slepy Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 No Panowie miazga, od dawna narzekalem na mojego klekota ze nie ciagnie i cos malo moczu, ale teraz jak sie przejechalem w/w A3, no to jestem w calkowitym szoku , to samo 90 koni, a na kazdym biegu ciagnie przyjemnie , u mnie tylko jedynka chodzi lux a reszta dosc mulowato ;(, a po drugie piekna praca turbinki, kazde dodanie gazu piekne syczenie, a u mnie ani slychu turbiny, w nastepnym tygodniu oddaje go do kumpla na calkowity przeglad i dowiem sie w koncu co mu dolega, a jak wy koledzy myslicie co moze byc nie tak???
rafalekx Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 Kolego A3 jest lżejsza to i lepiej ciągnie Możliwe że A3 z 90KM chodzi lepiej niż A4 z AFNem 110KM... A to syczenie turbinki to niekoniecznie dowód na to że pracuje, Twoja też pracuje i możliwe że jest w bardzo dobrym stanie. U mnie nic nie syczy i nie świszczy i turbinka sprawna :th: U innych świszczy i też sprawna. To zależy... Nie przejmuj się, zrób logi dynamiczne VAGiem i sprawdź turbinkę, może faktycznie zaczyna Ci siadać, skoro aż tak narzekasz na osiągi
slepy Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Opublikowano 15 Maja 2008 tez myslalem ze to wina wagi auta, ale teraz to juz nie jestem pewny,strasznie slabo michodzi, przy wyprzedzaniu to go trzeba dobrze nakrecic, wiem ze 90 Km to nie szal, ale cos mi ni pasuje
rafalekx Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 A jak u Ciebie z prędkościami maksymalnymi? I "na oko" 0-100? Mozliwe że turbinka siada...
mcm Opublikowano 15 Maja 2008 Opublikowano 15 Maja 2008 moja 90 bzykała pięknie, a może się juz przyzwyczaiłeś i czas na Chip :th:
slepy Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Opublikowano 15 Maja 2008 no chipski napewno bedzie, ale z osiagami kiepsciutko, takze najpierw musi ja ogladnoc dokladnie mechanik,bo mysle u chipie u Rogala, a nie chce jechac do wawki tyle kilometrow i dowiedziec sie ze cos jest nie tak i nic sie nie da zrobic :disgust:mam nadzieje ze to nie turbinka...
voxan69 Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Kolego turbinka z reguły super świszczy jak jest wycięty katalizator - może u ciebie jest już zatkany kat i dlatego trochę muli całe auto. Ja wyrzuciłem środek kata i wspawałem w puszkę rurę. Wygląda na ori, turbinka zaczęła świszczeć aż miło, auto dostało drugie życie a po wymianie końcówek ma 216 i wizycie u Rogala nareszcie jedzie jak powinno. Zrób najpierw logi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się