tomasimo 0 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 http://vaglog.rtnet.pl/tomasimo_85392.html Proszę o pomoc http://vaglog.rtnet.pl/tomasimo_85395.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Auto tak nagle straciło werwę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz1783 0 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 ja tak miałem przy swoim 2.0 tdi ze ciagło od 3 tys obr i w dodatku były drgania w okolicach 1800- 2200 obr. Okazało sie ze sa pompki do wymiany, zmieniłem wszystkie 4 i nie to autko smiga az miło i zaczyna ciagnac od 1600 obr, zrób jeszcze logi w kanale 13 i 23 bo u mnie przed wymiana były słabe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasimo 0 Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Proszę o analizę tych logów co mam, może przepływa do wymiany, lub coś innego . Prosze o pomoc bo w analizie logów jestem słaby . Ale z logów 011 Turbo chyba normalnie pracuje tzn nie ma zapieczonych łopatek lub brudnej gruszki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Wrzuć statyczne 013, 018 i 023 tylko nagrzej motor. Możesz też wrzucić te same dynamiczne. W 011 ciśnienie trochę skacze, ale może to być spowodowane wolniejszą jazdą w ostatnim czasie- Też tak miałem, pojeździłem dynamicznie i ustabilizowało się (pewnie trochę nagaru z turbo odpadło) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasimo 0 Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 A co mozna powiedziec o przepływce? Prosze o ocene Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 w 003 słabo mierzy, natomiast w 008 i 010 już jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 prawie 1,7bara przy 2400RPM? to normalne? chyba coś nie tak z geometrią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 A co mozna powiedziec o przepływce?Prosze o ocene Wykonaj porzadnie komplet logów ... bo to co jest to niedokladne ochłapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasimo 0 Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 no ale robiłem tak jak pisze na forum , wiec czemu to są ochłapy? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel20 0 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 http://a4-klub.pl/showthread.php?12031-TDI-Diagnostyka-%28aktualizacja-30-VII-2008%29 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasimo 0 Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 No może wszystkiego jak trzeba nie zrobiłem , ale panowie naprawde nic nie można powiedziec o tych logach co juz mam ? Chcialbym cos juz wiedziec a nie mam teraz dostępu do auta by zrobic kolejne logi. Jak tylko bede miał auto zrobie tak jak pisze . Zlitujcie sie ---------- Post dopisany at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany at 20:43 ---------- No może wszystkiego jak trzeba nie zrobiłem , ale panowie naprawde nic nie można powiedziec o tych logach co juz mam ? Chcialbym cos juz wiedziec a nie mam teraz dostępu do auta by zrobic kolejne logi. Jak tylko bede miał auto zrobie tak jak pisze . Zlitujcie sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel20 0 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 jak koledzy mówią komplet logów, to widocznie trzeba komplet logów zrobić i nie ma zmiłuj się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasimo 0 Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 No ok Dodam ze jak np dam gaz do dechy to idzie jak zwykły wolnossący diesel i nie czuc kompletnie odejścia ale jak na sekunde popusci sie gaz i da z powrotem to auto zbiera sie prawie tak jak powinno . Nie zawsze tak jest ale w 70% przypadku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nastradamus 2 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 No ok Dodam ze jak np dam gaz do dechy to idzie jak zwykły wolnossący diesel i nie czuc kompletnie odejścia ale jak na sekunde popusci sie gaz i da z powrotem to auto zbiera sie prawie tak jak powinno . Nie zawsze tak jest ale w 70% przypadku . U mnie tak objawiało się zapieczonymi kierowniczkami w turbulum, ale logi prawdę ci powiedzą http://a4-klub.pl/showthread.php?12031-TDI-Diagnostyka-(aktualizacja-30-VII-2008) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Dość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi