_p Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Jak w temacie, postanowiłem porównać doładowania na filtrze pipercross po 5tyś przebiegu od czyszczenia i na zwykłym filtronie po 2-3tys przebiegu. Jak widać różnica największa jest do 1,5 tyś obrotów. P.S. Nie czepiać się pierwszej górki jest do usunięcia.
MAGIC87 Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Ciekawe jakby to wygladało u mnie na filtrze Simota
juby_p Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Opublikowano 3 Maja 2012 to jest żadna różnica:naughty: No moja dupo hamownia powiedziała mi to samo:) w tygodniu umyje jeszcze filtr i powtórzę ale coś mi się wydaje że przy turbo to filtr ma drugo rzednę znaczenie.
Kowi87 Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 dokładnie, dlatego zawsze twierdziłem ze to wywalony hajs niepotrzebnie:whistling:
juby_p Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Opublikowano 3 Maja 2012 akurat pipercross kosztował mnie 10zł więcej od papierzaka:)
MAGIC87 Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 własnie miałem napisac to samo ze filtron duzo tanszy nie jest:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się