Qbq 0 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Witam! Jeśli nie przekroczę prędkości 20 km/h przy hamowaniu wszystko jest dobrze. Po po przekroczeniu 20 km/h przy hamowaniu uaktywnia się ABS i pedał hamulca wibruje aż do zatrzymania pojazdu. Po przekroczeniu wyższej prędkości np 80km/h wszystko jest dobrze aż do zatrzymania pojazdu. Nie zaświecają się żadne kontrolki i nie odczytuję VAG-iem żadnych błędów. Czy ktoś pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 masz zle ustawione czujniki względem pierścieni ABS co grzebałes przy zawieszeniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek 0 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Może być pęknięta koronka , ja tak miałem ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbq 0 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Nie wiem co było robione wcześniej. Kupiłem auto tydzień temu. Ktoś mówił, że oscyloskopem można sprawdzić sygnały z czujników i w ten sposób sprawdzić koronki bez wyciągania przegubów. Na VAG-u do 20km/h podaje równe prędkości dla wszystkich kół, powyżej 20km/h program rozłącza się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 trzeba ustawic czujniki wzgledem koronek prawidłowa odległosc 0.6-0.8 mm zwykle pomaga mocne docisniecie czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko42 0 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 miałem coś podobnego i wystarczyło poruszać czujnikiem od tego czasu spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbq 0 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Dzięki za wskazówki. Spróbuję je dopchnąć o ile da się je ruszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Umnie natomisat czujnik siedzial za gleboko.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 taka opcja tez jest mozliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Nom i przy wymianie łozysk bylo widac roznice osadzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafalski82 0 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Witam podłączę się do tematu u mnie jest podobnie, a jest jakiś sposób żeby odpowiednio to ustawić te czujniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Witam podłączę się do tematu u mnie jest podobnie, a jest jakiś sposób żeby odpowiednio to ustawić te czujniki? masz odpowiedź kilka postów wyżej trzeba ustawic czujniki wzgledem koronekprawidłowa odległosc 0.6-0.8 mm zwykle pomaga mocne docisniecie czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbq 0 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Nie mogę ruszyć czujników więc na razie bez zmian. Wczoraj zauważyłem, że po przejechaniu kilku kilometrów z prędkością ok 120-140 km/h zapala się kontrolka ABS i układ wyłącza się. Po ponownym uruchomieniu silnika kontrolka zgasła a VAG nie widzi żadnych błędów. Spróbuję dzisiaj podłączyć się do sterownika zaraz po zaświeceniu kontrolki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 sprawdz koronki czy nie sa zabrudzone lub pekniete Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbq 0 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Dzisiaj zauważyłem, że po włączeniu zapłonu przy wciśniętym pedale hamulca daje się wyczuć jednorazowy zgrzyt ABS-u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko42 0 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 tzn zgrzyt jak auto stoi ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbq 0 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Tak jak auto stoi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko42 0 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 jeszcze z takim czymś się nie spotkałem żeby ABS zadziałał podczas postoju auta, ale niech wypowie się ktoś bardziej obeznany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbq 0 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Może problem tkwi w pompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig 4 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Ja mam coś takiego, że pompa ABS-u załącza się gdy puszczam pedał hamulca... Na VAGu prędkości ok, a podczas jazdy kupa. Dodam, że magik wymienił mi tarcze i klocki wraz z łożyskami z tyłu oraz tarcze plus klocki z przodu... przed wymianą tego nie było... Pomożecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się