waldekkk Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Witam Jak w temacie falują obroty na jałowym (średnio 850 i nagle na sekundę może dwie spadają poniżej 500) zatelepocze budą i przez paręnaście sekund chodzi ok i później to samo. Po wciśnięciu pedału gazu np na 1500rmp. również falują(tylko że częściej co 5 sekund). Powyżej 3200 motor pracuje bez zastrzeżeń.Słychać dziwmy odgłos jakby coś się zacierało (metaliczny )Diagnoza była że 3 pompki do wiany.Po wymianie kompletu pompowtryskiwaczy dalej ten sam problem.Silnik jest już ze zmodyfikowanym napędem pompy olejowej więc tu się nie powinno nic dziać.Czy może być przyczyną pompa vacum? Pompowtryski wszystkie bipy w okolicach -14 -17 .Auto po depnięciu mu pedału gazu "w podłogę" ciągnie jak by wszystko było ok , ale jak się delikatnie przyspiesza zaczyna szarpać.Usterka wystąpiła nagle z dnia na dzień.W vagu nic nie pokazuje brak jakichkolwiek błędów.Wydaje mi się że jakby coś się przycierało(dziwny odgłos albo tarcia lub świstu) ale tylko w tym momencie kiedy świrują obroty.Oleju nie ubywa ale wydaje mi się jakby w spalinach było czuć ze bierze olej.Co mogło się posypać że są takie objawy?Dzięki i proszę o pomoc Waldek
mariuszsal Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Sprawdzałeś EGR ? Kiedy był czyszczony ? - Możesz od tego rozpocząć jak już pompki wymieniłeś (zakładam że na sprawne ale nie podałeś jakie korekcje masz na tych nowych). Profilaktycznie sprawdziłbym również przepływkę. Dźwięk przycierania/świstu może pochodzić od turbo - ale bez pełnych logów ciężko zgadywać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się