Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


yahoovip

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

prosiłbym o ocenę kondycji mojego silnika 1.9 TDI AHU '96 290 000 km na blacie.

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi, rady i sugestie.

Z góry bardzo dziękuję :)

BS:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mam jeszcze katalizator. Na jesieni wymieniałem plecionkę i na oko wydawał się drożny.

Jedyny problem jaki mam to czarna chmura przy gwałtownym bucie na 2 i 3 biegu, która pojawia się w okolicach 3000 obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku w 000 BS jest za wczesny.Wartość 53-57 przy temp.paliwa 143 daje za wczesny kąt wtrysku.

Nie ustawia się w ciemno wartości w okolicy 51,bo przy takim odczycie temperatury kąt jest za wczesny.

Powinno być jakieś 46 jednostek przy 143,czyli około 10 jednostek mniej.

Możesz to sobie sprawdzić w vaglogu,na dole w tym szarym pasku masz okno TDI timing,klikasz,wybierasz kod silnika,wpisujesz wartości z drugiej i dziewiątej kolumny.W Twoim przypadku od 53-57,temperatura 143,klikasz na TDI timing i masz wykres.

Możesz sam sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem CI, że jakiś rok temu ustawiałem kąt wtrysku. Silnik był zagrzany do 90stC, ustawiłem taką wartość jaką widzisz... 53-57. Wiem, że powinno być 49-54, ale wtedy wydawało mi się, że taka różnica nie ma wielkiego znaczenia.

Będę miał chwilkę wolnego czasu w weekend, to sprawdzę sobie TDI Timing.

Aczkolwiek cały czas mam wrażenie, że taka znikoma różnica nie ma znaczącego wpływu. Oczywiście mogę się mylić, gdyż człowiek cały czas się uczy.

Dzięki za radę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byś chciał poeksperymentować ustaw sobie 40 i potem wchodź i wychodź w 000 basic setting i słuchaj jak zmienia się kultura pracy silnika, kiedy jest spokojniejsza:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...