grzegorzxl Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Witam Na początek chciałem przeprosić, że trochę się rozpiszę ale chcę zrobić dokładny opis swojego problemu, a mianowicie: Ostatnio odpaliłem auto i pracowało na wolnych obrotach z rury wydobywał się dymek taki szary ale nie niebieski dodam, że mam usunięty filtr DPF mechanicznie i programowo więc byłem w szoku czemu dymi więc pojechałem do gościa co mi usuwał ten DPF popatrzył podpiął tego vasa i przeleciał wszystkie bloki czyli tak grupa 13 1cyl: -020 2: -1,05 3:-020 4:0,70 grupa 23: 1cyl: -35 2: -45 3: -78 do 90 po przegazowaniu 4:-42 powietrze mówił że powinno być 260mg/h a u mnie jet po chwili od odpalenia 420 mg/H jego diagnoza to pompowtryski do przeregulowania mówił że jak trzeba to wymieni jakieś pieski na pompkach wyczyści EGR czyli umyje bo może nie domyka czy jakoś tak. Moje pytanko brzmi czy to co on proponuje to może rozwiązać ten problem dymienia czy nie naciąga mnie na zbyteczny wydatek. Dodam, że chce abym zostawił autko na całą noc bo musi być całkowicie zimne przed tą regulacją Silnik 1,9 tdi BRB rok 2007 Bardzo proszę Was o pomoc odnośnie mojego problemu. Pozdrawiam
tomasl91 Opublikowano 8 Czerwca 2012 Opublikowano 8 Czerwca 2012 kolego jak by zawór egera był to by nie miał siły ja tez bym stawiał na pompowtryski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się