banshee Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Witam! Chciałbym dowiedzieć się od kolegów, jakie modyfikacjhe najlepiej zrobić z wtryskami, aby mieć więcej HP, Nm i żeby korekcje były przy 0 ?? 1. Wymiana wtrysków na AFN, czy wystarczą końcówki (zestawy z trzpieńiem i przekładką) ???? Znalazłem info, że jak zmienia się sanme końcówki to później nie uzyska się dobrych korekcji, a silnik chodzi jak traktor... Wiadomo, kupując końcówki koszt będzie mniejszy, ale czy ich zmiana spowoduje te poważne minusy?? I co teraz wybrać??? 2. Potrzebowałbym również numery wtrysków od AFNa i numery samych końcówek (sterującego również) Może ma ktoś dostęp dio ETKI? Po tym modzie wiem, że trzeba zmienić program i pewnie skoczę do Rogalotti - niezłe wykrey chłopaki wrzucają po jego modach :>
mcm Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 same końcówki http://allegro.pl/item341453910_koncowki_wtryskow_216_bosch_tuning_vw_asv_afn.html + korekta softu wyjdzie ok 130 KM Skontaktuj się właśnie z Rogalloti on cie poprowdzi :th:
banshee Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Opublikowano 12 Maja 2008 :> Widzę że kupione przez ciebie :th: Możesz mi podać numery tych końcówek - mam możliwość załatwienia taniej (duży rabat) ale nie znam numerów. Sam je zakładałeś, czy dałej do zakładu w celu regulacji?
mcm Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 w etce sa jako całe wtryski od AFN 3 szt 028 130 201 T lub 028 103 201 TX 1 szt 028 130 201 SX lub 028 130 201 SV a zakładałem u gościa którego polecił mi Witek[br]Dopisany: 12 Maj 2008, 14:31 _________________________________________________ Znalazłem info, że jak zmienia się sanme końcówki to później nie uzyska się dobrych korekcji, a silnik chodzi jak traktor... jakaś bzdura u mnie np silnik po wymianie samych końcówek nawet ucichł i na biegu jałowym praca się wyrównała
banshee Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Opublikowano 12 Maja 2008 dzięki za te numery! jakaś bzdura u mnie np silnik po wymianie samych końcówek nawet ucichł i na biegu jałowym praca się wyrównała Właśnie takiego oczekuje skutku!! [br]Dopisany: 12 Maj 2008, 15:52 _________________________________________________a ten gostek od którego kupowałeś ma jeszcze od ASV końcówki 205. Jaka jest różnica w porównaniu do 216? Dostarczają mniej paliwa?
mcm Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 przepustowość mniejsza więc mniej HP chyba można z nich wykręcić
marewel Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 jakaś bzdura u mnie np silnik po wymianie samych końcówek nawet ucichł i na biegu jałowym praca się wyrównała Poczytaj troche na temat tej bzdury: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=75&start=0
banshee Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Opublikowano 12 Maja 2008 marewel!! :oklaski: Właśnie na początku miałem na myśli dokładnie te słowa mówiąc o minusach wymiany samych końcówek - temat jest wyczerpujący, ale jak to bywa - trzeba zasięgnąć opinii... Czyli wiadomo - najlepiej całe wtryski... Tylko skąd będę miał pewność, że są w dobrym stanie???????????????????? Przecież nawet jak ktoś sprzedaje to nie podaje prawdziwego przebiegu...
mcm Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 jakaś bzdura u mnie np silnik po wymianie samych końcówek nawet ucichł i na biegu jałowym praca się wyrównała Poczytaj troche na temat tej bzdury: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=75&start=0 temat stary jak świat z 2004 roku a technologie zmieniają się bardzo szybko, na swoim przykładzie mówię jak jest samochodzik po wymianie końcówek pyka jak marzenie, drgania ustały, ucichł, mniej dymi, żwawy jak roczny delfin :th:
marewel Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Sa komplety naprawcze czyli koncowki+sprezynki+podkladki zakladasz i jedziesz.
mcm Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Sa komplety naprawcze czyli koncowki+sprezynki+podkladki zakladasz i jedziesz. no do tego jeszcze dochodzi regulacja, po tym co zobaczyłem u pompiarza (jakich używał urządzeń i kluczy) jak wymieniał moje końcówki, to sam w domu bym się za to nie brał
banshee Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Opublikowano 12 Maja 2008 A co powiecie o tych???? http://www.allegro.pl:80/show_item.php?item=358342826 Są z AFNa i mają niby 140tys.km
banshee Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Opublikowano 12 Maja 2008 A ma ktoś może numery takich z AFNa, żeby je sprawdzić? Żeby się nie okazało, że sterujący jest z innego modelu... A nówki po ile chodzą? Myslicie, że nie warto tych brać?
marewel Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 no do tego jeszcze dochodzi regulacja, Taki zestaw jest juz wyregulowany po to te sprezynki i podkladki,co nie zmienia faktu ze musi to zalozyc doświadczona osoba,a nie w domu przy uzyciu mlotka i przecinaka. Widze ze jesteś zawzięty i ostro mieszasz w temacie.
banshee Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Opublikowano 13 Maja 2008 Może niech parę osób się wypowie co lepsze:wymiana końcówek z modelu ASV (zestaw naprawczy), czy wymiana wtrysków z AFNa (link powyżej)? ? ? ? ? Proszę o dobrą radę. Dzisiaj będę wiedział ile mnie wyniosą same końcówki, zadzwonie też do pompiarza i zapytam czy przy wymianie końcówek trzeba ustawiać początkowe ciśnienie otwarcia i czy jest konieczność sprawdzenia na maszynie (byłaby wtedy pewność co się z nimi dzieje ). Podlicze koszty i zobaczę, jak to się ma do tych z allegro - choć wiadomo, co nowe to nowe :> [br]Dopisany: 13 Maj 2008, 07:15 _________________________________________________Podaje koszty: Wtryski do silnika AFN (190): 1szt.038 130 202 cena 480zł 3szt.038 130 201G cena 325zł/szt. Wtryski do silnika AFN (ale 220): 1szt.038 130 201S cena 480zł 3szt.038 130 202P cena 300zł/szt. Żeby kupić końcówkę muszę znać ich numery Ma ktoś dostęp do takich info??? Koszt wymiany końcówek w serwisie Bosch 37zł/szt.
sokolnh Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 przy tych mocach (120- 130 KM) nie ma znaczenia czy wtryski AFN/AHF czy ASV nr zestawów naprawczych są w katalogu Esitronic [br]Dopisany: 13 Maj 2008, 11:03 _________________________________________________ 3szt.038 130 201G cena 325zł/szt. zestaw naprawczy 2 437 010 076
banshee Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Opublikowano 13 Maja 2008 pod wtrysk sterujący też jest ta sama końcówka? Może to banalne pytanie, ale pytam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się