Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysokie wskazania temp na vagu.


mlodyabc

Rekomendowane odpowiedzi

W sobote po długiej trasie jak robiłem diagnostyke to temp na vagu pokazywało mi 90C wiec ok i na blacie tez 90, dzisiaj jednak jak przejechałem 100 km na blacie tez cały czas było 90 jednak vag pokazwywał mi 95 a nawet 96 mimo że już kilka minut stałem a i auta wcale też nie szarżowałem wczesniej. Chyba troche za duzo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam ten sam problem tylko z starszym rocznikiem 97 1.6 b5... jeszcze jedno czy wentylator sie tez zalancza przy wylonczonym silniku .... bo wiatrak jest podłączony pod alternator paskiem i kreci sie caly czas prz wlczonym silniku po wylonczeni stcyjki na kilka sekund i wlonczeniu stacyjki spowrotem pokazuje nawet 100 stopni ...po przejechaniu 200...300 metruw wraca na 90stopni wczesniej tego nie zaopserwowalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie coś nie halo z czujnikiem, a czy temperatura 95-96 w obecnej porze roku jest duża ?/ Nie sądzę, zwłaszcza jak stoisz w korku lub temu podobnych. Sprawdź czy chłodnica jest ciepła, jeżeli tak to oznacza to że duży obieg funkcjonuje i termostat puszcza ciecz w celu ochłodzenia.

Wentylator kręci się cały czas ale załącza w określonej temperaturze żeby uniknąć przegrzania. Nie pamiętam w tej chwili jaki to zakres temperatury. I jeszcze jedno. Jak zgasisz silnik to wentylator powinien się chwilę kręcić i nie szumieć. Jeżeli zatrzymuje się od razu lub szumi to powoli zdycha wiskoza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...