Miras92 1 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Jest to dobra cena jak za ORI kpl. rozrząd ?http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-audi-a4-8k-2-0-tdi-cr-caga-cagb-i5939524531.htmlIle liczyć robocizny ?Pozdro, Jest to dobra cena jak za ORI kpl. rozrząd ?http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-audi-a4-8k-2-0-tdi-cr-caga-cagb-i5939524531.htmlIle liczyć robocizny ?Pozdro, Dobra nie było tematu tutaj taki sam zestaw o 300zł taniej ,a 100zł drożej jak za zestaw z INA tylko ,że ORI macie: http://allegro.pl/rozrzad-pompa-vw-audi-seat-skoda-2-0tdi-cr-oe-i6225905114.html Szybkie pytanko jeszcze przed wymianą:Płyn chłodniczy mechanik wymienia z automaty przy rozrządzie ,czy trzeba się upomnieć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas 10 Opublikowano 6 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Jest to dobra cena jak za ORI kpl. rozrząd ? http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-audi-a4-8k-2-0-tdi-cr-caga-cagb-i5939524531.html Ile liczyć robocizny ? Pozdro, Jest to dobra cena jak za ORI kpl. rozrząd ? http://allegro.pl/rozrzad-pompa-wody-audi-a4-8k-2-0-tdi-cr-caga-cagb-i5939524531.html Ile liczyć robocizny ? Pozdro, Dobra nie było tematu tutaj taki sam zestaw o 300zł taniej ,a 100zł drożej jak za zestaw z INA tylko ,że ORI macie: http://allegro.pl/rozrzad-pompa-vw-audi-seat-skoda-2-0tdi-cr-oe-i6225905114.html Szybkie pytanko jeszcze przed wymianą: Płyn chłodniczy mechanik wymienia z automaty przy rozrządzie ,czy trzeba się upomnieć ? Nie koniecznie z automatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nethome1 0 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Takie pytanie na zimnym silniku mam wskaźnik rozrządu w nieprawidłowej pozycji natomiast po rozgrzaniu wskaźnik ustawia się w prawidłową pozycję czyżby pasek był rozciągnięty skoro na zimnym wskaźnik jest w złej pozycji ? zimny silnik rozgrzany silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon__75 20 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nethome1 0 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 (edytowane) Witam, I przyszła ta chwila ... rozrząd + cały osprzęt paska wielorowkowego łącznie rolką/sprzęgłem alternatora wymieniony (części oryginalne) Teraz na gorącym silniku wskaźnik jest w tej pozycji :-) a na zimnym między szczeliną : Na poprzednich zdjęciach widać że pasek po 73 kkm wygląda prawie jak ten nowy :-) następna wymiana za 180 kkm :-) Można spać spokojnie :-) Edytowane 12 Grudnia 2016 przez nethome1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Detalista 0 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 218tys bez wymiany ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas 10 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Ja wymieniłem bodaj przy 212 kkm i wszystko wyglądało ok, ale nie ma co igrać z ogniem. Koszt jak na tak długi interwał nie jest bardzo wysoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Paski sa wytrzymałe w B8.Ja mialem przejechane o 26 tys czyli zamisat przy 180tys był wymieniony przy 206 tys a wyglądał bardzo dobrze jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian.gawin 7 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Mój zestaw fabryczny wytrzymał 255 tys km koszt nowego całego zestawu ina 550zl + moja robota Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekm 0 Opublikowano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Mój zestaw fabryczny wytrzymał 255 tys km koszt nowego całego zestawu ina 550zl + moja robota Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka I zapewne jeszcze wytrzymałby, tylko ciekawe jak długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hilton 0 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 W takim razie pierwsza wymiana przy 180 lub 210, a następna za 4 lata lub 360 tys? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 dokladnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaski19 1 Opublikowano 19 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2017 hmmm kupuję właśnie a4 caga z 2009 roku, która ma nalatane 225kkm. rozumiem, że rozrząd w niej nie był jeszcze wymieniany ładować oryginał czy może być skf/ina/contitech? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig208 3 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Rozrząd powinien być już dawno wymieniony. Przy prawidłowej eksploatacji wymienia się po 180kkm lub po 5-6 latach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen 4 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Lub przy 210kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 ja mam caga i 210 wymienialem .tak mi sugerowal serwis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig208 3 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 W mojej książce serwisowej napisane jest że po 180 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skotmen 4 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 18 minut temu, Zbig208 napisał: W mojej książce serwisowej napisane jest że po 180 kkm To zależy od rocznika auta w pierwszych modelach było 180 w nowszych na 210 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaski19 1 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 hmmm więc jutro jadę na wymianę rozrządu do zaprzyjaźnionego warsztatu nie ma co ryzykować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 12 godzin temu, skotmen napisał: w pierwszych modelach było 180 w nowszych na 210 Ciekawe swoją droga co niby zmienili,że podniesli interwał o 30tys .Znając życie pewnie nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się