yankes_69 Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Mam problem z którym lokalne elektryki i mechaniki nie mogą sobie poradzić. Od kilku miesięcy podczas jazdy miałem objawy wypadającego suwu co jakiś czas, tak jakby na chwilkę silnik tracił zapłon. W ostatnim czasie się to nasiliło do tego stopnia, że problemem było nawet przyspieszanie. Problem się nasila wraz z temperaturą silnika, na zimnym jest praktycznie w porządku. Wymieniłem świece na NGK, kable zapłonowe BERu i nic nie pomogło. Podmieniłem cewkę zapłonową na taką samą z auto szrotu i dalej to samo (nie jestem tej cewki z auto szrotu pewny bo miała małe pęknięcie od spodu ale objawy były identyczne). Ciśnienie na cylindrach 14-14,5 bara. Sonda lambda - napięcie mierzone między szarym i czarnym kablem ok 0,5-0,6V, między czarnym kablem a minusem akumulatora ok 1,3V, mierzyłem zwykłym tanim voltomierzem. Problem występuje zarówno na benzynie jak i na LGP (4ta generacja). VAG pokazał następujące błędy: 00561. regulacja mieszanki 01250. zawor/dysza wtryskowa 2-n30 16518.p0134 podgrzewana sonda lambda 1, rzad cylindrow 1 - brak dzialania
grzemo Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Musisz na vagu sprawdzić czy sonda w ogóle pracuje, czy tworzy regularną sinusoidę. Bo ostatni błąd mówi że nie działa i myślę że pewnie już umarła i trzeba ją wymienić.
yankes_69 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Opublikowano 17 Maja 2012 Problem rozwiązany, w tym silniku są dwie podwójne cewki zapłonowe nakładane bezpośrednio na świece, okazało się że problem powoduję te dwie fajki cewek zapłonowych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się