Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Porównanie Mojej A4 1Z, i A3 1.9 chyba ABR? mojego kumpla


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No Panowie miazga, od dawna narzekalem na mojego klekota ze nie ciagnie i cos malo moczu, ale teraz jak sie przejechalem w/w A3, no to jestem w calkowitym szoku :shocked:, to samo 90 koni, a na kazdym biegu ciagnie przyjemnie , u mnie tylko jedynka chodzi lux a reszta dosc mulowato ;(, a po drugie piekna praca turbinki, kazde dodanie gazu piekne syczenie, a u mnie ani slychu turbiny, w nastepnym tygodniu oddaje go do kumpla na calkowity przeglad i dowiem sie w koncu co mu dolega,

a jak wy koledzy myslicie co moze byc nie tak???

Opublikowano

bez Vag'iny się nie obejdzie, zrób logi

Opublikowano

Kolego A3 jest lżejsza to i lepiej ciągnie :) Możliwe że A3 z 90KM chodzi lepiej niż A4 z AFNem 110KM... A to syczenie turbinki to niekoniecznie dowód na to że pracuje, Twoja też pracuje i możliwe że jest w bardzo dobrym stanie. U mnie nic nie syczy i nie świszczy i turbinka sprawna :th: U innych świszczy i też sprawna. To zależy... Nie przejmuj się, zrób logi dynamiczne VAGiem i sprawdź turbinkę, może faktycznie zaczyna Ci siadać, skoro aż tak narzekasz na osiągi :mysli:

Opublikowano

tez myslalem ze to wina wagi auta, ale teraz to juz nie jestem pewny,strasznie slabo michodzi, przy wyprzedzaniu to go trzeba dobrze nakrecic, wiem ze 90 Km to nie szal, ale cos mi ni pasuje :kwasny:

Opublikowano

A jak u Ciebie z prędkościami maksymalnymi? I "na oko" 0-100? Mozliwe że turbinka siada... :decayed:

Opublikowano

moja 90 bzykała pięknie, a może się juz przyzwyczaiłeś i czas na Chip :th:

Opublikowano

no chipski napewno bedzie, ale z osiagami kiepsciutko, takze najpierw musi ja ogladnoc dokladnie mechanik,bo mysle u chipie u Rogala, a nie chce jechac do wawki tyle kilometrow i dowiedziec sie ze cos jest nie tak i nic sie nie da zrobic :disgust:mam nadzieje ze to nie turbinka... :confused4:

Opublikowano

Kolego turbinka z reguły super świszczy jak jest wycięty katalizator - może u ciebie jest już zatkany kat i dlatego trochę muli całe auto. Ja wyrzuciłem środek kata i wspawałem w puszkę rurę. Wygląda na ori, turbinka zaczęła świszczeć aż miło, auto dostało drugie życie a po wymianie końcówek ma 216 i wizycie u Rogala nareszcie jedzie jak powinno. Zrób najpierw logi. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...