Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] avant lift silver w fabrycznym wyposazeniu (maly przebieg)


czeslaw82

Rekomendowane odpowiedzi

1.9 TDI 110km avg 1999r, zakupiona w 2008r pierwszy właściciel w kraju, nalot potwierdzony wpisami i zużyciem na dzień dzisiejszy to 170 tys km. Używane do niedzielnych przejażdżek, garażowane.

Jedyny plan to z czasem podniesienie mocy i momentu.

Minusy - ciasnota z tyłu.

Wyposażenie:

-navi plus

-chromy

-szyber

-16cali ronal

-boazeria

IMG_2393.jpg

<br /><br />

IMG_2377.jpg

<br /><br />

IMG_2381.jpg

<br /><br />

IMG_2397.jpg

<br /><br />

IMG_2396.jpg

<br /><br />

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się czy jest sens go dłubnąć o te pare ps w góre?
zawsze jest- dzisiaj wsiadlem w afn i nie chciał jechać :facepalm:

ps fajne autko- navi :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ile trzeba peelenów przygotować natą imprezę?

---------- Post dopisany 27-12-2012 at 12:29 ---------- Poprzedni post napisany 18-06-2012 at 16:04 ----------

wpadłem na genialny lub beznadziejny pomysł.

Szukam a6c5 avant najlepiej 1.9tdi z lat 99-01r, bez motoru lub z padniętym, bez skrzyni i zawiasu i przerzucam ze swojej a4. czy jest to warte przemyślenia? Mam dość ciasnoty tego auta, a jest w takim stanie mechanicznym, że z tych lat nic podobnego nie znajdę.

---------- Post dopisany 17-02-2013 at 00:53 ---------- Poprzedni post napisany 27-12-2012 at 12:29 ----------

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ile trzeba peelenów przygotować natą imprezę?

---------- Post dopisany 27-12-2012 at 12:29 ---------- Poprzedni post napisany 18-06-2012 at 16:04 ----------

wpadłem na genialny lub beznadziejny pomysł.

Szukam a6c5 avant najlepiej 1.9tdi z lat 99-01r, bez motoru lub z padniętym, bez skrzyni i zawiasu i przerzucam ze swojej a4. czy jest to warte przemyślenia? Mam dość ciasnoty tego auta, a jest w takim stanie mechanicznym, że z tych lat nic podobnego nie znajdę.

---------- Post dopisany 17-02-2013 at 00:53 ---------- Poprzedni post napisany 27-12-2012 at 12:29 ----------

?

Szukaj z uszkodzonym 2,5 w nowszej budzie, z zachodu za dobrą monetę to przytargasz.

---------- Post dopisany at 01:23 ---------- Poprzedni post napisany at 01:22 ----------

W sensie A6C5 po lifcie z lat 2002+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie za duzo zabawy będzie z przezuceniem mniejszego motoru?

Ciekawe czy ktoś robił już coś takiego, kaju182?

---------- Post dopisany at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany at 23:02 ----------

Auto właśnie przeszło modyfikację w postaci;

-uszczelki pod głowicą,

-świec,

-szklanek,

-pompy wody,

-uszczelniaczy,

-pasków,

-uszczelek,

-obróbki głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele przekładało z 2,5 na 1,9... Na forum nie jeden ma to już za sobą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę sprawdzić i poczytać, teraz serce doinwestowałem kwotą 1.8tys i tym bardziej szkoda mi go oddać.

---------- Post dopisany 19-02-2013 at 14:13 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2013 at 23:08 ----------

zmiana z 2.5 na 1.9 raczej nie opłacalna.

1.9 trza szukać lub dać spokój z taką fantazją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 5 latach używania w kraju wymieniłem:

- 2013r uszczelka głowica, świece, szklanki, rozrząd 2 raz itd.

- 2013 wirus u Spanky na 133km

- 2014 sprzęgło regenerowane kewlar a'la dwumasy.com

- 2014 korekta Spanky na 138km

Auto ma w tej chwili 193km i jest to ori przebieg, spisuje się nos problemos...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...