damian_qbass Opublikowano 8 Maja 2012 Opublikowano 8 Maja 2012 Witam niestety mam taki problem... w aucie falują obroty (posiada sekwencyjną instalacje LPG) , na zimnym silniku w granicach 675-710, natomiast przy rozgrzanym na "luzie " skaczą około 600-900... ostatnio dołączyły do tego wibracje silnika po rozgrzaniu lub po dłuższej jeździe które występują od czasu do czasu(efekt taki jakby palił tylko na 1 gar) Mam do wymiany być może katalizatory po uruchomieniu auta rano słychać metaliczny dzwięk donoszący się z tej części układu wydechowego. przy zdejmowaniu nogi z gazu kiedy auto jest na biegu czasem szarpnie... VAG wskazał błedy : *16555 Fuel Trim; Bank System Too Lean *16557 Fuel Trim, Bank Malfunction *16554 Fuel Trim, Bank Malfunction *17514 O2 Sensor Circ., Bank 2 - Sensor 1 Voltage too Low/Air Leak czyli coś z podgrzewaniem czujnika sondy oraz ubogiej mieszanki nie mam pojęcia co to może dokładnie oznaczać i czy wymiana samej sondy będzie miała wpływ na poprawę pracy silnika. Chciałbym oddać auto w ręce mechanika ale szybciej chciałbym zasięgnąć waszej opini na ten temat, może ktoś miał już podobny przypadek... proszę o pomoc... ---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 15:31 ---------- widze że nikt nie pomoże.. ---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:49 ---------- widze że nikt nie pomoże..
Magicbattle Opublikowano 8 Maja 2012 Opublikowano 8 Maja 2012 zacznij od przeczyszczenia przepustniczy i przeplywki to tez moze byc spowodowane z ubożeniem mieszanki albo wzbogaceniem. zrob logi i wklej na forum chlopaki doradza czy esąda ;p domaga sie wymiany
damian_qbass Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Opublikowano 8 Maja 2012 ogólnie jak sprawdzałem Vag'iem przepustnice to wartości niby były prawidłowe
martin_rs4 Opublikowano 8 Maja 2012 Opublikowano 8 Maja 2012 moze być ze kat zapchany i dusi, ale masz dwa katy tak więc aż tak sie nie powinien dusić..sonda lambda jest odpowiedzialna za dawkowanie paliwa, wiec jak padła to bedzie sie dusił, trząs itp, itd... a tak poza tym to wytni katy a autko troche odżyje
damian_qbass Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Opublikowano 9 Maja 2012 silnik ma taki delikatny moment duszenia około 3-4 tyś obrotów przy gwałtownym dodawaniu gazu ---------- Post dopisany 09-05-2012 at 12:26 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2012 at 22:03 ---------- byłem dzisiaj z problemem... na własne oczy mechanik mi pokazał że to jest jak on to określił " zaworek biegu jałowego" dla mnie to prawdopodobnie silniczek krokowy, po odłaczeniu wtyczki biegi chodziły równo i utrzymywały równo na 800 obrotów... ale z tym podobno można jeżdzić.. sonde mam w stanie bardzo dobrym, z przepustnicą nic sie nie dzieje... wykasowałem błedy zrobiłem około 20 km... i u mechanika na komputerze również po takich przejechaniu dystansu nic sie nie ukazało... podobno takowe sytacje mogą pojawiac się przy instalacji gazowej... także sam nie wiem co dokladnie moze być przyczyną.. a duszenie to już wina katalizatorów ---------- Post dopisany at 12:26 ---------- Poprzedni post napisany at 12:26 ---------- byłem dzisiaj z problemem... na własne oczy mechanik mi pokazał że to jest jak on to określił " zaworek biegu jałowego" dla mnie to prawdopodobnie silniczek krokowy, po odłaczeniu wtyczki biegi chodziły równo i utrzymywały równo na 800 obrotów... ale z tym podobno można jeżdzić.. sonde mam w stanie bardzo dobrym, z przepustnicą nic sie nie dzieje... wykasowałem błedy zrobiłem około 20 km... i u mechanika na komputerze również po takich przejechaniu dystansu nic sie nie ukazało... podobno takowe sytacje mogą pojawiac się przy instalacji gazowej... także sam nie wiem co dokladnie moze być przyczyną.. a duszenie to już wina katalizatorów
martin_rs4 Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 wykręc silniczek krokwy, moze byc benzyna ekstrakcyjna lub rozpuszczalnik ekstrakcyjny poprostu moczysz wysuszasz i gotowe. jeszcze wacikem otwory przeczyscić i będzie git malina
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się