fifak11 0 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 który z zaworów n 75 wyłącza turbinę przy wysokich obrotach jeśli jest uszkodzony czy ten od strony chłodnicy czy ten od strony kabiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 chlodnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michuthebest 0 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 po lewej stronie chlodnicy masz zaworek n75 radze czyszczenie z góry:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fifak11 0 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 to znaczy mam go wykręcic i wyczyścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Reanimacja N75 czyli Adam Slodowy series ... Jak czyszczenie nie pomoże to poszukaj kogoś na podmianę, ale najlepiej podpiąć kompa i zrobić logi, sprawdzić błędy czy są w sterowniku jakieś zapisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 0 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 sprawdź najpierw wszystkie węże i wężyczki czy nie są popękane. N75 rzadko się psuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Bedziesz miec zapieczone kierownice a nie walniety n75. Jakby N75 był uszkodzony to auto wogóle by nie jechało albo turbo by pompowało z opóźnieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fifak11 0 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 dzięki wielkie ide w garaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samekgsx550 0 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Zdejmij wężyk z gruszki przy turbinie. Jeśli zasysa to N75 dobry.Jak nie to szukaj nieszczelnych wężyków. A później diagnozuj N75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Dopisz w swoim profilu, że problem dotyczy silnika o oznaczeniu BPW bo inaczej ktoś Ci napisze o zmianie N75 ciśnieniowym i zrobisz największą głupotę jaka może Ci się przytrafić. Nastaw się na demontaż i czyszczenie turbo a nie na uszkodzony N75. Dla upewnienia się możesz N75 podmienić miejscami z N18 ale podejrzewam, że i tak sam tego nie zrobisz. Uczul tylko na to własnego mechanika i spytaj czy będzie czyścił turbo - jeśli nie to masz koszta niestety albo co gorsze - idiotyczną diagnozę regeneracji turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Chłopaki piszą tu A4 B5 a motor BPW jest w B7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 To chyba mnie się coś pomyliło ale pamiętam, że przeglądając posty wg profilu widziałem wpis o silniku BPW ale chyba jednak pomyliłem tematy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się