tomambros Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Witam, Dzis zdjalem pokrywe silnika i zauwazylem ze jest mokro od oleju... na zalaczonym obrazku prosze o pomoc jak moglbym to naprawic.... czy musze cos wymienic? pozdrawiam <br /><br />
msuchecki90 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 zawór EGR puszcza , dożo o tym było już pisane poszukaj
tomyx1307 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Cieknie z zaworu EGR - norma w tych silnikach. Olej cieknie na złącze elastyczne tłumika, co z czasem prowadzi do zniszczenia tego złącza. U mnie tak było i musiałem wymienić plecionkę. A co do samego EGR, to można go wyjąć i czyścić oraz dać nowe uszczelki-nie wiem, na ile taki zabieg pomaga. Ja wymieniłem EGR na nowy-400 PLNów -na razie sucho.
tomambros Opublikowano 6 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2012 zna ktos numer katalogowy uszczelek?
danu44 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 zna ktos numer katalogowy uszczelek? Uszczelek raczej sam nie wymienisz. A to ze leci olej... to poczytaj na forum jakie moga byc powody. Wpisz w google EGR, lub na YT. NP. Wyciek z egr - foto : Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - Pozdrawiam PS. http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b6-avf-skad-wyciek-oleju-zaworu-egr-119085/
Kshyhu87 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 jesli AWX to nie jestem pewien ale chyba: Pierścień uszczelniający N90927302 Uszczelka 069131547D jesli sie myle niech mnie ktos poprawi
Sztomel Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Jeśli masz silnik AWX to nie baw się w zakup nowego EGR i uszczelek bo jest to kosztowne. Wymiana samych uszczelek nic Ci nie da bo cieknie z otworków wyrównujących ciśnienie pod membraną siłownika. Najnormalniej w świecie wypnij wężyk podciśnienia z siłownika zaworu EGR (tego metalowego srebrnego grzybka) i koniec wężyka zaślep czymkolwiek a dwa przeciwległe otworki pod pokrywą siłownika zakołkuj najlepiej patyczkami i będziesz miał z tym święty spokój. Jeśli masz silnik o oznaczeniu AVF to EGR trzeba tak samo zaślepić ale też i "wyciąć" go programowo z softu sterownika silnika bo będzie sypał błędem oraz kontrolką i komunikatem na zegarach. Wycięcie programowe EGR akurat u gościa, którego znam kosztuje 100 zł tyle, że jest on z dzielnicy Rybnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się