Jump to content
IGNORED

[B5 AJM] AJM + turbo AWX + mod


Recommended Posts

To i ja sie pochwale nową modyfikacją :>

b372ff5204967b73.jpg

Program prawie bezdymny, ciągne pod czerwone jak benzyna :kox:

podczas prób wyszło tez ze 2 -3 konie wieciej ale trzeba było skorygować bo sadził niezłe bąki.

dodam, że wszystko prócz turbo to seria + wycięty kat.

poprzednio na starym turbo bylo 145

Link to comment
Share on other sites

malina :>, po wyciętym kacie lepiej ??,a jak z dzwiękiem ??[br]Dopisany: 13 Maj 2008, 20:20 _________________________________________________ładnie płasko od 2200 do 3000 obr przy Nm i od 3000 do 4000 obr przy KM :th:

Link to comment
Share on other sites

malina :>, po wyciętym kacie lepiej ??,a jak z dzwiękiem ??[br]Dopisany: 13 Maj 2008, 20:20 _________________________________________________ładnie płasko od 2200 do 3000 Nm i od 3000 do 4000 KM :th:

kat wyciety byl po awarji poprzedniej turbawki ( niezwiazanej z czipsem) , jako że wysralo sporą ilość oleju w tumiki - kat sie nie nadawal do niczego.

co do dzwieku to jakos specjalnie nie słysze róznicy

Link to comment
Share on other sites

same mocne TDI-ki na tym forum .... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

same mocne TDI-ki na tym forum .... :naughty:

Buahahahaha :polew:

Koniec OT

Link to comment
Share on other sites

Ładny wykresik , 160 km , i 380 nm w AJM :th: a spalanie to samo :)

Link to comment
Share on other sites

Ładna moc z AJM i ten moment....A co na to sprzegło??Masz 6 gear??

Link to comment
Share on other sites

Ładna moc z AJM i ten moment....A co na to sprzegło??Masz 6 gear??

sprzęgło seria na starym programie dawało rade, progam z założenia miał być wyciagniety wysoko..na dodatek unikam startów z paleniem gumy :wink4:

..skrzynka szóstka szła chyba w wersji Q ?

Tukan a jak tam Twoje sprzęgło, założyłes juz coś mocniejszego?

Link to comment
Share on other sites

Ładna moc z AJM i ten moment....A co na to sprzegło??Masz 6 gear??

sprzęgło seria na starym programie dawało rade, progam z założenia miał być wyciagniety wysoko..na dodatek unikam startów z paleniem gumy :wink4:

..skrzynka szóstka szła chyba w wersji Q ?

Tukan a jak tam Twoje sprzęgło, założyłes juz coś mocniejszego?

Umnie idze teraz seria nowa,bo tamta seria byla wadliwa i poszla sie pie....mialem dawac sprzegło od Radzikowskiego ale terminy sa po 2 tyg a ja czekac nie bede.....Czy bede mial 360Nm czy na sprzegle wzocnionym 380, to mnie to malo interesuje.....Ale twoje naprawde super trzyma :D :th: Oby Ci słuzyło
Link to comment
Share on other sites

niezle wyszło . bedziesz jeszcze cos zmieniał czy narazie wystarczy :naughty: :naughty:

Panowie o czym jest dyskusja w tym wątku? / Poziek

Link to comment
Share on other sites

narazie zostawiam bo nastepne mody to spore koszty nie współmierne moim zdaniem z przyrostem uzyskanej mocy, bede raczej myslal nad wymiana na nowsze ( B6) - oczywiscie klekota w Avancie ..no i potem znowu rzeźba :>

Link to comment
Share on other sites

narazie zostawiam bo nastepne mody to spore koszty nie współmierne moim zdaniem z przyrostem uzyskanej mocy, bede raczej myslal nad wymiana na nowsze ( B6) - oczywiscie klekota w Avancie ..no i potem znowu rzeźba :>

warto zmieniac autko dla 30 PS wiecej i 40 niutonow ... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

kolejnym etapem bylo by wstawienie FIMC i wieksze wtryski np od AWXa + kolejne modelowanie programu. To wszytko szacuje na:

ok 1800 zl za FMIC z montazem + ok 2000 za używane p-dki z wymiana + pare stówek za korekte.

realnie przy mocnym programie mysle mozna by tu dojsc miedzy 175- 180 KM.

teraz pytanie jakd długo wytrzyma reszta elemntow taka ekspoatacje? czy nie pojawia sie dodatkowe koszty chocby nowego sprzegla z dwumasem?

Link to comment
Share on other sites

kolejnym etapem bylo by wstawienie FIMC i wieksze wtryski np od AWXa + kolejne modelowanie programu. To wszytko szacuje na:

ok 1800 zl za FMIC z montazem + ok 2000 za używane p-dki z wymiana + pare stówek za korekte.

realnie przy mocnym programie mysle mozna by tu dojsc miedzy 175- 180 KM.

teraz pytanie jakd długo wytrzyma reszta elemntow taka ekspoatacje? czy nie pojawia sie dodatkowe koszty chocby nowego sprzegla z dwumasem?

cholera wie .... w B6 powyzej 180 kucy tez trzeba wszystko zmieniac .... :wink4:

Link to comment
Share on other sites

...trza się szpeców spytać :wink4: , może coś wiedzą.

Link to comment
Share on other sites

Dodam żę program ładnie sprawdza sie w miescie :naughty:

wczoraj dosć dobitnie dalem rade ze startu Mietkowi E klasse buda po 2004 ( W211) kompressor..a tam seria w dieslu cos k 170 KM

Link to comment
Share on other sites

E klasa waży dużo więcej niż B5 :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

darulez

mpressor..a tam seria w dieslu cos k 170 KM

kolego jak Kompresor to nie Diesel a 2L Benzyna, Kompresor ma też coś ~160 KM więc co się dziwisz że dałeś rade ? :mysli:

Link to comment
Share on other sites

darulez

mpressor..a tam seria w dieslu cos k 170 KM

kolego jak Kompresor to nie Diesel a 2L Benzyna, Kompresor ma też coś ~160 KM więc co się dziwisz że dałeś rade ? :mysli:

kolego racja, ze benzyna ale nie 2 ,0 tylko 1,8 .i w papierach ma 163 ..ale ze byla to modelowo swiezynka podejrzewam, ze na rolkach pokazal by powyzej 170 KM...

na poczatu myslalem ze to diesel bo troche przykopcil :tongue4:

masa rzeczywiscie wieksza o 200 kg.. ale akurat ruszalem z za niego z przednim napedem...a tamto bydle przy tylnym napedzie powinno lepiej startowac

..nevermind

konkluzja mojego postu byla taka ze na tym programie dosc ladnie autko daje rade sobie w miescie..a mina cwaniaczka w nowym mietku w kompressorze, którego objezdza rodzinny avant - gnojowóz .... bezcenne :polew:

Link to comment
Share on other sites

no i o to chodzi :naughty:

Link to comment
Share on other sites

bardzo ladny mod ale jak dla mnie troszke dardziej plaski moment mogl byc;)

teraz tez bede przymierzal sie do FMIC w upalne dni jednak troche czuc ze slabo IC chlodzi powietrze do turbo ;(

Link to comment
Share on other sites

teraz tez bede przymierzal sie do FMIC w upalne dni jednak troche czuc ze slabo IC chlodzi powietrze do turbo ;(

wlasnie, ciekawy jestem jak bardzo samo dolozenie FIMC porawilo by zachowania auta..

Podczas cieplych dni , jak turbo pompujace 1,5 bara rozgrzeje powietrze..z którym seryjny IC srednio daje rade to jedank czuc troche spadek mocy..

juz nawet na hamowni po kolejnych pomiarach pokazywal ciut nizsze wartosci ( poczatkowo bylo 159,8 KM )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...