wujek496 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Jak w tytule co sądzicie o tym silniku 2.0 TDI 170 PS - rocznik od 2007 r. Czy lepiej już dołożyć i szukać też 2.0 TDI 170 PS tylko już CR? Z góry dziękuję.
michier Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 na Common railu to tylko B8, ja osobiście nie narzekam, wręcz chwale swojego BRD mam go już dwa lata i bez problemów śmiga, prewencyjnie wywaliłem DPF i swapowałem pompe oleju. Niektórzy miewali problemy z PD, jak masz fure serwisowaną to wymieniają za free.
przemek4net Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 w pierwszych 2.0 CR jezeli (jest w wersji walkami -bo np w skodach octaviach jest 2,0TDI CR sa bez walkow) to zarowno pompa oleju, walki i zabierak sa 100% identycznie jak w poprawionych 2.0TDI PD (bomba nr 1 pt naped lancuchowy rozbrojona, bomba nr 2 pt zabierak 77mm plytko osadzony w walku 'tyka') - dopiero od okolo 10.2009 zmieniono wszystko (walki, zabierak i pompe oleju) Sa A4B7 z 2,0TDI CR... sprzedawane pod nazwa handlowa seat exeo (zmiana w 10.2009 dotyczy tez tego auta podobnie jak reszta kramu od szmelcgrupy np a4b8 czy vw passat - najlepiej sprawdzic oznaczenia daty produkcji na plastikach silnika i przyjac najmlodszy jako date produkcji auta) Pozdrawiam, Przemek ---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 18:41 ---------- w pierwszych 2.0 CR jezeli (jest w wersji walkami -bo np w skodach octaviach jest 2,0TDI CR sa bez walkow) to zarowno pompa oleju, walki i zabierak sa 100% identycznie jak w poprawionych 2.0TDI PD (bomba nr 1 pt naped lancuchowy rozbrojona, bomba nr 2 pt zabierak 77mm plytko osadzony w walku 'tyka') - dopiero od okolo 10.2009 zmieniono wszystko (walki, zabierak i pompe oleju) Sa A4B7 z 2,0TDI CR... sprzedawane pod nazwa handlowa seat exeo (zmiana w 10.2009 dotyczy tez tego auta podobnie jak reszta kramu od szmelcgrupy np a4b8 czy vw passat - najlepiej sprawdzic oznaczenia daty produkcji na plastikach silnika i przyjac najmlodszy jako date produkcji auta) Pozdrawiam, Przemek
Gość Opublikowano 24 Maja 2012 Opublikowano 24 Maja 2012 a jak temat wygląda np. w Audi A3, Golfie lub Skodzie Superb z tym silnikiem 2.0 TDI 170 KM ? tam też są problemy z napędem łancuchowym ? jakie były tam oznaczenia silników ? czyli szczerze powiedziawszy by spać spokojnie i kupować 2.0 TDI to tylko rok produkcji od 10.2009 ? ---------- Post dopisany at 08:58 ---------- Poprzedni post napisany at 08:58 ---------- a jak temat wygląda np. w Audi A3, Golfie lub Skodzie Superb z tym silnikiem 2.0 TDI 170 KM ? tam też są problemy z napędem łancuchowym ? jakie były tam oznaczenia silników ? czyli szczerze powiedziawszy by spać spokojnie i kupować 2.0 TDI to tylko rok produkcji od 10.2009 ?
borczan Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 Jak przy aucie porobią kompetentne osoby to będzie Pan zadowolony:)
przemek4net Opublikowano 25 Maja 2012 Opublikowano 25 Maja 2012 a jak temat wygląda np. w Audi A3, Golfie lub Skodzie Superb z tym silnikiem 2.0 TDI 170 KM ? tam też są problemy z napędem łancuchowym ? jakie były tam oznaczenia silników ?czyli szczerze powiedziawszy by spać spokojnie i kupować 2.0 TDI to tylko rok produkcji od 10.2009 ? doczytaj... naped walkow wyr przez lancuch wycofano chyba w okolicy 2005 juz w 2.0tdi PD (pozostal np w benzynowych tfsi - ale tam chyba sie nie wali) Pozostala bomba nr 2 (w 10.2009 przebudowano to)- dotyczy to wszystkich pociotkow vw gdzie sa walki wyrownujace czy w audi od a4 w gore, seat exeo, skoda superb i passat + jakies tam czasem inne (zdaje sie sie, vw tiguan - do spr.)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się