Dom3l Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Witam! Mam problem z obrotami. Mianowicie po uruchomieniu silnika i przejechaniu kawałka, auto zaczyna samo dodawać sobie gazu i oczywiście przyśpieszać, wygląda to tak jak bym sam naciskał i zdejmował nogę z gazu, cały czas z ta samą częstotliwością. Bez względu czy jest na luzie czy na biegu. Gdzie szukać przyczyny? ze 2 lata temu zmieniałem przepływomierz na ORI, z rok temu przepustnica była czyszczona. Na vagu na pewno będą błędy ale jakie to napiszę za kilka godzin jak będę miał do niego dostęp. Interesuje mnie samo dodawanie gazu, przecież przepustnica jest na lince, która ruszamy pedałem gazu, skoro gazu nie dotykam a auto dodaje i odejmuje sobie obroty to jak się to dzieję? Może ktoś przechodził już przez ten temat i podpowie? Dziękuje za wszelką pomoc, Logi wrzucę niebawem.
krzysiekml Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 może czujnik temp. płynu chłodzącego się sypie? na próbę odłącz go i zobacz czy jest poprawa.
Dom3l Opublikowano 13 Maja 2012 Autor Opublikowano 13 Maja 2012 Ok, autko przeskanowane. Dziś po odpaleniu od razu gasło, dopiero jak sie je troche na obrotach potrzymało to już trzymał obroty (tak jak by ssania brak). Po kilku km drogi do domu znów zaczął sobie sam dodawać gazu. Poniżej wykaz z Vaga. Przyznam, że tyle naraz jeszcze nie bylo... VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 S Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D03 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 4 Faults Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction P1545 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent 01165 - Throttle Body Control Module (J338) 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 Component: ABS 5.3 FRONT D11 Coding: 0273004132 Shop #: BB 24303 No fault code found. Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8A0 959 655 C Component: Airbag V AUDI D00 Coding: 01022 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 034 B Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10 Coding: 00142 Shop #: WSC 00025 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0T7884633 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00001 1 Fault Found: 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - End -------------------------------------------------------
krzysiekml Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 wyczyść przepustnicę,zrób nastawy przepustnicy(adaptację) powinno być dobrze co do obrotów jak nie przepustnica może być uszkodzona,resztę błędów skasuj jak nie powrócą to dobrze.
pioteros Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 czujnik polozenia przepustnicy do zmiany/sprawdzenia
motor144 Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Warto sprawdzić styki /kabelki na wtyczce przepustnicy . Co do czyszczenia to warto zajrzeć pod dekielek sterowania przepustnicy - może tam coś się zacina mechanicznie albo potencjometr się zużył .
Rafal-L Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 piotreos ma racje czujnik polozenia przepustnicy
Dom3l Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Opublikowano 14 Maja 2012 Czy sam czujnik można naprawić czy wiąże się to ze zmianą całej przepustnicy ? Rozumiem, że czujnik ten jest gdzieś w środku?
motor144 Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 [h=2] P1545 17953[/h] Sterowanie klapą przepustnicy, brak działania. W przepustnicy niczego na nowy element nie wymienisz. Albo uda Ci się podratować przepustnicę w całości tak jak ona jest( czyszczenie,contaktspray,sprężone powietrze itp.) albo wymiana na inną ( nowa ori lub używka)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się