Jump to content
IGNORED

[ALL B6] Sprężyny S-LINE


otles
 Share

Recommended Posts

Witam koledzy

widzę ze jest dużo wątków odnośnie obnieznia zawieszenia

ja mam audi a4 b6 2,5 tdi quattro <limuzyna> z 10.2004 roku

i mam zawieszenie ogr

a chciałbym wymienic na to od s-line -20mm czhyba 1be z tego co wyczytalem

--czy wystarczy kupic same sprezyny i smigac na org amorach itd :wallbash:

-- i jakie sa nr takch sprezyn :embarrassed:

prosze o wyjasnienie nie tylko mi ale i innym poniewaz duzo osob sie nad tym glowi

P-O-Z-D-R-A-W-I-A-M

:th:

Link to comment
Share on other sites

Jaki nr sprężyn nie wiem,ale moim zdaniem należy założyć komplet -amor i sprężyna- oczywiście jak rozmawiamy o orginalnym S-line, :) jest to odpowiednio dograne i zestrojone. :)

Ktoś ostatnio miał do sprzedania i chciał założyć serię ,zapytaj :)

Link to comment
Share on other sites

Ja mam cosik takiego:

Amortyzatory maja nr-y: 8E0 513 033 N i 8E0 413 031 CN

Sprezyny oznaczenia: 1x niebieski, 2x różowy oraz 1x niebieski, 3x zielona

Ale jest to zawieszenie 1BV z jakiegos s-line'a.

Jak kupisz same spreżyny to auto Ci "tylko" siadzie ale nie bedzie twardsze, dodatkowo obecne amory szybciej mogą Ci się zużyć.

Link to comment
Share on other sites

w sumie wystarczy mi ze "siadzie" nie musi byc twardsze :kox:

jedynie by troche wizualnie zmienic

a te -30 1bv to jak sie na tym smiga

trzeba uwazac??

Link to comment
Share on other sites

w sumie wystarczy mi ze "siadzie" nie musi byc twardsze :kox:

jedynie by troche wizualnie zmienic

a te -30 1bv to jak sie na tym smiga

trzeba uwazac??

oj trzeba :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

w miastach: parkowanie przy kraweznikach, wjazd na krawezniki/chodniki, tarki na dojazdach do świateł, "śpiący" policjanci i dziury

na trasach: koleiny jeżeli masz opony >205, fałdy asfaltu zrobione przez ciężarówki.

Wczoraj zrobiłem trasę Krk <--> Limanowa w obie strony, na zakopiance było super

ale jak zjechałem na beznadziejną krajówke to czasem głowe chciało urwać, telepie okropnie, momentami zwalniałem do 50km/h.

Link to comment
Share on other sites

eeeeeeeeee przesada kolego :polew:

Link to comment
Share on other sites

Przez szerszych spiacych policjantow nalezy przejezdzac powoli, ale wylacznie dlatego, ze auto na zawiasie 1BV/BE jest sztywne - nie dlatego, ze jest niskie.

Przez wezszych policjantow (jak np. kolczatki na parkingach) trzeba przejezdzac ostroznie, bo mozna puknac sankami silnika o nie...

Ogolnie na 1BV jezdzi mi sie super, ale nie kazdy lubi sztywny, sportowy zawias.

Link to comment
Share on other sites

Ogolnie na 1BV jezdzi mi sie super, ale nie kazdy lubi sztywny, sportowy zawias.

Potwierdzam, auto prowadzi się świetnie, mi do pełni szczęścia brakuje tylko Q

eeeeeeeeee przesada kolego :polew:

co Cię tak rozbawiło Robercie :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

otles jak zmieniać to w kpl. czyli amorek + sprężyna w innym wypadku to bezsensu i ucierpi na tym charakterysyka prowadzenia auta.

na twoim miejscu odpuścił bym taka modyfikację a żeby cię w tym utwierdzić to powiem ci że amorek do 1BE czy 1BV to 2x większy koszt niż standardowego.

Link to comment
Share on other sites

Ogolnie na 1BV jezdzi mi sie super, ale nie kazdy lubi sztywny, sportowy zawias.

Potwierdzam, auto prowadzi się świetnie, mi do pełni szczęścia brakuje tylko Q

eeeeeeeeee przesada kolego :polew:

co Cię tak rozbawiło Robercie :tongue4:

że tak trzeba uważać. już parę razy jechałem inna drogą do celu niż inni :polew: ale bym się nie zamienił na seryjne zwykłe :) :th:

Link to comment
Share on other sites

już parę razy jechałem inna drogą do celu niż inni :polew:

czyli rozumiem że dłuższa ale równiejsza :tongue4:

tak taka jaką można wogóle przejechać :polew:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...