czarnywgw Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Witam, proszę o analizę logów auto dostaje wibracji, które są najbardziej odczuwalne na drążku zmiany biegów. logi statyczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi basic settings: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi dynamiczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Sztomel Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Obroty silnika na biegu jałowym są stałe, dawka paliwa również nie skacze. Przyczepić się można do korekcji na 3 i 4 cylindrze i wyższych BIP'ach na pompowtryskach tych cylindrów. Chcesz sprawdzić stan tych pompowtryskiwaczy to zamień je miejscami z tymi na 1 i 2 cylindrze i ponownie wykonaj log 013 - jeśli wysokie korekcje pójdą za zmienionymi pompkami to kwalifikują się do wymiany a jeśli po wymianie pompek nadal będziesz miał wibracje to przyczyn szukaj w zawieszeniu silnika i skrzyni biegów.
przemik Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Przy okazji zweryfikuj krzywki wałka rozrządu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się